29 במרץ 2024 12:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש השנה עם נעמן

??????????

החגים מתקרבים, כך או כך צריכים להביא או לקבל מתנות, אל תתנו צ'קים! זה נכנס לעובר ושב ולעולם לא שב. ברגע ההפקדה שכחו ממך. מתנה כמו סיר או מערכת אוכל או כלי בית זה משהו שתמיד יאמרו זה מממנו, הוא קנה לנו.

יש עשרות יצרנים שיספרו לכם למה שלהם יותר גדול ויותר טוב, וצילומים של פרזנטורים יעטפו את האריזות אבל אף אחד עדיין לא גרם לשינוי כללי המשחק והביא ממש טכנולוגיה חדשה.

התצוגה והפרזנטציה של סדרת הסירים והכלים החדשה של "נעמן" התקיימה במסעדת ה"סדנא" בירושלים עם הפרזנטור השף אסף גרניט שמעיד שהשתתף בפיתוח של הסירים החדשים ואף בחן אותם וציין את היתרונות שלהם בראש ובראשונה קיצור זמן הבישול בכ 25% עד 30% כשהוא מציין שבהכנת צירים לתבשילים זה ממש חשוב כמו גם בכלל בחסכון בזמן במטבח.

??????????

חוק ברזל חדש במטבח

רשת "נעמן" משנה את חוקי המשחק במטבח ומשווקת סדרת סירים ומחבתות מהפכנית "IRON SPRAY" סדרת כלי הבישול מביאה בשורה טכנולוגית חדשנית ומפתיעה אל תחום הבישול, תחסוך זמן יקר, כסף ואף תעזור בשמירה על איכות הסביבה.

בחנתי את הסירים, בעיקר התחתית שלהם שמהווה מקשה אחת מותזת ולא פלטות מהודקות והבנתי את כל העניין ולמה זה עדיך על סירים אחרים.

 20160829_134416A

??????????

כאשר תקנו מתנה כזו יזכרו לכם אותה כל פעם שיפתחו את ארון הסירים או כשיבשלו בו.

וכעת לעניין אם לא תקנו לעצמכם מתנה כזו לא תסלחו לעצמכם…

הסדרה החדשה כוללת סירים ומחבתות לרבות מחבת לגריל המיוצרים מסגסוגות אלומיניום איכותיות בעלות ידיות אחיזה חזקות ובטוחות לשימוש.

לסדרה ציפוי פנימי NON STICK מבית DuPont ארה"ב המונע את הדבקות המזון ומאפשר שימוש בטוח גם בכמות מופחתת של שמן.

לסדרה ציפוי חיצוני Hard Anodized ומעליו שתי שכבות נוספות של NON STICK המגנות על ה Hard Anodized ומאפשרות שימוש במדיחי כלים ללא כול חשש ,כמו כן צבעם השחור של הסירים מקנה להם מראה מקצועי, אלגנטי אחיד וקל יותר לניקוי.

הידיות הארגונומיות נועדו לשפר את נוחות האחיזה וניתנות לשימוש בכיריים מכל סוג והכנסתם למדיח כלים ללא חשש.

החידוש בסדרת הסירים הוא התחתית: טכנולוגיית "IRON SPRAY" המתקדמת בעולם- נחשבת בעיני רבים כדבר הבא במטבח המקצועי והביתי, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לחסוך כ-30% מזמן הבישול וזאת הודות לארבעת השכבות הייחודיות אשר ממוקמות בתחתית החיצונית של כלי הבישול.

בסיס חיצוני של תחתית הסיר הינוFull induction   עליה נבנות שכבת SPRAYIRON ראשונה המשפרות את ביצועי האינדוקציה כ 15% ויותר אפקטיבי מכול תחתית אינדוקציה רגילה ,מוליכה חום גבוה ומהירה יותר בכך שמזרזת את תהליך זמן הבישול בכ 30% !

שכבה שלישית SPRAYAluminum powder ליציבות ולחוזק מרבי, הגנה מפני חלודה ולהולכת חום שווה ואחידה.

שכבת צבע חיצוני של תחתית לשמירה על חוזק ויציבות התחתית בטמפרטורות גבוהות, המאפשרת שימוש בתנור עד – °200.

החידושים הטכנולוגיים שהוכנסו לסדרה החדשה, יהפכו כל מטבח ביתי למטבח מקצועי אשר מאובזר בכלי הבישול החדישים ביותר כך, סדרת " IRON SPRAY " תבטיח לכם שהכלים שיעמדו לרשותכם יהיו המתקדמים ביותר כך שאם תדאגו לטעמים הנכונים, תזכו לבשל כמו שפים אמתיים.

בצילום סדרת סירי הארדנודאייז של נעמן צילום ישראל כהן סטיילינג יואלה פטרון.  (24)
בצילום סדרת סירי הארדנודאייז של נעמן צילום ישראל כהן סטיילינג יואלה פטרון. (24)

בלעדי לנעמן בישראל.

טווח מחירים : 180-400 ₪

להשיג ברשת חנויות נעמן ברחבי הארץ.

 

באירוע בו השתתפתי הוצגו כלים נוספים בטכנולוגיה ישנה ביניהם מחבת דו צדדי כפול, סיר לפאייה וכלי בית וקרשי חיתוך ועוד.

IMG_9743A

סירי בישול במראה גרניט מבטאים ניחוחות עבר, עם נגיעה עדכנית, מרגשת ומפתיעה כמו יין טוב. הסגנון רטרו מודרני אשר שובה את ליבבם של האנשים מכיוון שהוא חבוי בתוך כל אחד מאתנו. זוהי הזדמנות להביט אחורה בנוסטלגיה ולהתייחס למה שהיה בעבר אבל בטוויסט אחר.

סדרת הסירים מגיעה במגוון גדלים ונפחים והיא כוללת סירים , מחבתות, ווק וקלחת אחת, סיר ענק 34 ס"מ המיועד לבישולים גדולים למשפחות ברוכות ילדים. לקראת ראש השנה, 'נעמן' מרחיבה את הקולקציה ומוסיפה ל 21 הפריטים הקיימים עוד שני מוצרים מפתיעים שיוסיפו גיוון למטבח הישראלי – פאייה בגודל 32 ס"מ ופלנצ'ה. המוצרים בעלי ציפוי ייחודי וחזק 5 שכבות Non Stick של חברת GREBLON גרמניה. הסדרה, כמובן, מגיעה בחתימתו האישית של השף אסף גרניט.

20160829_141535A

כלי הבישול של גרניט עשויים יציקת אלומיניום איכותית ותחתית אינדוקציה המאפשרת פיזור חום שווה לכל חלקי הסיר, המאפשר בישול שווה לכלל התבשיל המתבשל והכנה זהה ומדויקת של האוכל. הציפוי האיכותי משמר את הסיר על ידי טכניקה המונעת הידבקות האוכל לדפנות הסיר, מאפשרת צמצום בשמן ובישול בריא יותר, בנוסף לכך מאפשרת ניקוי קל ויעיל של הכלי ללא מאמץ. בנוסף, ציפוי הגרבלון הינו בעל עמידות גבוהה לשריטות ובכך מעניק חיי מדף ארוכים לכלים. ידיות סיליקון ארגונומיות למגע רך ואחיזה נוחה .

יתרונות

לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה

לשימוש בתנור עד 180 מעלות

לשימוש במדיח כלים

בטוח לשימוש PFOA FREE .

עמידים לאורך שנים.

אין חשש משריטות וקילופים

מחירים פאיה 299 שח. פלנצ'ה 225 שח.

ואת המחבת הכפולה, שתי מחבתות המתחברות אחת לשנייה על ידי מגנט לסגירה נוחה. הקוטר של המחבתות הוא 24 ס"מ, הן בעלות ציפוי DuPont Teflon Classic רב שכבתי, ועשויות מיציקת אלומיניום באיכות הגבוהה ביותר, הן מאפשרות לבשל בשלל צורות ייחודיות ושונות מהבישול המוכר במחבת רגילה. אגב, אם תרצו לחזור לשיטת הבישול המוכרת והידועה תוכלו להפריד בקלות בין שני החלקים כך שתקבלו שתי מחבתות איכותיות לשימושכם.

IMG_9746A

??????????

מחיר : 299 ₪ אחריות ל- 10 שנים.
 

 

 

שתפו את הפוסט!