28 במרץ 2024 20:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריבר נהרות של טעמים טובים – RIVER רחובות

הקהל הישראלי אוהב אוכל אסיאתי זו עובדה, העובדה הזו מקבלת חיזוק כאשר נכנסים למסעדת ריבר ברחובות וכל השולחנות מלאים, שולחן שמתפנה מיד נכנסים סועדים חדשים.  כשאני נכנס למסעדה שיש בה תנועה אני מתחיל ליהנות.

ריבר רחובות ממוקמת במקום מצוין, למה מצוין ? 2 צעדים מהחניון של רחוב המדע ( 10 ₪ ) כל הערב. העיצוב של המסעדה מזכיר מסעדות יפניות אסיאתיות מקוריות. המקום משרה אווירה של חמימות מודרנית, הישיבה נוחה, והשירות מעולה.

התארחתי שם כאורח המסעדה מה שאומר שטעמתי וזללתי המון מנות ( ולא זה לא אירוע בלוגרים) ידעתי שפסח מעדיף מסעדה של סושי והגיע הזמן לפנק אותו ואת רעייתו בעלת הציפורניים…

האש במטבח עולה עד התקרה ובווק מכינים אוכל נפלא, התפריט כל כך מגוון שהסועד מתקשה לבחור מה שאומר שתמיד הוא יחזור לטעום את מה שהיה רוצה עוד לאכול.

בראשי תיבות יש כאן מנות ראשונות מדהימות ונדיבות, מרקים שמספיקים ל 2- 4 סועדים, מנות של ווק שחייבים לבדוק, גריל אורז בשרים או דגים מהגריל הלוהט, תפריט סושי שאתה לא רואה את הסוף שלו… אולי זה הנהר ? וקינוחים… כי חייבים.

בזמן הארוחה רשמתי במרשתת RIVER מסעדה של חמישה כוכבים ולא סתם, כאן אתה הקיסר והאוכל בהתאם!

אחרי קוקטיל הבית אחד הטובים שלגמתי לאחרונה  החלטתי לנסוע לבנגקוק וביקשתי ללגום משקה קוקוס ומלון… נוסטלגיה, ויש עוד מיצים טבעיים היישר מקוסאמוי וקופנגן…

עם התיאבון בא האוכל…

לראשונות

מנת הדגל שאסור לפספס היא קוביות סלמון, איך המלצרית אמרה, זה נחטף כמו סוכריות. 4 נתחים קטנים מקורמלים בדבש וסויה על מצע של סלט מלפפונים מנה שאהבנו מאוד.

מגזרת העופות מנה מתחרה היא רצועות עוף בצ'ילי וסאקי כן יש שומשום למעלה.. מנה שמלקקים ת'אצבעות ממנה.

ומתחום הבקר מושו אנטרקוט נתחים קטנים של אנטרקוט עם בצל חרוכים טוב על האש בווק  ברוטב של מיסו וצ'ילי עם טורטיות שמזכירות את ההגשה של דאק בסין. כבוד!

וסיגרים צ’או גיו ממולאים בעוף במקום חזה אווז, נענע וקארי עם רוטב חמוץ מתוק פיקנטי.

נכון שאין השנה חורף אבל הערבים קרים ואין משהו כמו קדירת מרק טעים.. המלצרית אומנם המליצה על סבתא סן- מרק עוף עם אטריות ראמן וכל טוב אבל אני רציתי להרגיש ביפן והזמנתי את אגדת השיטאקה, מרק מיסו עם שיטאקה  פרגיות ואטריות ראמן, נודלס שכאלה שלא נגמרים..וטופו, וזו עם הציפורניים מזגה לנו וזה היה מפנק וטעים. את הסבתא סן נטעם בסיבוב הבא… כי עוד מעט מסעדה חדשה בהשקה..

קריית המדע הפכה את רחובות לאימפריה של קולינריה מצומצמת בעיקר כאן ברחוב המדע והסביבה.

ממנות הווק, איך לא? את שתי המנות הכי טעימות שיש! שחיתות ועשן אדום! תשמעו אם לא טעמתם איך תדעו. עשן אדום זה לא שם של צ'יף אינדיאני זו מנה של אטריות ביצים אדומות ( אפשר חריף או לא ) עם פרגית מעושנת, עוף ונראה לי שכאן היה אווז מעושן והטעם של האטריות ממש מעושן. הירקות כבר בפנים. כזו עוד לא טעמתי, בעצם עכשיו כן! כאן!

שחיתות זה באמת שחיתות כי מנה שמכילה כבד אווז, שבא עם אטריות ביצים מהווק הלוהט שהוקפצו עם עוף, כרוב וגזר וגם נבטים ובצל סגול מנה לריב עליה…אך איזו שחיתות.

 חברים, הארוחה רק התחילה

מהגריל, רעייתי חובבת הדגים כמובן,  סוקי פילה סלמון צלוי על האש עם אורז וירקות, דקה אחת פחות על האש לא הייתה מזיקה אבל ככה היא אוהבת.

זאתי לא יכולה בלי פרגיות אז הוריקן זה סטייק פרגיות בנדיבות ( 250 גרם) והר של אורז טעים , פשוט נפלא , איזו חגיגה!

רק  עכשיו התכנסנו לסיבה האמתית שהגענו למסעדה… הסושי…

קומבינציה מפוארת, מבחר דגי ים – טונה אדומה וסלמון, 8 יח' של אינסייד אווט, 4 יחידות מאקי טמפורה, סשימי5 יחידות , 5 יחידות ניגירי וגם קונוס ספייסי טונה וקונוס קריספי סלמון סקין ( 136 ₪)

כל כך דאגתי שפסח לא יצא בלי  לאכול קצת סושי אז הזמנתי מאקי טונה אדומה ואבוקדו 6 יחידות. וסנדוויץ' סושי סלמון.  מה אני יכול לומר שהתיאבון בא עם האוכל, כי כשהסושי כל כך מדויק , משובח וטעים כל מה שאפשר לעשות זה להבטיח שיש לך בחוץ מנוף או גרר או ציוד מכני כבד.

אני חייב לומר שחגיגה כזאת מזמן לא חגגנו ועל החוויה הטעימה הזו אנחנו מדברים עד עתה.

לקינוחים יש לנו מקום בלי קשר לגודל הארוחה!!

קינוח ספישל שהיה טעים מאוד, לך תזכור מה היה שם..( תותים, גלידה וניל, קרם שוקולד לבן, שערות חלווה ורוטב פירות יער.

פבלובה שצריך היה לחפור בגביע עד במרנג ולהעמיס כל טוב. ועוד דברים טעימים ששכחתי לרשום מהחלומות הנעימים… פירמידה ועוד עוגה טעימה סחרור של יחושים.

ריבר המדע 6 רחובות קרית המדע

שתי הודעות מערכת… אם אתם עם ילדים שמעתי המלצות על סניף אבן גבירול שיש שם מתקנים לילדים.

ותושבי חולון, שמעתי שבקרוב יפנקו גם אתכם..

שתפו את הפוסט!