20 באפריל 2024 2:20
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריחות וטעמים – השוק שלך ברמת השרון

 

רמת השרון זכתה שיפתח בה שוק "ריחות וטעמים" אשר מהווה לא רק פנינה קולינרית אלה מקום שמרכז המון אהבה לאוכל ומגיש אותו מוכן לקהל הרחב. התמהיל הזה של מוצרים במבחר איכותי מיוחד לצד תוצרת חקלאית טרייה ישר מהחקלאי ומעדנים לצד אוכל מוכן מגיש לקונה המזדמן מיני שוק איכרים ברמה של חו"ל והרבה מעבר לזה.

לימור ועודד1

לרגל החורף משיק שוק ריחות וטעמים ברמת השרון תפריט חורפי מנחם הכולל מגוון תבשילים בבישול ביתי אותנטי. בנוסף, מוצע בחמישי ושישי אוכל ביתי מכל העדות אך גולת הכותרת הינם הבישולים העירקים של אמא פרחייה שאפשר לקחת הביתה.

מאחורי כל זה עומדים אנשים מלח הארץ שיש להם בתודעה אהבה למקצוע, מודעות ללקוח ולצרכיו כולל התמחור ההוגן. ידע מקצועי ואהבה לקולינריה האתנית של אוכל בטעם האמיתי של הבית.

אני יכול להבטיח לקורא שיגיע לבקר שבריחות וטעמים יבין שכאן לא מתפשרים על איכות, וגם לא על הטעם המקורי של הבית במאכלים שהם מכינים.

איך זה קורה? המסעדנית והיזמית הקולינרית המובילה לימור אורן ( מנכ"לית ג'ירף, מנכ"לית ג'פניקה, TYO,) ובן זוגה עודד שהרבני יועץ מס ,משפטן וסוחר ירקות מזה 20 שנה הם שעומדים מאחורי המיזם הזה עם כל הניסיון שלהם אבל לא רק. התשוקה שלהם לבנות קונספט ייחודי שיענה על האהבה שלהם למקצוע הוא שהביא אותם להקים את "ריחות וטעמים" נשבנה במודל ייחודי המשלב השראות משווקי האיכרים בתאילנד, רומא, ברצלונה, לונדון ואף שוק לוינסקי בתל אביב וחנויות המתמחות במזון איכותי וביתי והכל תחת קורת גג אחת. השוק פועל תחת המוטו "כמה שיותר קרוב לאדמה, כמה שיותר קרוב ליצרן, כמה שיותר קרוב לטבע" ובהתאם, ניבנו כלל החללים והדוכנים ב"ריחות וטעמים" מעץ ממוחזר. השוק מציע, בניגוד לשווקים האחרים, תוצרת חקלאית מגוונות, במחירים הוגנים, ללא פערי תיווך. השוק כולל למעלה מ-1000 מוצרים , דוכנים וברים של אוכל. עוד מציע השוק- דוכני פירות וירקות, מחלקת תבלינים, מחלקת חמוצים ,מחלקת יין, מחלקת שמנים, מחלקת טחינה וחלווה, מחלקת עוגות ועוגיות, מחלקת שימורים, מחלקת קטניות, גבינות , עמדת שייקים , עגלת פירות חתוכים, מחלקת ריבות תוצרת בית ועוד. השוק מתוכנן בהמשך דרכו גם לפעול כשוק לילה ( יתחיל בימי חמישי )ולשלב הופעות מוזיקה עם הפתעות קולינריות מתחלפות, סדנאות שף למבוגרים וילדים, אירוח שפים מובילים ועוד.

 ??????????

הגעתי לשם והופתעתי לגלות את האוכל המוכן שטעמתי מדובר בשלל תבשילים ביתיים, מעשי ידיה של אמא פרחיה, הכל טרי ונעשה במקום- תבשילים עירקים ,ממולאים קובות ומטעמים בלתי נשכחים נוספים מהמטבח העירקי ושאר המטבחים והעדות .אכלתי בלי דעת, חמין מעולה, קובה בורגול ועוד קובות וממלואים שהדהימו אותי כמו גזר ממולא ובצלים ממולאים, סלטים ומפרום שרק יכולתי להלל ולשבח. מה אני אומר אם אתם מגיעים בימי חמישי שישי לקנות תמצאו כאן הרבה יותר ממגוון או ממה שקוראים אוכל מוכן תמצאו כאן את הטעם הבייתי שצריך שיהיה לו לאוכל, ובאמת האמא או הסבתא פרחיה הזו ראויה לברכה – איסלאמו אדייק!

??????????

??????????

?????????? ??????????

כל זה נמצא בלב של האיזור התעשייתי של רמת השרון ברח' החרש 8 והיד נטויה לפתוח עוד שווקי איכרים כאלו שאמרתי שאם לא יפתחו לנו בראשון לציון אני לא אסכים לסקר את הסניפים הנוספים!

על המדפים שהצצתי ראיתי שמני זית מעולים, יינות מעולים, טחינה יונה וטחינה אייעש ועוד המון מוצרים, חמוצים גבינות ועוד ועוד שכיוון שרק רציתי למלא את הצלחת בעוד אוכל לא רשמתי מה ראיתי, אבל אני יכול להבטיח לכם שתמצאו שם הכל מתבלינים דרך מוצרים יבשים , שימורים ירקות, גבינות, חומצים,  חלבות, אולי בשרים גם? הכל, תחסכו לכם נסיעה לשרונה ותקנו כאן את מוצרי הבוטיק במחיר שפוי.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

????????????????????

הסוד זה מהשדה ללקוח וספקים ישירים ועבודה סביב השעון עם תודעת לקוח אדירה שלא ראיתי כמותה ובגובה העיניים.

עוד על המיזם והאנשים שעומדים מאחור או יותר נכון מלפנים ומתפעלים עם כל ממשפחה את המקום:

??????????

לימור אורן , מהמסעדניות המובילות בתחום הקולינרי בישראל, עוסקת בתחום המסעדנות והאירוח קרוב ל-3 עשרים. לימור שימשה סמנכ"לית תפעול גן אורנים בתקופתו המשגשגת, סמנכ"ל התפעול ומנכל"ית רשת ג'ירף במשך 7 שנים, מנכ"לית רשת ג'פניקה ובנוסף ניהלה את קפה comme il faut,ניהלה את השוק המוסדי בתה ויסוצקי ,סמנכ"ל רשת אפרופו, ייעצה וליוותה את הקמתן של עשרות מסעדות בינהן TYO, ועוד.

עודד שהרבני יועץ מס ומשפטן, בעל חברה בשם STAX המתמחה בפתרונות מיסוי, ניהל ב-20 שנה האחרונות את חנות הירקות המשפחתית ברמת השרון , עסק שהוקם עי הוריו לפני למעלה מ- 40 שנה . לימודי ראיית החשבון נקטעו בעקבות מחלה של האב ועודד נכנס לניהולו השוטף של העסק המשפחתי. עודד מבצע רכש טרי איכותי ויום יומי מזה 20 שנה מחקלאים מגדלים ומהשוק הסיטונאי .

בשל המיזם החדש מעתיקים לימור ועודד את כל העסקים הנוספים שלהם לחלל השוק כמו כן את מקום מגוריהם . "אין לנו זמן לבזבז על הכבישים ואנו צריכים את הילדים קרובים אלינו הם חלק בלתי נפרד מהעסק".

"ריחות וטעמים" כולל מספר יתרונות לצרכן- לראשונה בישראל יעניק השוק תעודת אחריות על הפירות והירקות שימכרו, אשר תאפשר החזרת מוצרים שנקנו פגומים. יזמי השוק מבטיחים אסטרטגיית מחיר הוגנת, אשר תמנף עבור הלקוח את ניסיונם הרב של היזמים בתחום הקמעונאות ותציע מחירים ללא פערי טיווח; טעימות בכל דוכני השוק; מגוון המוצרים; טריותם; אפשרות של הכנת הזמנות מראש; אפשרות למשלוחים.

"ריחות וטעמים" מציע בכל יום חוויה קולינרית מרגשת של טעמים, צבעים וריחות שכוללים בר חופשי (בופה) המציע מגוון ארוחות בוקר הכוללות מגוון סלטים, ירקות וביצים (49 ₪ לארוחה חופשית כולל שתיה) וארוחות צהריים חורפיות הכוללות מגוון תבשילים ביתיים מהבילים ומנחמים מעדות ומטבחים שונים מרחבי העולם- סוגי חמין שונים, ממולאים, קובות, מפרום וסלטים שונים( ארוחה חופשית 49 ₪ ) לארוחות הבוקר והצהריים אין תפריט קבוע- כל המנות משתנות על בסיס התוצרת הטרייה באותו היום בשוק וההשראות הקולינריות של הבשלנים השונים. בימי חמישי ושישי מוצע במקום אוכל בייתי מוכן לקחת הביתה. בנוסף מציע המקום את חלל החנות והמרפסת המקורה לקיום אירועים אינטימיים (עד 100 איש) באווירת שוק עליזה, במסגרתם יוגש תפריט החורף הביתי של המקום.

ריחות וטעמים 1

"ריחות וטעמים"- החרש 8 אזה"ת רמת השרון, א-ה 08:00-22:00 , ו- 10:00-16:00

חמישי ושישי- אוכל בייתי עירקי של אמא פרחיה

שתפו את הפוסט!