25 באפריל 2024 9:00
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שניצל ולתנור עם קנור הכל יכול להיות

 

 

אני כבר כל כך הרבה זמן לא אוכל שניצל בבית, כי זה מטוגן. טוב בגילוי נאות אני טועם מה שהאני מכין לנכדים, אבל זה לא רציני. והנה במעבדות של קנור מבית יוניליוור ישבו ושקדו ועמלו והוציאו מוצר חדש.

"שניצל ולתנור"- תערובת פירורי לחם לאפיית שניצל בתנור.

שניצל אפוי עם "שניצל ולתנור" מכיל כ-30% פחות שמן לעומת שניצל מטוגן*.

DSCN9106AZ

נכון זה לא סתם פירורי לחם נטולי כל שומן, אבל הם מופחתים ב30% מכמות השומן הנאגרת בשניצל בייתי מטוגן ( ניסיונית סטטיסטית).

שניצל אפוי עם "שניצל ולתנור" מכיל כ-30% פחות שמן לעומת שניצל מטוגן*.

??????????

שניצל הוא אחד המאכלים הפופולאריים ביותר בישראל והאהוב ביותר בקרב ילדים.  מסקר של המותג קנור בקרב נשים בעלות משפחה בגילאי 25 ומעלה, העידו 71% מהנשים כי הילדים שלהן מעדיפים לאכול שניצל לארוחת הצהריים, 60% מהנשים העידו כי הן מכינות שניצל לפחות פעם בשבוע ו-45% מהנשים העידו כי השניצל שהן מכינות הוא מטוגן, עובדה שמטרידה אותן.

צוות קנור בישראל, בשיתוף עם שפים של המותג בחו"ל, פיתחו את שניצל ולתנור -תערובת פירורי לחם ייעודית לאפיית שניצל – פתרון מעולה לכל מי שמעדיף להימנע מפעולת הטיגון, אך עם זאת רוצה ליהנות משניצל עסיסי וטעים בציפוי אחיד.

DSCN9130ZZ

???????????????

באירוע מדהים שערכה קנור בהשתתפות השף האגדי איידן קוק, בקומה הרביעית של קפה נואר טעמתי שלושה סוגי שניצלים עם הציפוי החדש בתנור

DSCN9123AZ

A

שניצל עוף ( מטעמים אישיים נאסר עלי לציין את הכמות שזללתי) דליקטס!

DSCN9138AZ

שניצל עגל, סביר ( מתייחס לבשר בעיקר )

DSCN9115AZ

ופילטים של דג סלמון בציפוי החדש שהיו לעילא ולעילא….

DSCN9140AZ

בקרוב אני הולך להכין בבית חגיגה של כרובית מצופה, אולי פטריות בתנור עם הציפוי החדש ואפילו פעם לימדו אותי להכין שניצל מכרוב. הארוחות בבית שלמו הן דיאטטיות ובנויות על המון ירקות ואפשר לצפות כך אפילו פרוסות חצילים ועוד

הוראות הכנה:

מחממים תנור ל-200 מעלות. טובלים את פרוסות חזה העוף בביצה טרופה ומצפים היטב בתערובת שניצל ולתנור. יש להדק באמצעות כף היד את תערובת הציפוי לפרוסות חזה העוף על מנת להבטיח ציפוי מלא ואחיד.

מניחים את השניצלים על גבי תבנית שטוחה עם נייר אפיה, מכניסים את התבנית למרכז התנור ואופים במשך 15 דקות. הופכים את השניצלים וממשיכים לאפות במשך 5-10 דקות נוספות. מכבים את התנור, ממתינים 2 דקות ומגישים חם.

לדברי איתי אשר, מנהל שיווק חטיבת הקולינריה ביוניליוור ישראל: "שניצל ולתנור הוא מוצר הנותן מענה לצורך אמיתי של צרכני השניצל המחפשים אלטרנטיבה לטיגונו, הן מבחינת הערכים התזונתיים והן מבחינת תהליך ההכנה. התוצר הסופי המתקבל מאפיית השניצל בפירורי הלחם הייעודיים מעניק את הפתרון האולטימטיבי לאותם צרכנים".

אודי ברק דיאטן קליני ושף אומר שאפשר לאכול אוכל בריא וטעים וצריך למצוא פתרונות לאוביסיטי או בעברית לתופעת ההשמנה, ואנחו יודעים שזה לא סוד, ואיתי אשר כבר דיבר על זה שילדים במיוחד אוהבים שניצלים.

אודי דיבר על הדיאטה הים תיכונית הידועה ולחלק את היום בשש ארוחות בהתאם, האוכל צריך להיות טעים, וילדים אוכלים יותר ממה שחושבים.

הוא ממליץ בין היתר לצפות את השניצל בעוד מרכיבים ולהתנסות כמו במיונז לייט ( במקום ביצה ) או טחינה ואפילו ויניגרט, ואני יכול להוסיף שמבוגרים אוהבים עם חרדל.

דעו לכם המנה הכי פופולרית בישראל היא שניצל ולא פלאפל וגם לא חומוס וחשוב, חשוב מאוד להשתדל לאכול אוכל בריא וגם טעים, אני מצאתי ששניצל מצופה בפירורי "שניצל ולתנור " נותן את הטעם והפתרון.

 

כעת נותר רק לי ולכם להתנסות.

שתפו את הפוסט!