24 באפריל 2024 16:45
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שף תאכל במסעדת קלימרה נמל יפו

 

לקראת מבצע שף תאכל קפצתי לטעום מהתפריט של קלימרה, מסעדת קלימרה היא מסעדת פיוז'ן יוני עם נגיעה אסיאתית מודגשת.

המסעדה נמצאת במחסן 1 של נמל יפו, המקום קיים כבר שנתיים וחצי, המיקום שלה בצד הדרומי של ההאנגר, יש מקומות ישיבה בחוץ וגם בפנים, אולי זה ממוזג בפנים קשה להגדיר ממוזג כשהדלת פתוחה. התפריט לשף תאכל מכיל לבחירה 5 מנות ראשונות, 5 מנות עיקריות ו 3 קינוחים.

DSCN3114A

DSCN3117

במנות הראשונות בחרנו בואן– סלט שורשים ועשבי טיבול טריים ברוטב  צ'ילי, מירין, סויה ובוטנים. הטעם החמוץ מתוק מלוח מדהים, הרוטב פיצוץ מחר אני מנסה להכין בבית. יש בו לא רק שורשים ותפוחים וזה ממש מצוין לסוג זה של סלט.

AIMG_8109A

DSCN3077

גם פימקו אותנו בפוקצ'ה

DSCN3088A

אני בחרתי בסילביה– סביצ'ה דג ים עם עגבניות,בצל ירוק, שום, צ'ילי ומלפפון, ונגיעת פלפל חריף והרבה בצל סגול. הדג היה מוסר ים מנה מאוד מרעננת ליום קייצי .

DSCN3089A

DSCN3085A

אם אתם בעניין של פירות ים ראיתי מנה של קלמרי, קלימרה– קלמארי סגול צלוי על הפלאנצ'ה, קרם חציל ולבּנה, צנוברים קלויים מעוררת תאבון

יש גם סלט יווני וכרובית אפויה עם צ'יזיקי.

בעיקרית ענבל – פילה סלמון צרוב על הגריל לצד קרם כרובית ושעועית ירוקה, מנה קלאסית אבל עשויה באופן מדויק, כל הכבוד לשף יוסי.

DSCN3100A

DSCN3102A

ואני בחרתי שירה– שרימפס במחבת, ברוטב דאשי כרישה זרעי עגבניות, בזיליקום וחלה מתוקה בצד, לפחות תריסר שרימפסים ברוטב נפלא ובצד חלה כל כך טובה וטעימה שטבלתי ברוטב…המנה מגיעה במחבת חם ממש מתאים לטברנה יוונית וצלילי הבוזוקי.

DSCN3110A

DSCN3107

במבצע יש לכם גם סופלקי וקבב בטחינה או דגיגים קטנים וריזוטו לצמחוניים.

אני חושב שזו בהחלט הזדמנות לבוא ולהכיר ולהנות מהאווירה הנעימה של יפו.

לקינוח לקחנו מליבי עם פיסטוק ומי ורדים שהיה מעולה ופנה קוטה עם טפיוקה ושוקולד לבן שהיתה מעט כבדה.

DSCN3135A

קלימרה ביוונית זה בוקר טוב אנחנו באנו לארוחת ערב מקסימה .

על המסעדה נאמר ובצדק " "קלימרה, מסעדה הממוקמת באחד המקומות היפים בעולם, נמל יפו מהנמלים העתיקים בתבל. מצידה האחד היא משקיפה לעבר העיר העתיקה של יפו ובצידה השני הים התיכון פרוש בפניה. בקלימרה הכלים מוייאטנם, הצבעים מיוון, המוצרים מהמזרח הרחוק והקרוב והמטבח ישראלי מוכשר ומלא תשוקה"

DSCN3151

DSCN3124

במסגרת שף תאכל קיץ 2014 יציעו עשרות מסעדות מכל רחבי הארץ ארוחה שכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר 79 שקלים וב- 89 ₪ בסופי שבוע. אז שימו לב רק המנה העיקרית שאכלתי עולה 79 שקל… אז לא תקפצו על המציאה?

פסטיבל שף תאכל. תצלום ממסעדת קלימרה. קרדיט - יחציחצ

ותם יודעים המקום שווה ביקור שלכם לא רק בשף תאכל ולא רק בקופונים כי זו מסעדה טובה כל השנה .

מבצע שף תאכל מתקיים 17/8-28/8/2014 בעשרות מסעדות נבחרות בארץ

שתפו את הפוסט!