19 באפריל 2024 10:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תבלינים של חוות דרך התבלינים למנגל

 

הצטיידתי בתבלינים של חוות התבלינים למנגל

??????????

אני לא יודע איך אתם אבל כשזה מגיע לתבלינים יש לי מקום אחד שאני סומך על הטוהר, ועל המקצוענות, ועל האיכות של התבלינים: חוות בתבלינים בבית לחם הגלילית!

לרגל יום העצמאות "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית משיקה תערובת תבלינים חדשה:

תערובת אספרסו לבשר- תערובת בטעם מפתיע לתיבול נתחים

תערובת אספרסו לבשר

??????????

התערובת מכילה פפריקה מעושנת, פולי קפה טחונים, פלפל שחור, שום ועשבי תיבול.

אופן השימוש: יש לערבב את התערובת עם שמן זית ולמרוח על הבשר. התערובת מתאימה לכל סוגי הנתחים. מיוחדת ומפתיעה בטעמה!

התערובת מצטרפת למבחר תערובות התבלינים הנוספות של "חוות דרך התבלינים" שיוסיפו הרבה טעם וארומה למנגל של יום העצמאות ביניהן:

??????????

  • תערובת לחומוס וטחינה: תערובת שנועדה להעשיר ממרחי טחינה וחומוס. התערובת מכילה פפריקה, צנוברים, פטרוזיליה, עגבניות ועוד.. אופן השימוש: יש לערבב עם חומוס או טחינה.
  • תערובת לבשר על האש: תערובת תבלינים המכילה: פפריקה, כמון, שום, בצל ועשבי תיבול. אופן השימוש: לפזר וליהנות! מתאימה לכל סוגי הבשר.
  • תערובת פילדלפיה לבשר: הייחוד של התערובת הינו השילוב בין החרדל, הרוזמרין, הפפריקה ותבלינים נוספים. אופן השימוש: תערובת מעולה המתאימה לכל סוגי הבשר! לפזר וליהנות.

• אריזונה לסטייק: תערובת תבלינים בטחינה גסה- פפריקה, שום, בצל, חרדל. מתאימה לתיבול סטייק בשרני.

אופן השימוש: למרוח על הסטייק מעט שמן זית, לפזר מעל את התבלין ולעסות לפני הצלייה.

  • תערובת לפרגיות עם עשבי תיבול: אזוב, אורגנו, רוזמרין, טימין, חרדל, סומק, שום, פפריקה, כורכום ועוד… אופן השימוש: יש להשרות את הפרגיות לשעה במרינדה של תערובת עשבי התיבול עם חצי כוס שמן זית ו-5 כפות רוטב "ברביקיו". להניח את הפרגיות (עם הרוטב) בתבנית חסינת חום, לכסות ולבשל בתנור שחומם מראש ל-200 מעלות למשך כ- 3/4 שעה. להסיר את כיסוי התבנית ולהשחים 10 דקות נוספות. להגיש חם.
  • פלפלונים לסטייק: תערובת המכילה ארבעה סוגי פלפלים לגריסה על סטייק: אדום, ירוק, לבן ושחור. אופן השימוש: יש לגרוס במטחנה על סטייק לפני או אחרי הבישול.
  • תערובת לקבב מזרחי: תערובת המכילה עשבי תיבול, כמון, שום, פלפל שחור, שטה, בצל, הל, עלי דפנה ועוד. אופן השימוש: יש להוסיף לבשר טחון, ליצור קבבים ולצלות על האש.

מחיר: 13₪ ל – 100 גרם לכל סוגי התערובות

??????????

 החברים שלי אוהבים שווארמה. פשוט קונים הודו נקבות מתבלים בתערובת מיוחדת לשווארמה ושמן זית משרים  24 שעות ומניחים על המנגל וכל פעם קוצצים נתחים ומגישים לשולחן עד שנגמר…

??????????

אםפ החברים שלכם אוהבים טעמים מהמזרח הרחוק כדאי להצטייד בתערובת סאטה פרגיות

??????????

לפרטים נוספים היכנסו לאתר http://www.derech-hatavlinim.co.il/default.asp או לפייסבוק או בטלפון: 04-9533405

שתפו את הפוסט!