26 באפריל 2024 1:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תערוכת הבירה 2014 מתחם התחנה תל אביב

 

לקראת תערוכת הבירה שתתקיים השנה בקיץ במתחם התחנה בלי סופות של חורף … התכנסנו לטעימות והתרשמות בפאב תל אביבי Porter & Sons ברחוב הארבעה , מקום שמכבד בירה לצד אוכל מצוין, ואם לא הכרתם או לא ביקרתם רשמו לכם המלצה.

DSCN4262

DSCN4264

BEERS 2014 – תערוכת הבירה של ישראל יוצאת לדרך!

9 – 11 בספטמבר, התחנה , 18:00 – 23:00

BEERS 2014 – תערוכת הבירה של ישראל – הינה האירוע השנתי המרכזי של ענף הבירה, שמרכז אליו את מבשלות הבוטיק הישראליות ויבואני בירות הפרמיום במתחם אחד גדול וססגוני.

אחרי שטעמתי כ 17 סוגי בירה אני ממליץ לכם לבוא עם נהג תורן או תחבורה ציבורית כפי שאני נהגתי במיוחד כיוון שיש מבחר ענק של בירות מעולות וחבל שלא ליהנות כמו שצריך ולהימנע מינשופים ותנשמות שממתינות להזדמנות.

נכון שיהיו שם מזנונים ואוכל טוב אפילו מוסיקה ואומנים וזו הולכת להיות התערוכה הכי שמחה בל אביב אז בכלל כדאי לבוא ליהנות עד כלות…

20140901_163649

התחלתי עם בירה של דאנסינג קאמל חלב השטן נדמה לי כעת שקראו לה, בירה ריחנית עם עקיצה של צ'ילי וכוסברה וקליפות תפוז אל תיבהלו זו אחת הבירות הטעימות שלגמתי בערב זה.

DSCN4276

" הנגב" מגישה לנו הזדמנות לטעימת הבירה שהיא מייצרת למלון היוקרה "בראשית" מרגישים את המרירות של הכשות בלי תוספות.

DSCN4280

הנזירים בהולנד משתעממים ומכינים לנו בירה "לה טראפ " אחת הבירות המעולות שרשמתי לעצמי בצד

DSCN4279

בירה " שפירא " זה כבר מותג שהרבה מסעדות למדו להגיש למי שמבין בבירה לבירה טעם של כשות בניחוח של הדרים ופרחים. בירה בסגנון אמריקאי, נחמד.

DSCN4289

" החצר " הגישו בירה אייל אמריקני שמתאימה לחובבי הפירות הפעם בטעם מנגו שמלווה במרירות האופיינית, בירה טרופית טעימה שהייתי חותם עליה מנוי.

על בירה " שינקין" לא בא לי לכתוב!

" שש בש " של הבזאר בירה בסגנון IPA. צבע ענברי אדמדם, גוף בינוני ומרירות מאוזנת. שילוב של זני כשות אנגלים ואמריקאים יוצרים ארומה ייחודית ונעימה. 6.5% , אם החיים שלכם סוכר הפעם זה ממש מר.

DSCN4287

בירה לגברים זו בירה "מלכה" טעם הודי בסגנון IPA בצבע נחושתי עמוק וטעם קרמלי עדין. שלושה סוגי כשות שונים מתווספים בשלבים שונים של תהליך הייצור המעניקים מורכבות הן בטעם והן בארומה. 6.2% אלכוהול. בירה חזקה מאוד.

DSCN4288

הדיקטטור הגישו בירה עם לפרויג ( סוג של וסקי …תסלחו לי אבל מסריח כמו ליזול) בירה בסגנון אירי, בעלת מתיקות מאלטית נעימה, ניחוחות פירות עדינים וסיומת מעט מעושנת ומרה במעט.
על תווית האייריש רד הכתומה מוטבע פרצופו של לנין לאות הזדהות עם הסגנון האדום על רקע כתום המרמז על אירלנד.4.7% אלכוהול. הסיוט של החיים שלי , כנראה מישהו שם מוחק עלינו או שזו מתיחה, הבירה הכי גרועה ומסריחה שטעמתי בחיים!!! אפילו שהחליפו לי כוס זה היה בלתי נסבל, אולי זה מבחן הסיבולות?

20140901_163656

מזל שהיה על השולחן המון אוכל איכותי וטעים כיד המלך וגבינות מעולות של שירת רועים.

 20140901_15444920140901_153642

DSCN4282

DSCN4277

DSCN4281

DSCN4268

הבירה הבאה הייתה פיצוי הולם בצורת גן של פרחים רעננים , בירה של "מבשלת הגליל " בירה בסגנון האיילים האמריקאים, קלה לשתייה ובעלת ארומה פירותית מודגשת של זני כשות אמריקאים שהוכנסו למכלי התסיסה. 5.1% אלכוהול. לכו על זה!

 

רונן ידידי לא מפסיק להפציץ, אחרי החיטה המחוצפת הגיע התור של ההודית המכוערת, מישהי כנראה הרגיזה אותו במושב שריגים. על כל פנים בירת בוטיק מיוחדת, מסוג 'אייל הודי חיוור' (India Pale Ale) בסגנון אמריקאי. הבירה מתאפיינת בטעמי כשות אמריקאים מודגשים ולתת קרמלי. מגוון סוגי הכשות והוספתם בשלבי הבישול השונים יוצרים שילוב מורכב של טעמים פירותיים כמו אשכולית אדומה וליצ'י, מלווים במרירות האופיינית לסגנון ה- IPA. לבירה 6.5% אלכוהול. מרירות חזקה בליווי פירותיות וריח פרחוני לפיצוי. אבל בכנות המרירות של הבירה זה משהו ולמרות זאת היא טעימה.

בירה מעולה שאני ממליץ היא דווקא בירה גרמנית TAP 6 בירה איכותית מעולה, בירת חיטה חזקה במיוחד – דאבל בוק חיטה או אייסבוק חיטה. צבע חום כהה, מעונן וקצף בהיר. ריח מבושם ציפורן, בננה וטופי בטעם מתקתק-חמצמץ ומאוזן. 8.2% אלכוהול. אל תחמיצו, תדווחו לי כן??

DSCN4292

עוד בירה שמתחה את גבול היכולת שלי היא גריזלי של מבשל הדובים, מרה פחד אלוהים! הארד קור של הבירה בישראל!

בזלת ממבשלת הגולן הגישה לטעימה: בזלת דאבל בוק הינה בירת לאגר טרייה, כהה וחזקה. השילוב שבין התערובת הייחודית של סוגי הלתת השונים והכשות שנבחרה, יוצרים בירה בעלת גוף מלא, עם טעם מאלטי עשיר בגוונים של קפה ושוקולד המושלמים בארומה כישותית נעימה. המרירות הנמוכה של הבירה מאזנת את מתיקות הלתת. 8% אלכוהול. בירה חזקה מאוד.

מבשלה שאני אף פעם לא מתאכזב היא מבשלת "אלכסנדר " הפעם היה קשה לומר אם זה קפה להתעורר מהאלכוהול או בירה, בירה עונתית במהדורה מוגבלת. בירת אייל בסגנון פורטר. זוהי בירה שחורה עם ברק אדום, ראש קצף בצבע קרם. ניחוחות של שוקולד מריר, אספרסו, פרי בשל ואדמת יער. בפה מתגלים טעמי שוקולד מריר, אספרסו, פירות מיובשים, גוף מלא וחלק, סיומת ארוכה בטעם קפה אלכוהולי. 7% אלכוהול. לכו על זה ! אפילו שזו בירה לחורף ליד האח.

DSCN4295

מבעד לאדי הטשטוש טעמתי עוד לף רדיוס מיוצרת בתסיסה עילית ומכילה 8.2% אלכוהול. זוהי בירה מורכבת ועשירה בעלת גוון חום זהוב, ארומה ייחודית הנובעת מהוספת גרידת תפוז ותבלינים ומרירות עדינה. קצת כבדה בכמות כזו שעברה על השולחן…

הייתה עוד בירה בטעם דבש ששכחתי מי מייצר אותה וזחלתי לאוטובוס, מזל שתחנה סופית הייתה התחנה בה עליתי לאוטובוס לירושלים, אתם בטח מנחשים לאן? לפסטיבל היין…

הנה כל הפרטים על התערוכה:

תערוכת הבירה של ישראל תתקיים השנה בשיתוף עם עיריית תל – אביב-יפו המחלקה למופעים במתחם התחנה.
התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב בתאריכים 11-10 בספטמבר, ימים ד' – ה' ,בין השעות 18:00 – 23:00
מבשלות הבוטיק הישראליות, יבואני הבירה ומותגי הפרימיום מכל העולם, באירוע הבירה הגדול של השנה

BEERS 2014 – תערוכת הבירה של ישראל – הינה האירוע השנתי המרכזי של ענף הבירה, שמרכז אליו את מבשלות הבוטיק הישראליות ויבואני בירות הפרמיום במתחם אחד גדול וססגוני.

במסגרת התערוכה יוצגו מותגי בירה רבים מכל העולם לצד בירות בוטיק מקומיות כחול לבן, בניהן בירות של מבשלות צעירות שעושות את צעדיהן הראשונים. למעלה מ-200 סוגי בירה שונים ימזגו במהלך התערוכה לחובבי הבירה הרבים שיבקרו בתערוכה.

התערוכה תחשוף את ההתפתחות העצומה של ענף הבירות הישראלי. היבואנים ומבשלות הבוטיק ישיקו בירות חדשות שחלקן אף בושלו במיוחד לתערוכה. מהפכת הבירה ממשיכה והיא תוססת במלוא הקצף!

במסגרת התערוכה יהיו השנה גם במות מופעים, מתחם סדנאות, מתחם אוכל ודוכני מזון מעולם הבירה (גלידות מבירה, פרליני שוקולד במילוי בירה, גבינות בוטיק שנעשו עם בירה, לחם בירה ועוד).

לדברי שאבי מזרחי, סגן מנהל אגף התרבות והאמנויות ומנהל המחלקה למופעים בעיריית תל-אביב-יפו:

"האירוע השנתי הגדול והמרכזי של ענף הבירה מגיע בפעם הראשונה למתחם התחנה, אנו שמחים על האפשרות לתת למבשלות הבירה הקטנות מרחבי הארץ לבוא לידי ביטוי בתערוכה חשובה זו".

9 בספטמבר – קהל מקצועי בלבד
יום התערוכה הראשון (יום ג') יוקדש לקהל מקצועי מתחום הברים והמסעדות, קניינים, סיטונאי משקאות ועוד.

11-10 בספטמבר – התערוכה פתוחה לקהל הרחב
התערוכה תיפתח (בימים ד' ו- ה') לקהל הרחב, בימים אלה יוכלו המבקרים בתערוכה לטעום בירות מסוגים שונים, וכמובן לקנות בקבוקים הביתה ישירות מהמבשלות והיבואנים במחירים מיוחדים!

מחיר השתתפות בתערוכה:
70 ₪ שכוללים 5 קופוני טעימה. כל קופון מזכה במזיגה של 100 מ"ל ממגוון הבירות בתערוכה.
45 ₪ למחזיקי כרטיס דיגיתל לתושבי העיר תל – אביב –יפו.
הערות:
– כרטיסים מוזלים בסך 50 ₪ יפורסמו בדף הפייסבוק של התערוכה
– במתחם התערוכה ימכרו קופוני טעימה נוספים – כל 5 קופונים במחיר 30 ₪.
– אין מכירה מוקדמת. התשלום בקופות במתחם התערוכה

אתר התערוכהwww.beers.co.il

BEERS 2014 – תערוכת הבירה של ישראל יוצאת לדרך!

9 – 11 בספטמבר, התחנה , 18:00 – 23:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!