18 באפריל 2024 5:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות חדשים מיקבי בנימינה לחג

 

יין לחגי תשרי

 

יקב בנימינה ממשיך במגמת החידושים והעשייה ומשיק לקראת החגים הקרובים הרבה מאוד יינות חדשים וגם הם במגמת המשך המיתוג החדש של היקב שראיתם לראשונה עם סדרת המושבה של יקב בנימינה.

בנימינה

סדרת בנימינה רזרב –

כך למשל מתחדשת גם סדרת רזרב של היקב בעיצוב חדש ועדכני. סדרת הדגל של יקב בנימינה עוסקת במצוינות ובאלגנטיות – זוהי סדרה שבסיסה יינות זניים קלאסיים, אשר משלבת גם זנים חדשים מתוך מחשבה לשלב בסדרה גם מגמות יין עולמיות. ראשיתה של סדרת הרזרב באזורי גידול משובחים ובכרמים נבחרים, המשכה בתהליכי ייצור מוקפדים ביותר המשלבים מסורת בחדשנות, וסופה בסדרת יינות איכותיים ביותר, שמלטפים כל אחד בדרכו את החיך ויוצקים טעם עשיר ומענג למושג "חווית יין". סדרת בנימינה רזרב היא שילוב של עולם ישן ועולם חדש.

שיראז

יין אדום יבש

יין זה עשוי על טהרת ענבי השיראז מכרמים ברמת הגולן והגלבוע. יין מלא ומאוזן בעל נוכחות ועוצמה.

20180801_121738A

רשמי טעימה

לבנימינה המושבה שיראז גוון סגול-אדום עמוק וניחוח פרי אדום, תיבול עדין ונעים, רעננות טובה ורמזים לעץ האלון. טעמו עשיר ומאוזן. בפה מתגלה גוף בינוני ונעים שמאפשר ליהנות מהיין בצעירותו. הוא בעל מורכבות קלה וסיומת קצרה ופירותית.

בנימינהרזרבמרסלן 2016

?????????? 

הרכבזניענבים:

‪100%מרסלן

 

אזורגידול:                                                                                                                         

גלבוע

רשמי‪ ‬טעימה‪:‬‬‬
הזן מרסלן משתייך לקבוצת זנים בעלי אופי ים-תיכוני, אשר התאקלמו היטב בארצנו ומניבים תוצאות נהדרות ומעוררות עניין. זוהי הכלאה מוצלחת בין גרנאש לקברנה סוביניון והתוצאה היא ענב המקבל איכויות משני הצדדים- פירותיות וארומאטיות מן הגרנאש, וכן מבנה טוב וטאנינים מוצקים מהקברנה.

בנימינה רזרב מרסלן מתאפיין בעושר ארומאטי, בישום, פרחוניות והרבה פרי כהה. גם בטעימה, אותו פרי כהה ודחוס מככב שוב, והטאנינים בינוניים ולעיסים.
היין ילווה בהנאה מנות כמו שוק טלה עם שום ורוזמרין, קבב מתובל צלוי בגריל או ברווז קונפי.
תנאי‪ ‬גידול‪ ‬ואקלים‪:‬‬‬‬
האקלים בגלבוע הוא ממוזג ויבש עם לילות קרים. הקרקע אינה עמוקה וכושר קיבול המים בה בינוני. התוצאה המתקבלת היא כרם בעל צימוח מרוסן ואיזון נכון בין עלווה לפרי. גורמים אלה, יחד עם טיפול מסור מצד כורמי היקב תורמים כולם לאיכות היין המתקבל.

 

יוגב סוביניון בלאן-שרדונה2017

יין לבן יבש

 

??????????

 

הרכב הזנים:

יין זה הינו עירוב של זני סוביניון בלאן (60%) ושרדונה .(40%) אשכולות הסוביניון
בלאן נבצרו בכרם של דורון ושלגיה רודיטי בכרם בן זמרה. אשכולות השרדונה
נבצרו בכרם מירב אשר בגלבוע, בטיפולו של הכורם משה הרניק.
ענבי הסוביניון בלאן תורמים מאפיינים רעננים של לימון ואשכולית, וענבי השרדונה מאפייני פרי בשל ופרחוניות נעימה. שילוב מדויק של שני הזנים יצר יין בעל גוון ירקרק בהיר. היין מאופיין בניחוחות פרי הדר טרי ופירות טרופיים, בעל חומציות מצויינת, טעם חד ונקי ואיזון נעים.

יוגב סוביניון בלאן-שרדונה 2017 הוא "יין אוכל" מושלם וראוי ללוות מגוון רחב של מנות, במיוחד מנות בסגנון ים תיכוני: ריזוטו פרימוורה, עגבניות פרובנסאל או דגים אפויים בתנור וכן מנות עשירות כמרקים מוקרמים.

 

בנימינה רזרב רוזה

גרנאש ברברה  2017

יין רוזה יבש

??????????

זן הענבים

70% גרנאש

30% ברברה

רשמי‪ ‬טעימה‪:‬‬‬
ליין גוון אדמדם-ורוד בהיר צלול. באף הוא חד ובעל ארומה נעימה של פריחת הדרים, בטעימה מפגין חמיצות מרעננת של אשכולית אדומה, ומתיקות קלה של תותי בר ופטל אדום. ההתיישנות בחביות תרמה למבנה היין, והשילוב בין ענבי הגראנש והברברה נותן יין מאוזן ובעל נוכחות אך בו זמנית גם חד ומרענן.

אז תהנו, תלגמו בנחת ומי שלוגם לא נוהג

חג שמח עם יינות יקבי בנימינה

all_bottles_reserve2

all_bottles_yogav3

שתפו את הפוסט!