19 במרץ 2024 9:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסופרניות – מופע הפתיחה של האופרה

הסופרניות – מופע הפתיחה של האופרה

סוד ההצלחה! לוקחים את זמרות האופרה מהטובות בארץ, מחברים לתזמורת הסימפונית ראשון-לציון ולמנצח מעולה, דוד זבה ומקבלים מופע מהמם.

זאת ועוד, נוסיף את היצירות, האריות האהובות על הקהל הישראלי ומקבלים מופע של תשואות ומחיאות כפיים סוערות.

שנה חלפה מאז התקיים המופע האחרון על במת האופרה הישראלית ושערי בית האופרה נפתחו מחדש לבעלי תו ירוק.

צח גרניט, מנכ"ל האופרה: "אין דבר בעולם שיכול להחליף את המפגש החד-פעמי שמתרחש בזמן המופע בין האמנים לבין הקהל. המפגש הזה מעניק טעם לחיים לכל המשתתפים בו. אי-אפשר לתאר עד כמה המפגש הזה היה חסר בשנה האחרונה לכל אחת ואחד מאתנו ועכשיו אנו משקיעים את כל כוחותינו כדי שהפגישה החוזרת עם הקהל שלנו אחרי תקופה כה ארוכה תהיה בלתי נשכחת.

מופע הסופרניות  כלל את הסולניות ואת תזמורת האופרה – התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון בניצוחו של דוד זבה שבצעו אריות, דואטים ואנסמבלים מתוך אופרות אהובות  ובהן: חליל הקסם, דון ג'ובאני, לה טרוויאטה,  כוחו של גורל, סיפורי הופמן, מאדאם באטרפליי והפתעות מוסיקליות נוספות בהשתתפות: הילה בג'יו, טל ברגמן, ורוניקה ברוק, אירה ברטמן, אלה וסילביצקי ,יעל לויטה, שקד סטרול וטלי קצף. זמר אורח – עודד רייך.

הילה בג'יו
אלה וסילביצקי
עודד רייך והילה בג'יו

שקד סטרול ועודד רייך
ורוניקה ברוק

אירה ברטמן

טלי קצף

בנוסף ולקראת סוף המופע שרו הסופרניות שירים רוסיים שמזמן הפכו לאבני הדרך בשירה הישראלית העממית והקהל יצא מגדרו. להדרן קבלנו שיר של החיפושיות.

חשוב לציין את התלבושות, וואו! בכל אריה תלבושת אחרת וכל אחת מדהימה מהקודמת. התזמורת הסימפונית ראשו-לציון הייתה במיטבה, המנצח היה מלא מרץ כדרכו, כל כך התגעגענו לו והסופרניות אחת אחת לא רק שרו, זו הייתה ממש הצגה. מקסים, זה היה ערב בלתי נשכח.

 

בהמשך האופרה כבר מצחצחת את הבמה לקראת ה"העטלף" של יוהאן שטראוס הבן – החגיגה המבעבעת והמשעשעת הנחשבת לאופרטה הפופולארית ביותר בכל הזמנים. שטראוס, מלך הוואלס הווינאי, שילב ביצירה אינספור נעימות של וואלסים, פולקות ומחולות וינאיים נוספים נוצצים ואהובים.

בניצוחו של מאסטרו דן אטינגר, מנהלה המוסיקלי של האופרה הישראלית ובבימויו של עידו ריקלין .

"העטלף" יועלה בתאריכים  30.4, 4.5, 5.5 בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל-אביב

 

 

שתפו את הפוסט!