20 באפריל 2024 11:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבקתה חדרי אירוח וצימרים ברמות

 

" הבקתה " במושב רמות ברמת הגולן זה לא רק " צימרים" או " חדרי אירוח", זה ממש כפר נופש. שבעה חדרי אירוח מעולים הכוללים חדר שינה נפרד מהסלון וג'קוזי מפנק בחדר הרחצה, כי לא כולם אוהבים את הכול בקומפלקס אחד.

 

הזוג גדי ואיריס אזולאי מנהלים את המקום בצורה מופתית תוך תודעת שירות והרבה מעבר לכך.

ולמה אני מגדיר את המקום " ממש כפר נופש" כי יש שם את המסעדה " הבקתה" שמגישה ארוחות לאורחים ולמתארחים בסביבה וזה כבר סוגר לכם פינה חשובה. ידידה שלי שהתארחה בצימר ברמות אמרה לי שגוועו ברעב בבוקר כי לא מצאו איפה לאכול. אבל כאן זה מסודר ויש ארוחת בוקר טובה אפילו בשבת תחגגו על ארוחה שכוללת ג'חנון וביצה קשה וסלטים וגבינות. מי צריך בית מלון?

 

אז יש צימר ויש מסעדה מה עוד חסר? חצרות עם ערסלים וזולה יש, שולחן טניס, יש. מנגל, ראיתי שפה ושם יש. אבל מה שהופך אותו ומשלים ל"כפר נופש " זה בריכת שחיה פרטית, מחוממת ומקורה באחד הצימרים . זה מה שהופך את המקום למעולה. ואם אתם בעניין של להסתגר בחדר, אז רק שתדעו שיש כאן טלוויזיה  ודי.וי.די ומיזוג אוויר ואינטרנט מהיר. מה עוד צריך?

 

מדובר כמובן על בקתות עץ הכל כפרי כזה, גם הריהוט הרגשה נעימה וחמימה אופפת את המקום, ואתם יודעים מה זו לא הפעם הראשונה שלי שם, הייתי בחורף והמיזוג חימם נהדר והפוך פינק . וכעת בקיץ היה לי כיף שבעתיים, החדרים ממוזגים והכול מתוקתק כמו שצריך. אמנם חדר השינה לא ענק אבל הוא נח והמיתה הכריות והכסתות מעולים ובכלל באתי לטיולים בסביבה.

 

יש המון מקומות לטייל כמו למפל הלבן או לגמלא, עדיין יש קטיף פירות ודובדבנים בעין זיוואן ובמושבים אחרים. ויקבי רמת הגולן או מבשלת בזלת בקצרין ומה עם יקב הבוטיק אסף בקדמת צבי? תאמינו לי שבוע לא מספיק לי בלי לדבר כל הכנרת ועין גב, ויקב מאור ועוד ועוד.

 

תזמינו ותגידו שששת שלח אתכם בטח יפנקו אתכם, נו טוב גם בלי זה יפנקו אתכם.

 

הבקתה

 

http://www.zimer-habikta.co.il/index.php

 

046735618    

 

שתפו את הפוסט!