25 באפריל 2024 15:51
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חבילות השי של ליימן שליסל לחג ולכל אירוע למגזר העסקי

החג מתקרב, רוב המעסיקים והארגונים אולי כבר חתמו על הסכמים ועשו את הסידורים האחרונים למתן שי לעובדים או לקוחות ולספקים, אולם יש חבילות שי, שפרט להיותם בעצמן חבילת שי , הן לפעמים ערך מוסף שיכול לשדרג את המעטפה עם התלושים או כרטיס קניות שמבזבזים בדקות ולא זוכרים, כשאתה , הארגון או המעסיק נותן בצמוד או בנפרד, אתה נותן שי של חוויה משפחתית שיזכרו לך להרבה שנים. המתנות האלו לחג זו לא רק תן, זה גם תן וקח, קח בחזרה יחס אוהד שמשתלם עם הזמן, כי דברים טובים זוכרים.

ואם אנחנו מדברים על " דברים טובים" אז בואו נדבר על ממתקים, ואם כבר אנחנו מדברים על ממתקים, אנחנו מדברים על המותגים הכי טובים וברמה הכי גבוהה ובאיכות שיש לה כבר מוניטין, אלו הדברים שלא שוכחים.

גילוי נאות הייתי בסיור לתקשורת במרכז הלוגיסטי של ליימן שליסל – חטיבת המותגים, ביבנה.

וגם נישנשתי

המקום מאורגן למרות שהוא לונה פארק של ממתקים המרמה הכי גבוהה, ומאוד נערכתי כמנהל איכות לוגיסטיקה לשעבר את כל הארגון וכך שאינם משתמשים בשירותי מיקור חוץ , הכל בבית חוץ מאשר הפעילות החברתית שלהם בה חלק מהעבודות נעשות במרכזי המשקם ובכך יש תרומה עצומה לחברה. כבוד!

אבי משעניה, מנהל תחום חבילות שי בליימן שליסל, מציין כי ראש השנה נחשב לאחת משתי נקודות השיא המשמעותיות ביותר בתחום חבילות השי בישראל ולקראתו מייבאת החברה מוצרי סופר-פרימיום ייחודיים המשולבים באופן בלעדי בחבילות השי. מוצרים אלה לא ניתן להשיג בשום דרך אחרת, אך משעניה מוסיף ומציין, כי לא פעם, לאחר שהציבור נחשף למוצרים ייחודיים אלו בתוך חבילות השי שלנו, נוצר ביקוש רב מצד הצרכנים לאותם מוצרים ואנו מחליטים לייבא אותם באופן קבוע ולהציעם על המדפים ברשתות השיווק לאורך כל השנה.   עוד מציין משעניה כי בנוסף לשתי עונות החגים הגדולות, גם  חנוכה,  ט"ו בשבט, פורים ויום האהבה הפכו להיות מועדים משמעותיים בתחום חבילות השי.

חבילות לדוגמא – יחצ

ללימן שליסל יש כ 10% משוק חבילות השי , אולי כי את החבילות שלהם לא נמצא בסופר, הם פונים ישירות לגופים העסקיים וחוסכים את פערי המחירים כך שהמקבל זוכה בפעמיים כי טוב, גם מותגים מעולים ואריזה מהודרת וגם מחיר הוגן.

אין לי ספק שכאשר אומרים על חבילות השי של ליימן שליסל " משפחה של מותגים" יודעים מה שאומרים.

מאפים של לואקר,קואדרטיני,היט, פיק אפ,פילסברי.

בונבונירות שלמרסי, טופיפי, פררו רושה, ורפאלו.

מסטיקים של מנטוס, שוקולדים של קינדר, דופלו, פיקניק, ריטר ועוד

ממתקים של וורטר, קלפני, ג'וסי, צ'ופה יוגוטה ועוד

ועוד ועוד

דוגמאות מצולמות מהשטח באריזה

יש אריזות קבועות  ויש לפי דרישת הלקוח ויש גם תוספות שלא מהמבחר הקיים , בקיצור אם חבילת שי אז אני הייתי בוחר בליימן שליסל.

משעניה מוסיף ומעדכן כי חברות רבות בוחרות בחבילת השי כמתנת חג לעובדים וללקוחות בעוד חברות אחרות בוחרות לצרף את חבילת השי כתוספת מתוקה למתנת חג אחרת. זאת, בעיקר בראש השנה שהוא חג המדגיש את המושג "מתוק". לארגונים יש יתרון בולט ברכישה מרוכזת של חבילות שי הגלום ביכולת שלהם להעניק לעובדים מתנה ששווייה בחנויות כפול ממחיר הקנייה בפועל, זאת עקב הקנייה הישירה מהספק וכוח הקנייה של הארגון עצמו. במסגרת זו שני הצדדים יוצאים נשכרים, גם המעסיק וגם העובד שמקבל את חבילת השי היוקרתית.

אז תחשבו על זה או בעצם למה לחשוב יש פה  הזדמנות WIN-WIN

חג שמח…………… ומתוק

שתפו את הפוסט!