20 באפריל 2024 17:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת "אחוה" משווקת סדרת עוגיות דקליות בשלושה טעמים: שוקולד, קינמון וטבעי

דקליות מתוקות בטעמים

חברת "אחוה" משווקת סדרת עוגיות דקליות בשלושה טעמים: שוקולד, קינמון וטבעי

עוגיות הדקליות עשויות מבצק עלים בסגנון צרפתי, בגודל זעיר במיוחד בשילוב בצק פריך שוקולד או קינמון. העוגיות מאופיינות בטעם ביתי ובמרקם אחיד, נימוחות וטעימות להפליא

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משווקת סדרת עוגיות חדשה – דקליות בשלושה טעמים: שוקולד, קינמון וטעם טבעי.

עוגיות הדקליות עשויות מבצק עלים בסגנון צרפתי, בגודל זעיר במיוחד, בשילוב בצק פריך שוקולד או קינמון. העוגיות מיוצרות בהתבסס על ידע צרפתי ועשויות מבצק איכותי, רך ונימוח, עשירות במילויים ובטעמים מעולים. העוגות מאופיינות בטעם ביתי ובמרקם אחיד, נעימות לאכילה ונמסות בפה.

חברת אחוה משווקת דברי מאפה איכותיים ובמחירים שווים לכל נפש בהם: עוגות ללא סוכר, עוגות מוזרקות, עוגות אישיות, מאפינים, דקליות ומגוון עוגיות ביתיות בהן עוגות מרוקאיות, עוגיות רוגלך, עוגיות ממולאות, שוקולד צ'יפס, עוגות מאפין אישיות, עוגת תפוח עץ, עוגת שיש, עוגת שמרים קינמון וכמובן, מוצרי חלוה מובילים.

 

סדרת עוגיות הדקליות בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

זאת ועוד

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, אירחה בשבוע שעבר משלחת של ארגוני עובדים מובילים ממדינות בריטניה ואוסטרליה. חברי המשלחת הנם תומכים של עובדים ישראלים ופלסטינאים העובדים יחד והם הגיעו ל"אחוה" על מנת ללמוד ולראות מקרוב את המודל של דו הקיום המתנהל בה במשך שנים רבות. חברי המשלחת ביקרו בקווי הייצור של החברה, למדו על שיטות העבודה ושוחחו עם עובדי המפעל.

המשלחת הנה מטעם ארגון TUFI  (Trade Unions Friends of Israel) והגיעה לארץ ממדינות בריטניה ואוסטרליה, כאורחת הסתדרות הכללית. המשלחת מונה 18 בכירים מאיגודי סחר מקצועיים, המבקרת בארץ בעיקר בחברות מזון ישראליות הפועלות בחו"ל. ‫‫חברי המשלחת הנם נושאי תפקידים רמי מעלה בארגוניהם, מעצבי דעת קהל ואחראים על עידוד ועיצוב קשרי העבודה עם ארגונים עמיתים בעולם ובכלל זה, עם ההסתדרות ומדינת ישראל.

‫‫לדברי יעקב מלאך, מנכ"ל אחוה: ‫‫"ראינו כחובה נעימה לקבל את המשלחת במפעלי החברה ואנו מברכים על יוזמת ההסתדרות, לערוך סיורים מקצועיים בארצנו ומפגשים עם בכירים מארגונים מקבילים בעולם, במטרה ללמוד על האפשרות הקיימת של ניהול כלכלת שלום ולהדק את הקשרים והפעילות בין המדינות".

וממדף החידושים לחנוכה

חברת "אחוה" משווקת: 

ממרח חלוה

חברת אחוה, יצרנית החלוה הותיקה, משווקת ממרח חלוה משובח, המכיל מעל ל- 50% טחינה גולמית, עשיר בחלבון, ברזל וסידן וללא כולסטרול – הממרח המומלץ לתזונה במהלך הלימודים

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת ממרח חלוה טעים ומשובח, המבוסס על טחינה גולמית, אידיאלי לתזונה כממרח בתוך כריך, במהלך שעות הלימודים וכארוחת ביניים מזינה.

החלוה נחשבת כממתק הבריא ביותר וכמוצר הבריאות המתוק ביותר. היא ידועה בטעמה המיוחד, הערב לחיך וביתרונות האיכותיים והבריאותיים, המיוצרים על בסיס 100% שומשום טחון. ממרח החלוה מכיל מעל ל- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה.

ממרח החלוה של אחוה בעל מרקם עשיר, אינו מפריש שומן, נימוח ונמס בפה. הממרח שומר על טריותו לאורך זמן, מצטיין בטעם עשיר ומרענן, אינו דביק ובעל מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החלוה.

 

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מתכון….

סופגניות חלוה

 

המצרכים:

קילו קמח
כפית וחצי מלח
חצי כוס סוכר
שקית שמרית

2 כוסות מים

אופן ההכנה:
לערבב את הקמח, המלח והסוכר, לאחר מכן להוסיף את השמרים והמים וללוש.
לכסות את הבצק למשך חצי שעה על מנת שיתפח.
כעבור חצי שעה ללוש בשנית וליצור כדורים בגודל בינוני.
בתבנית משומנת, להניח את הכדורים שנוצרו ולהביא לתפיחה במשך חצי שעה נוספת.
לאחר מכן לטגן את הכדורים בשמן עמוק.

למילוי הסופגנית:

להוסיף ממרח חלוה בתוך הסופגניה במזרק או במריחה.

לפזר אבקת סוכר מעל ולהגיש חם.

בתיאבון!

שתפו את הפוסט!