24 באפריל 2024 8:36
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חומוס וטחינה של מעדני מיקי

 

המחלוקת על חומוס תעשייתי זה בערך כמו על בשר טרי ובשר קפוא ועוד. במשך כמה שנים הייתי משרה גרגרי חומוס ( רק כוס ) מבשל עד שזה מתאים, טוחן, מוסיף טחינה שום, מלח פלפל שחור ולפעמים פטרוזיליה. על מנת לשמר את זה הייתי מוסיף גם מלח לימון. בדיאטה שנכנסנו בבית מרשים לנו כף חומוס ביום! חומוס שמכינים בבית לא מחזיק יותר מ 24 שעות ואחרי יומיים מזבילים אותו. אז התחלנו להקפיא קופסאות קטנות וגם אלו איבדו את הטעם והתקלקלו למחרת ההפשרה.

??????????

חומוס זה חלבון בריא מאוד ואנחנו כישראלים צורכים המון, המון חומוס, אין לי נתונים סטטיסטיים אבל בטח מדובר בטונות בשבוע. ביום העצמאות הביקוש גובר. ויש כל כך הרבה חברות, אז מה לבחור ועל פי איזה קריטריונים?

אני טעמתי את כל המותגים, גם בחלק מהם בחנתי את תכולת השמן, בכל החומוסים יש שמן, השאלה היא כמה ואיזה ואנחנו לא יודעים איזה כי זה לא רשום.

הנושא השני הוא המלח, בכולם יש די כמות נתרן.

מרקם וטעם, , בחנתי חומוס דל שומן וכנראה גם נתרן , הוא לא היה שווה אכילה לאחר הפתיחה.

כעת בחנתי את החומוס והטחינה של מעדני מיקי

הטחינה קיבלה בבית ציון גבוה ביחס לטחינה תעשיתית של מותגים!

אצלנו החומוס קיבל ציון קצת פחות בגלל שהיה לנו מלוח 433 מ"ג נתרן ל100 גרם. ( האותיות קטנות אפילו למשקפיים!)

המרקם והטעם מעולים וזה חשוב

??????????

חשוב שתדעו:

מחקר טרי

העם בחר: החומוס והטחינה של מיקי – הכי טעימים

דגימה שכללה למעלה מ-130 איש מצאה כי את הציון הגבוה ביותר למוצרי הטחינה והחומוס נתנו הישראלים למעדני מיקי ● מבין החומוסים, דורג החומוס של מעדני מיקי בניקוד הגבוה ביותר – 9.4 מתוך 10

בפעם הבאה שתגיעו למקרר בסופר ותתקשו להחליט איזה מבין הסלטים המקוררים הוא המשובח ביותר, כדאי שתדעו את זה. מבחן טעימה שערך "המבחן של המדינה" ובחן את טעמם של הישראלים מצא כי החומוס והטחינה של מעדני מיקי הם האהובים ביותר.

 חומוס נטו מעדני מיקי סלט טחינה מעדני מיקי

מבין החומוסים, דורג החומוס של מעדני מיקי בניקוד הגבוה ביותר – 9.4 מתוך 10. בסלטי הטחינה, מקבלת הטחינה של מעדני מיקי גם כן את הציון הגבוה ביותר – 9.4.

 

בדיקת "המבחן של המדינה" מחמירה מאוד. הבדיקה, בפיקוח ד"ר אפרים אליגולא, כללה 136 איש, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, בהזדמנויות שונות במהלך חודש פברואר. הבדיקה הייתה עיוורת. הנדגמים קיבלו את החומוס והטחינה בנפרד על צלחות ללא סימני זיהוי המותג והתבקשו לאחר כל טעימה לשטוף את פיהם במים ולהמתין חצי שעה בין טעימה לטעימה. כל המוצרים נקנו עם תאריכי תפוגה דומים, נשמרו בתנאי קירור זהים והוצאו מהמקרר באותה עת, כדי שתוצאות המבחן יהיו מדויקות מבחינה מדעית.

 

כאמור, בשני מבחני הטעימה התברר כי החיך הישראלי מעדיף את טעמם של מעדני מיקי על פני יתר סלטי החומוס והטחינה הנמכרים ברשתות השיווק ובחנויות.

מחיר חומוס וטחינה של "מעדני מיקי" מומלץ לצרכן: כ- 7.90 ₪ לאריזת 400 גרם.

 20150416_140526A

בתיאבון

שתפו את הפוסט!