25 באפריל 2024 18:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חטיף פרוטאין ללא גלוטן של Nature Valley ללא גלוטן

 

??????????

חלבונים – פרוטאינים נחוצים מאוד לאדם ותורמים לבריאות, לתפקוד ולהרגשת השובע.

ג'נרלס מילס ישראל, על רקע מהפכת הבריאות בתעשיית המזון הפוקדת אותנו לאחרונה במלא העוצמה, נכנסת לקטגוריה חדשה וראשונה בשוק חטיפי הדגנים, ומשיקה חטיף חדש- Nature Valley פרוטאין ללא גלוטן. המוצר החדש מועשר בחלבונים (10 גר' ליח') הידועים כאחד מאבות המזון החשובים ביותר בגוף האדם, ויש להם תפקידים רבים כמו: בניית תאי העור, השרירים, מערכת החיסון, הורמונים, תהליכי חילוף החומרים ועוד.

קיבלתי להתנסות חטיף חדש של Nature Valley פרוטאין.

אתם מכירים את הממתק של בוטנים מסוכרים שנדבקים לשיניים? אז זהו ש Nature Valley פיתחו חטיף מבוסס על בוטנים (41%) ללא גלוטן אבל חלבי כך שאינו מתאים לטבעונים. כמו כן הוא מכיל שוקולד מריר (8%) וציפוי שוקולד (14%).

החטיף הזה ממש ליגה, הוא טעים והוא מהנה ומשביע 198 קלוריות לחטיף, מספק 20% מצריכת החלבון ממוצעת למבוגר בריא. משקל כל חטיף 40 גרם.

                      ??????????

Nature Valley פרוטאין מהווה כ- 20% מצריכת החלבון היומית המומלצת לאדם בוגר (עפ"י המלצות האיחוד האירופי). ולכן מהווה מקור נוסף לחלבון ואלטרנטיבה מצוינת לחובבי הספורט ושומרי אורח חיים בריא, בשל כמות החלבונים הגבוהה שהוא מכיל תוך שמירה על הטעם. הצריכה היומית המומלצת לחלבון:לאדם בריא עומדת על 0.8 גרם חלבון לק"ג נשים וגברים בגילאים הבוגרים (כ 50 גר' ליום).

??????????

??????????

העלייה בצריכת הפרוטאין בישראל, שהחלה מעולם הספורט והדיאטות וחדרה גם לשאר האוכלוסייה עם רמת מודעות גבוהה לאורח חיים בריא. טרנד הפרוטאין, הינו תוצאה ישירה של השפעות ממגמות וטרנדים בריאותיים בעולם, הפוקדים אותנו לאחרונה ואף עולים לשיח הציבורי בישראל.

בשלב ההשקה ישווקו חטיפי הפרוטאין בשני טעמים: בטעם בוטנים ושוקולד וקרמל מלוח, ימכרו במארז של 4 חטיפים בכל רשתות השיווק ובבודדים בחנויות הנוחות.

המחיר בחודש ההשקה: 19.90 ₪ למארז.

המחיר הוא 23.90 ₪ למארז.

 

 

 

שתפו את הפוסט!