29 במרץ 2024 9:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חטיפי גרנולה של Nature Valley

הדיאטנית שלי ( לשעבר) הייתה משננת לי שלא מכניסים הביתה " אויבים"  ובאמת כשאין בבית שוקולד, גלידה ופיצוחים, זה עובד.

אבל אנחנו בני אדם ופתאום אתה מקבל קרייבינג  למשהו טוב לפעמים למלוח אבל בדרך כלל למתוק, ואתה מתחיל לפתוח מקרר ומגרות ולהציץ בארונות ולחפש.

ל Nature Valley יש פתרון שפועל בכל החזיתות, גם מתוק, גם שוקולד, וגם ובעיקר גם בריא.

גילוי נאות קיבלתי להתנסות

קראנצ'י חטיף שיבולת שועל מלאה

ושבבי שוקולד מריר

חטיף שיבולת שועל מלאה עם נגיעה שוקולדית של שבבי שוקולד מריר

מותג חטיפי הדגנים העולמי Nature Valley משיק מוצר חדש בקטגוריית השוקולד של חטיפי הדגנים: חטיף Crunchy שיבולת שועל מלאה ושבבי שוקולד מריר- בעל מרקם פריך המזוהה עם המותג Nature Valley.

החטיף החדש של מותג חטיפי הדגנים העולמי Nature Valley מציע חטיף דגנים בשילוב נגיעות שבבי שוקולד ומצטרף לקטגוריית חטיפי השוקולד הקיימים: חטיף גרנולהCHEWY  שוקולד מריר, צימוקים ובוטנים במרקם נימוח וחטיף גרנולה Crunchy שיבולת שועל ושוקולד מריר- בעל מרקם פריך.

החטיף החדש מכיל שוקולד מריר מעולה ואיכותי, עשיר בדגנים מלאים, ומתאים לרגעים בהם הגוף זקוק לאנרגיה זמינה.

חטיפי הדגנים של Nature Valley מכילים רכיבים טבעיים, עשויים מדגנים מלאים, ויטמינים ומינרלים ממקורות טבעיים. החטיפים מכילים סיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע ואינם מכילים חומר משמר, חומרי טעם מלאכותיים או שומן טראנס.

חטיפי Nature Valley ידועים במרכיביהם האיכותיים ובטעמם המצוין, הם ארוזים בנפרד באריזה שומרת טריות ונוחה לנשיאה ולכן מתאימים במיוחד לאכילה בזמן פעילות ספורט או טיול בטבע, לרגעים בהם הגוף זקוק לאנרגיה וכן מהווים תחליף מזין לארוחה או לנשנוש קל.

מחיר מומלץ לצרכן (של אריזה משפחתית)- 19.99 ₪

סדרת חטיפי הדגנים של Nature Valley, כוללת את מרקמי הקראנצ'י- חטיף במרקם פריך הייחודי למותג Nature Valley, מרקם הצ'ואי הנימוח וה"עסיסי". את חטיפי Nature Valley ניתן להשיג במגוון טעמים הכוללים שוקולד, פירות, אגוזים ודגנים, בכל רשתות השיווק, הסופרמרקטים, חנויות הנוחות, הפארמים והמינימרקטים.

חטיפי הדגנים של Nature Valley מיוצרים על ידי חברת ג'נרל מילס החל משנת 1975 והם חטיפי הבריאות הנמכרים ביותר באמריקה. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

ג'נרל מילס הינה אחת מ-6 חברות המזון הגדולות בעולם עם מחזור פעילות שנתי של כ 14.9 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב והיא פועלת ומייצרת בלמעלה מ- 30 נקודות ברחבי העולם. בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, חטיפים בטעמי פירות Fruit By The Foot וגאשרס, ועוד.

ליימן שליסל הינה חברה משפחתית פרטית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.

יש באריזה 10 חטיפים אולם הם באים ב 5 אריזות כפולות ותראו לי מישהו שמתאפק ךא לאכול את השניה ( לאכול בזוגות…)  98 קלוריות בחטיף ( 466 ב 10 גרם)

תהנו

שתפו את הפוסט!