20 באפריל 2024 17:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משקה קינואה אורז – תחליף לחלב

 

כבר יותר משנה שאני לא שותה חלב פרה מסיבות שונות, וניסיתי הרבה סוגים של תחליפים שרובם די טובים ומענינים, לאחרונה התנסתי במוצר ממש חדש שהגיע לישראל מאיטליה,

זהו משקה של חלב אורז וקינואה אורגני- ללא גלוטן ללא סוכר, המפיץ בישראל -הוא "גפן שיווק".

משקה חלב אורז קינואה הוא תחליף חלב מהמצוינים שטעמתי,

 

 ??????????

מי שינסה את החלב ככה כמו שהוא יבחין במתיקות קלה למרות שאין תוספת סוכר או תחליפי סוכר, מתיקות זו הספיקה לי כך שלא הוספתי לכוס נס הקפה ממתיק נוסף.

 ??????????

הקינואה נחשבת במטבח כדגן אולם לא הוגדרה בוטנית כדגן, מקורה באנדים בדרום אמריקה, לקינואה חשיבות רבה בתזונה והיא מכילה את כל חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם. בנוסף, עשירה בסידן ובברזל, אבץ, מגנזיום, וסיבים תזונתיים

החלב במרקם קטיפתי והוא משדרג כל נס קפה והופך את השתייה לתענוג, טעם החלב הוא שילוב של מיצוי אורז וקינואה ולכן הטעם העשיר.

מניסיוני בתחום תחליפי החלב שמתי לב כי החלב מרוכז יותר מאחרים שבדקתי, וכבר מעט ממנו מספיק ומורגש בכוס הנס קפה, קרטון של ליטר מספיק לפחות ל10 כוסות.

אחד היתרונות של תחליפי חלב הוא בהכנה של קינוחים שהם בגדר פרווה עבור כל מי ששומר כשרות.

 ??????????

משקה חלב קינואה אורז מומלץ לנסות, לכל הרגישים ללקטוז וגם לאלו שעוד צורכים חלב פרה.

 

משקה "אורז קינואה", המשקה האורגני החדש, הופך ל"סטנדרט" של תחליפי החלב הטבעוניים ברחבי העולם וזוכה לפופולריות רבה בגלל טעמו וגם משום שהוא מציע שילוב מוצלח של טבע ובריאות. החיבור בין אורז לקינואה יצר משקה אורגני עשיר בכל חומצות האמינו החיוניות ואף עשיר בברזל, חלבון, מגנזיום וסיבים תזונתיים, ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים, ללא סוכר וללא גלוטן.

הייחודיות של משקה אורז קינואה הוא בשילוב עם הקינואה, אשר לה ערכים תזונתיים גבוהים וחשובים (עשירה בחלבון, ברזל ורוב חומצות האמינו). בניגוד לתחליפי חלב אחרים המשווקים בישראל, משקה אורז הקינואה החדש מכיל ריכוז של 10% קינואה, כלומר גבוה משמעותית מהריכוזים במשקאות אחרים דומים

 משקה אורז קינואה החדש של קינואה ריאל

תחליף החלב "אורז קינואה" החדש מתאים לטבעונים, צמחונים, לכל מי שרגישים ללקטוז, חולי צליאק וכמובן כל מי שהבריאות חשובה להם ורוכשים מוצרי טבע ובריאות.

 

 

ניתן להשיג ברשתות נבחרות.

 

בצילום מוצגת גם פסטה מאורז וקינואה

 

כתבה ערכה וטעמה : יפעת

שתפו את הפוסט!