16 באפריל 2024 17:33
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כריך חזה הודו בלחמניית קמח מלא של עינת

הערב חזרתי מנסיעה קצת רעב, לא הייתה לי סבלנות לחכות לארוחת ערב, זכרתי שקיבלתי את המשלוח של הדוגמית של הסנדוויצ'ים של עינת, מיד חיממתי את הגריל שיעשה לי אותו קריספי קצת אבל לא יבשל לי את הסנדוויץ. החיבור הזה בין הבצק המעולה והפסטרמה המשובחת וחומוס היה מצויין, אלא מה? כבר לא נשאר לי מקו לארוחת ערב..

קצת מידע על עינת והסנדוויץ' שלה

כריך חזה הודו בלחמניית קמח מלא

עם חומוס וירקות טריים

הכריך החדש יימכר בחנויות הנוחות באריזה חדשנית שומרת טריות

חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק  כריכים איכותיים לחנויות הנוחות, משיקה כריך חדש וטעים עם הדגש על תזונה נכונה ובריאה: כריך חזה הודו בלחמניית קמח מלא עם חומוס וירקות טריים.

בכריך החדש של עינת, שהינו דל כולסטרול, הושם דגש על רכיבים בריאים כמו חזה הודו, ירקות טריים וממרח חומוס. מרכיבי הכריך הנם חלק מהתזונה הים-תיכונית, שנחשבת בעיני רבים כתזונה טובה, מאוזנת ובריאה. ערכו הקלורי של הכריך הוא 222 קלוריות ל – 100 גר', (444 קלוריות בלבד לכריך כולו). מתאים לשומרים על הבריאות והמשקל. מהווה פיתרון תזונתי מאוזן לנאלצים לאכול מחוץ לבית (בעבודה בנסיעות וכו').

עינת תעשיות מזון הנה אחת החברות המובילות בתחום ייצור כריכים בישראל. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, הייצור שמתבצע בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות צמודה של טכנולוגים ובדיקות מעבדה תכופות, הפצה מצוננת, מבוקרת ומפוקחת על ידי תוכנת מעקב, כל אלה בהתאם לכל התקנים המחמירים ביותר, שמציגים תהליכי ייצור והפצה בטוחים והתוצאה מוצר איכותי, בטוח ומהנה לצרכנים.

להשיג בחנויות הנוחות של רשת yello (ילו) ובחנויות הנבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: בין 17 ₪ ל- 19 ₪.

כשרות: רבנות מועצה אזורית דרום השרון.

שתפו את הפוסט!