29 במרץ 2024 12:06
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פוקס הום אגדה של חנות מתנות

פסח זה חג של יציאה מעבדות לחרות, אולם כל מה שיש מסביב זה עול ואולי לכך התכוון  מי שאמר מעבדות לחרות, כי רק אחרי שמסתיימות ההכנות לחג ואתה לבוש במיטב בגדיך  מגיעה לארוחת החג ( בטח יותר מארוחת ליל הסדר) ובידך מתנה הולמת , אז באותו הרגע שאתה מתיישב לשולחן ליל הסדר עם יקירך והמשפחה המורחבת אז אתה  יוצא מעבדות לחרות.

מה אני רוצה לומר, המרוץ הזה אחר מתנות למארחים בערב החג היה בשבילי עד עכשיו עול, אפילו שניסינו להגיע להסכמות של " בלי מתנות" הוא הפך לחג של עציצים וזרי פרחים ואז הוא יותר קשה כיוון שלך תמצא עציץ  או זר פרחים נאה במחיר הוגן ושיחזיק יפה גם אצל המארחים, שלא לדבר על הצפיפות בכל המקומות.

השנה לראשונה קיבלתי להתנסות שני כרטיסי מתנה, שוברי רכישה לרשת הום פוקס להתנסות והכרת הרשת ואני רוצה לומר חוויה, לא רק חוויה  להגיע לחנות כזו מדהימה זה כמו לונה פארק למבוגרים במיוחד כשמדובר בבשלנים ולא רק.

זו רשת שיש בה מבחר מדהים של מוצרים מעוצבים, כל כך יפים שבא לך להעמיס הכל על העגלה ( והעמסתי ) כי לא רק תחום המטבח אלא טקסטיל ומוצרי אמבט או מצעים ומגבות ועוד.

סדרות מדהימות של כלי בית, קערות וסירים וסכינים רטבים וליקרים, כבר שמתי עין על מתנות בשבילי לראש השנה בעיקר בסדרה המדהימה של חיים כהן, אתה פשטו רואה שזה איכותי.

מה אני קניתי? זו כבר מציצנות אבל אגלה לכם , תבנית קרמית אובלית לבישול בתנור והגשה. ותבנית צלי כזו שמתאימה לכתר צלעות טלה או לרוסטביף ואפילו להכנת עוף… וכל דבר בתנור. ( בדיוק 200 ₪ שקיבלתי להתנסות שכנראה תהפוך אותי לחבר מועדון.

המבחר האדיר והמחירים הנוחים ובמיוחד שכעת לקראת החג מתקיים מבצע  " מוצר שני במתנה " ( לא כלול בכרטיסי השי ) אבל שווה בשבילכם , והנוחות שמתאפשרת לך לצמוא כל מה שצריך  תחת קורת גג אחד , ואני מניח שכל הסניפים כמו הסניף שאני ביקרתי ( בראשון לציון לישנסקי 2 ) יש חניה נוחה, כן, כן החניה קובעת את החוויה והיא זו שיחד עם המבחר בחנות הופכת את העול לחוויה של כיף והנאה ולא  לעול. זאת ועוד עד עתה בשום חנות ורשת לא מצאתי שירות, אוזן קשבת , יעוץ ואריזה כמו כאן , אמור  מעתה קונים כל שנה  וכל השנה מתנות בהום פוקס ולא רק למארחים אלא גם בשבילך כי מגיע גם לך

חנויות פוקס הום אפשר למצוא בדף הפייסבוק שלהם

שתפו את הפוסט!