24 באפריל 2024 14:15
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהבה בהפתעה Love Happens סרט בקולנוע לב

אהבה בהפתעה Love Happens

 

 

  

קולנוע לב מציג את הסרט אהבה בהפתעה.

גילוי נאות הייתי אורח בסרט שהוגרל בפייס בוק.

 

השחקנים הראשיים: ג'ניפר אניסטון, אהרון אקהרט, סשה אלכסנדר,

נוספים ג'ודי גריר, מרטין שין, ג'ינה הולדן, ג'ו אנדרסון, דן פוגלר, ג'ון קרול

במאי: ברנדון קמפ

 

אהרון אקהרט משחק את בורק ראיין שהוא מחבר ספר המתאר דרך להתגבר על משברי אובדן יקירים. בעצם הספר והסדנאות שבורק עורך זו דרך החיים שלו להימנע מהתמודדות מטראומה אישית על ידי הנחיית הסדנאות לאנשים כמוהו ועוזר להם לחזור לחיים רגילים. אך הוא אינו מצליח לפתור את הבעיות האישיות שלו עצמו וחי בשקר והכחשה.

 

הסרט הוא דרמה משובצת רומנטיקה בורק פוגש אישה המצליחה לפענח את אישיותו ומנגד הסוכן שלו דוחף ומנסה להפוך אותו לאדם מפורסם יותר בכל מחיר. ומי שיחפש כאן משהו קליל כנראה לא ימצא זאת למרות שהקולנוע מסווג זאת כדרמה קומית.

נכון היו כמה בנות שצחקו שם בשורות הראשונות כי היו קטעים מצחיקים, שנועדו לתת לנו לנשום אוויר מהדרמה רווית הכאב אישי שמתחוללת על המסך.

דרמה שמלווה את מסע ההתאהבות של בורק המרצה להתמודדות ושיפור האני עם אלואיז

מסדרת פרחים במלון בו הוא מתארח.

כעצם בעולם בו אנו חיים שיש קאוצ'ינג לכל נושא, ואנו עדים לתכניות טלוויזיה עם מאמנים אישיים, אנו שואלים עצמנו פעמים רבות על הכישורים והיכולת של המאמן האישי להתמודד בעצמו בחיים שלו על פי תורתו. בסרט אנו עדים לכך שמה שהמאמן האישי דורש, הוא עצמו אינו מסוגל לעשות.

 

אם המסר בסרט הוא להשתחרר ממנגנוני ההגנה שלנו בחיים הרי שתוך כדי הסרט עברתי חוויה של השתחררות מסוימת ( יש על זה פוסט, חפשו אם זה מעניין אתכם). על כל פנים נראה כי הוא מצליח להעביר את המסר שלו למשתתפים בסדנה בהצלחה.

אתה בהחלט חש שבורק הוא סלב מצליח ומשכנע.

 

מאידך אם אתה מחפש קשר לשם הסרט או לצפות בשיאה של האהבה המתפתחת שם כנראה שלא תמצא זאת אלא רק את תהליך ההתאהבות של בורק באלואיז וגם זה בעירבון מוגבל.

 

אלואיז- צילום באדיבות האתר של קולנוע לב

 

בזמן האחרון יוצא לי לצפות בסרטים עם אמרות ואחת מהן לקחתי מהסרט : לפעמים החיים ייתנו לכם לימונים, ואז צריך לבחור אם לעשות פרצוף חמוץ או להכין מהם לימונדה.

 

רעייתי אומרת שהכל קלישאות משומשות….

 

לימונדה זה משקה חמוץ מתקתק, ואכן בסרט הצליחו להמתיק את ההחמצה של ההזדמנות הגדולה של Love Happens.

 

ובכל זאת אני ממליץ על הסרט הזה ולו רק לחוות לרגע פלש בק על אהבות אבודות. ולתת דרור למחשבות בהנחיה של המאמן האישי שלכם בסרט- בורק ראיין.

שתפו את הפוסט!