18 באפריל 2024 5:19
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילנה כץ מארחת את יורם טהר לב ושיר אורדו

את סיום העונה בחרה אילנה כץ לארח את יורם טהר לב כשלצדו עופר כץ על הפסנתר. ואת הזמרת המוכשרת מבית הספר למוסיקה שיר אורדו אשר ריגשה את הקהל. לצידה של אילנה כץ מלווה אותה כרגיל, קובי משעל האחד והיחיד.

הפעם השירים היו שירי קיץ, האודיטוריום בהיכל התרבות ראשון לציון היה   "מפוצץ"  בקהל חובב שירה בציבור וכמובן הבאתו של יורם טהר לב רק העצימה את הצובאים על הקופה..

המופעים של אילנה כץ אוספים סביבם אנשים חובבי שירה עברית אשר מצטרפים אליה לשירה בציבור או עולים לבמה וסוחפים את הקהל בקולם וכישרונם.

בהחלט מדובר באחד ממופעי השירה בציבור מהאיכותיים ביותר שיש בארץ.

זה כיף לראות שיש אנשים מלח הארץ שמתקבצים בראשון לציון ( כמו במקומות אחרים בהם היא מופיעה) לשיר ביחד.

שיר אורדו זה כבר סיפור אחר, ראשית היא תושבת ראשון לציון ( כבוד) אומרים שהיא אוהבת ספורט אקסטרים וריחוף, איתה הקהל מרחף, הקול שלה אמנם השתנה מאז בית הספר למוסיקה, אבל יחד עם הליווי שלה  עצמה בכינור היא ממיסה את הקהל. לאחרונה יצא לה לנגן במסגרת של אנסמבל סולני תל אביב ועוד. אולי זה היה הממתק שאילנה יכלה להעניק לקהל שלה.

יורם טהר לב הוא אחד מהפזמונאים מהדור ההוא…והוא זה שכתב את קום והתהלך בארץ, שכעת במופע הסטנד אפ התחלף לקום והתעלף בארץ. בקיצור ביקורת קומית אבל נוקבת על החיים שלנו בארץ מהקמתה ועד היום בדור הסלולרי והרשתות החברתיות. לצידו כאמור עופר כץ אשר יחד עימו שרנו משירו של יורם טהר לב.

שתפו את הפוסט!