19 באפריל 2024 11:32
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאצה ד'ורו והעולם המטורף של הטוויטריסטים

              טאצה ד'ורו  והעולם המטורף של הטוויטריסטים

 

 

אמש ה 30.8. בית הקפה המקסים עם האנשים המקסימים הקים שוב מפגש של הטוויטריסטים המובילים בתל אביב והסביבה ( בארץ תגיד בארץ..).

החיבור בין החברה המדיה ובתי קפה ומסעדות הולכת ומתעצמת. ההשפעה האדירה של רשתות חברתיות על החברה והרגלי הצריכה היא בלתי נתפסת עד שכמה מבקרי מסעדות לא יודעים  כיצד להגיב ומה לעשות כאשר טוויטריסטים ובלוגרים דוחקים אותם הצידה בביקורות באינטרנט.

 

ובכן לכל אוספי חוות דעת על מסעדות ולכל האתרים שאוספים חוות דעת אוטומטיות, זה לא פוסט על בית הקפה, למרות שהוא כזה!! וגילוי נאות אומר ששילמתי על המשקאות וקיבלתי לחם שום עם מטבל במסגרת האירוח. חזרתי הביתה כל כך רעב שרוקנתי את המקרר.

 

טאצה ד'ורו הוא בית קפה עם חצר מקסימה בנוה צדק בתל אביב. בפייס בוק ראיתי את ההזמנה לערב הזה וראיתי שהוא לא הראשון מסוגו ואחרים שהבית קפה הזה ובעליו מקיימים.

כאשר בית קפה מקיים קשר חברתי עם הקהילה זה בהחלט מקפיץ אותו מדרגה ( לדעתי הבלתי נחשבת בעיני המבקר..) .

אני חלש בשמות, אז תסלחו לי על שכחה ( בגילי המופלג ) ועל טעויות.

את הערב ארגנו יחד עם הבעלים יותם כמה מובילים להבנתי אנשי היי טק שנדבקו במחלת הטוויטר כמו יואב סגל, ירין הוכמן, Rodik Hanukaev שאני לא יודע לאיית בעברית,@arikfr ואולי יוסי טאגורי שבטח לא ישב מהצד ונענע רגליים.

ומי שלא רשמתי שישלח לי טוויט ל sesht@ .

 

על הערב הזה אני יכול רק לומר כך: העולם המטורף של הטוויטריסטים, זו לא פעם ראשונה שאני מגיע לאירועים דומים, בהם מגיעים אנשים עם מחשבים ניידים וטלפונים משוכללים ויושבים ומצייצים מה עושים, מה רואים, את מי רואים, למי רואים, ומה אוכלים. אצלי זה בדרך כלל מה אוכלים.

באדיבות טאצ'ה דורו

 

במסגרת הערב הזה הוקרן הסרט הקרקס עם צ'רלי צ'פלין. והטוויטריסטים צייצו ושלחו דאחקות שאם אני מצטער יותר מהקנס שהידיד שלי דני  בלוגר קולנוע ומוסיקה קיבל על חניה, זה שלא רשמתי אותם. אילו רשמתי ( ואין לי כח ויכולת לגלגל ולגלגל ולחפש ) הייתי כותב את המאמר הראשון על הדאחקות של  הטוויטריסטים המובילים בארץ.

 

Coffeetweets2

Producer – @yarinhochman

Script – @arikfr

Director – @yoavsegal

Cast

, @

adhoc140, @aloneitan, @AmirYaari, @amitcb, @Angiedtao, @arikfr, @assafgi, @CAR2GO_IL, @crowfer, @Cusamano, @dafnatalmon, @dakar2000, @dordali, @dotmad, @dvirreznik, @Ealz, @elado, @enbalk, @etia, @FakeOlmertYair, @fake_yobo, @fizz, @foodnwinecoil, @galg, @guy, @ilan_peer, @kfiron, @liors, @LOLmertdalit, @mayashoval, @mik_d, @molenik, @moranlavie, @MyTaste, @NaamaSegal, @NaorSuki, @navawritz, @nissimbst, @Noa_Liberator, @Ofer, @omervk, @rikycoh, @ronenk, @sageeb, @SecretArtist, @sesht, @shari, @ShellyKramer, @sujamthe, @supersexit, @tamir, @tamirc, @TerryPoison, @TwCause, @TzahiRo, @wysiwygjt, @YaelBeeri, @yanivf, @YarinHochman, @YoavSegal, @Yosid, @yosit, @zivtzi

 

מה לי ולכל זה אני שואל? אמנם יש לי טוויטר אבל אני אפילו לא יודע איך מצייצים או מכניסים כתובת לטלפון הסלולרי. אבל אני בלוגר, ומי שמכיר מכיר ומי שלא אז ש..ואתם יודעים מה?

היה לי כיף להגיע לפגוש עוקבים וחברים על אמת, ובכלל אתם אנשים נפלאים.

 

צילום  כפיר

קרדיט למי שצילם

קרדיט Tzahi Wolkowicz‏

 

טאצה ד'ורו  בית קפה עם קפה מעולה, אוכל מעולה, רומנטי עושה חשק לבוא ולוודא את כל זה.

שוכן כאמור ברחוב אחד העם 6 נווה צדק. אל תחנו  במקום אסור או בחניה לתושבי תל אביב!

 

 

שתפו את הפוסט!