25 באפריל 2024 17:14
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מופעי חודש אוקטובר ונובמבר– להקת המחול קמע

 

Kamea Dance Company

 

 

"במדבר דברים"

יצירת המחול החדשה של להקת המחול קמע

photo_by_Kfir_Bolotin
photo_by_Kfir_Bolotin
photo_by_Kfir_Bolotin
photo_by_Kfir_Bolotin

לאחר שכל יצירותיו הקודמות עסקו במתרחש בחדרי חדרים, יוצא תמיר גינץ הפעם אל החוץ, אל המדבר על נופו הפיזי והאנושי כמקור השראה. היצירה מתקיימת במרחב פתוח, ישימון מלא עוצמה, שקט ומסתורי אך גם פראי וראשוני, בו פועלים חוקים המשוחררים ממוסכמות אורבניות. "במדבר דברים" היא יצירה של תשוקה למרחב, לפראיות, ולעוצמה הטמונה בפיזיות מתפרצת. היא ממזגת מציאות עכשווית עם תעתוע קדום, דחפים ראשוניים ללא רסן, יחסים בין פרטים וחברה, טקסי פולחן ורגעי אינטימיות.

כוריאוגרפיה: תמיר גינץ, מוזיקה מקורית: אבי בללי, תלבושות: אנה מירקין, תאורה ובמה: שי יהודאי, רקדני קמע: איל גנון, לנה פרייפלד, אלדר אלגרבלי, שלומי מיארה, פיטר סטאר, לאורה ליפקו, רייצ'ל פריקה, נטיה צ'יקווידזה, הילה דקל, לוקאס הארבין -מולר, עפרי אוד.

יום רביעי, 22.10 בשעה: 20:30 במשכן לאמנויות בבאר שבע.

מחיר כרטיס:    85 ₪       לכרטיסים: 08-6266400 שלוחה: 1

 

כרמינה בורנה

להקת המחול קמע חוזרת לבמה השנה עם היצירה המצליחה "כרמינה בורנה" שנוצרה בשנת 2007 בהזמנת פסטיבל קיפריה בקפריסין. מאז "כרמינה בורנה" הועלתה בכל רחבי העולם, ובכלל זה באירועי התרבות של האולימפיאדה בביג'ינג (2008). בימים אלו יוצאת להקת המחול קמע, עם קאסט הכולל נבחרת בינלאומית של רקדנים וירטואוזים, להופעות בפולין וברומניה בפסטיבלים ידועים.

כרמינה בורנה צילום אבשלום לוי (4)
כרמינה בורנה צילום אבשלום לוי (4)
צילום-אבשלום-לוי-
צילום-אבשלום-לוי-

כרמינה בורנה היא קנטטה עלילתית שחיבר קרל אורף בשנים 1935-6. הקנטטה מבוססת על 24 שירים מתוך קובץ של דברי שירה מימי הביניים בשם זה. הפרוש המילולי של השם הוא "שירי בוירן" , שם זה מתייחס למנזר בנדיקטבויירן, שם נמצא כתב העת המקורי. הליברית, בלטינית וגרמנית, עוסקת בקשת רחבה של נושאים: הפכפכות הגורל והעושר, טבעם החמקמק, המתעתע של החיים, השמחה על שוב האביב ותענוגות השתייה, הזלילה, ההימורים והתאווה.

 

הכוריאוגרף תמיר גינץ בגרסתו ל"כרמינה בורנה" מציג פרשנות תוססת ועכשווית ליצירה המוזיקלית של קרל אורף. היצירה בנויה כחגיגת חסרת מעצורים של קבוצה סגורה ובה משתלבים זוגיות, חיזור, נעורים וארוטיקה. ההתפתחות המוזיקלית ההדרגתיות שנפרשת ביצירה , תואמת את ממשחקי החיזור, ואת התפתחותן של הדמויות הנחשפות על זהותן הייחודית. היצירה מגיעה בשיאה לפורקן של חופש, אהבה רוחנית וגשמית.

 

מוסיקה: קרל אורף, כוריאוגרפיה: תמיר גינץ, תלבושות: רקפת לוי. תאורה: שי יהודאי.רקדני הלהקה: לנה פרייפלד, אלדר אלגרבלי, אונגוס הול, פיטר סטאר, רייצ'ל פרשיה, נטיה צ'יקווידזה, הילה דקל, לוקאס הרבינג-מולר, עפרי אוד, אריאל איצקוביץ, יעל כהן.

 

 

יום חמישי, 6.11 בשעה: 21:00 במרכז סוזן דלל .

מחיר כרטיס: 140 ש"ח. טל' להזמנת כרטיסים: 03-5105656

יום ראשון ,30.11 בשעה: 20:30 במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע.

מחיר כרטיס:     85 ש"ח   לכרטיסים: 08-6266400

שתפו את הפוסט!