25 באפריל 2024 6:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נקמה כחולה , Blue Ruin

בכורה ארצית בלעדית!

כרגע צפיתי בהקרנת פרומו לסרט , , סרט על נקמה וחיסול חשבונות ומה שקורה כשאדם אחוז יאוש ושנאה ויוצא לבדו למסע של נקמה, סרט שאולי מתחיל במסטורין איטי אבל מתפתח לכדי עלילה שמרתקת אותך למסך..

ערוץ: yes3, במסגרת פסטיבל הקולנוע של yes3

מועד שידור: שלישי, 7/10, בשעה 22:00

 

במאי: ג'רמי סולנייה, ארה"ב, 2013

שחקנים: מייקון בלייר, דווין ראטריי ("נברסקה"), איימי הארגרייבס ("בושה")

טריוויה: הסרט הוקרן בבכורה בפסטיבל קאן וזכה שם בפרס הביקורת. משם הוא יצא לסיבוב פסטיבלים עולמי – בין השאר בלוקרנו, טורונטו, טורינו, הונג קונג ועוד – כשהוא קוצר שבחים מכל עבר.

גם כשהוקרן בארץ בפסטיבל חיפה, זכה הסרט לביקורות מהללות – "נהדר… אחת התגליות המעניינות השנה בקולנוע" (יאיר רוה, סינמסקופ); "פאקינג מושלם!" (אורון שמיר, סריטה); "מותחן נקמה מעולה" (שי רינגל, mako); "אחד מסרטי הנקמה הטובים שראיתי מימיי" (תומר קמרלינג, בלייזר).

ð÷îä ëçåìä

ð÷îä ëçåìä

ð÷îä ëçåìä

תקציר: חייו של דווייט נהרסו לפני שנים כאשר פושע הרג את משפחתו. מתוך כאב וצער הוא עזב את עבודתו ועבר לחיות בשולי החברה, מנסה להימנע ממגע עם אנשים. כאשר מודיעים לו שרוצח משפחתו עומד להשתחרר מהכלא, דווייט לא מהסס לרגע, משיג נשק ורכב ויוצא למסע נקמה. מעשיו יתניעו מעגל אכזרי של כאב ורצח, אשר יעמידו בסכנה את חייו ואת חייהם של רבים אחרים, חלקם אשמים, חלקם חפים מפשע. סרטו העצמאי של ג'רי סולנייר הפתיע בפסטיבל קאן ומשם הפך לסנסציית פסטיבלים עולמית.

שתפו את הפוסט!