24 באפריל 2024 23:53
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עונתו ה-11 של "פרויקט מסלול", ריאליטי המעצבים זוכה פרסי ה"אמי"-

 

 Project Runway 11

2 מיליון איש צפו בעונה ה-11 של תוכנית המציאות זוכת שני פרסי ה"אמי", שחוזרת בעונה שכולה בסימן עבודת צוות. מעצב-העל זאק פוזן מצטרף לשולחן השופטים, בעוד שסוזן סרנדון, בט מידלר וג'ון לג'נד מתארחים

 

"פרויקט מסלול" ("Project Runway"), תוכנית הריאליטי של רשת "Lifetime" וחברת "Fremantle", בהגשתה של דוגמנית-העל ואושיית האופנה היידי קלום, חוזרת בעונה 11.

 

עם קרוב ל-25 מדינות שרכשו את פורמט התוכנית, ולא פחות משש תוכניות-בת, הפכה "פרויקט מסלול" למותג-על ולריאליטי האופנה הנצפה והמוערך ביותר על המסך. 2 מיליון איש צפו בעונה ה-11 של התוכנית, שהייתה מועמדת השנה לחמישה פרסי "אמי" 2014 (בראשם פרס תוכנית המציאות הטובה ביותר), בנוסף לשני הפרסים בהם מחזיקה. לאחרונה נכתב ב"וושינגטון פוסט" ש"פרויקט מסלול" היא "שיעור במציאות של עולם האופנה, ומשל מלא ניואנסים על מה המשמעות של הצלחה בתעשיית האופנה של ימינו".

 

מעצב-העל זוכה הפרסים זאק פוזן, שעובד עם סלבריטאיות כמו ביונסה, ג'ניפר לופז, ריס וויתרספון וריהאנה, וערכו מוערך ב-30 מיליון דולר, מחליף את מייקל קורס בצוות השופטים העונה. העונה נפתחת בתפנית חסרת תקדים שמכניס את 16 המשתתפים ללחץ, כשהם מגלים שהם יקחו חלק בעונה הראשונה שכל אחת מהמשימות שלה היא משימת צוות. המעצב המצליח ביותר מבין בוגרי "פרויקט מסלול" כריסטיאן סיריאנו הוא השופט במשימה הפותחת של העונה.

 

מדי פרק יחולקו המתמודדים לקבוצות, בעוד שהם מוודאים שהעיצובים שלהם לוכדים את תשומת לבם של השופטים. הצעד הזה משנה את כל חוקי המשחק, וידחוף את המעצבים לעבוד בקבוצות. אך מי מהמשתתפים יעבוד לטובת הקבוצה ומי יכשיל את חבריו?

 

העונה המשתתפים יצטרכו לעמוד בשורת משימות חדשניות ומאתגרות, מעיצוב בגדים מנייר דבק, דרך עיצוב לבני גיל הזהב ולנשף סיום ועד יצירת תלבושות לחשפנים. בין השאר, הם יתחרו על הזדמנות לעצב לקלום את התלבושות לפרסומת ולאירוע מתוקשר, ועל הפרק נמצא גם טיול מפתיע לאירופה.

 

מלבד סיריאנו, ישפטו את המתמודדים לאורך העונה זוכת האוסקר סוזן סרנדון, כוכבת "סקס והעיר הגדולה" קריסטין דיוויס, זוכת ה"אמי", "גלובוס הזהב" וה"טוני" בט מידלר, זוכת ה"גראמי" מירנדה למברט, כוכבת "חסרי בושה" איימי רוסום, זוכה האוסקר, "גלובוס הזהב" וה"גראמי" ג'ון לג'נד, כוכבת "מהיר ועצבני" ג'ורדנה ברוסטר, ושופט העונות הקודמות של "פרויקט מסלול", מייקל קורס. ג'ואן ריברס, הקומיקאית זוכת ה"אמי" שהלכה לעולמה השנה, ובתה מליסה, מתארחות העונה גם כן.

 

התוכנית מעניקה לקבוצה של מעצבי אופנה מבטיחים הזדמנות נדירה להגיע עד לשבוע האופנה של ניו יורק, בכדי להציג את הקולקציות שלהם אל מול עיניהם של בכירי התעשייה, להשיק את הקריירות שלהם, ולזכות בתואר מעצב-העל הבא של אמריקה. בכל פרק צריכים המשתתפים להתמודד עם מגבלות קשות של זמן, נושא וחומר ליצירת עיצוב חדשני, שירשים את צוות השופטים.

 

בסוף המשימה יודח המתמודד החלש לדעת השופטים, כשאל שלב הגמר המפואר שמתקיים בשבוע האופנה יגיעו רק ארבעה מהם. הזוכה העונה יקבל מענקים מטעם "לקסוס", "לוריאל" ו"HP" ליצירת קו ההלבשה שלו, כפולה במגזין היוקרתי "Marie Claire" והזדמנות ליצור קולקציה לחנות "לורד וטיילור".

 

לצדה של קלום חוזר המנטור הקבוע טים גאן. העיתונאית נינה גרסיה שבה לכס השיפוט המפורסם לצדו של פוזן.

 

החל מה-18.5, ימי שני, בשעה 20:45, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!