20 באפריל 2024 18:05
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קרקס על הקרח ממוסקבה" עם מפצח האגוזים

 ??????????

 

מי שלא ראה את שמחת הילדים לצד המבוגרים המלווים בהופעת הקרקס הזה, לא ראה אושר.

כיום אין יותר בעלי חיים בקרקסים וזה טוב אבל מחייב רמה גבוהה יותר מהמשתתפים, כאן במופע זה בלרינות ורקדנים , לולינים ואקרובטיות ממוסקבה ועוד על הקרח הגישו ביצוע אדיר, מהפנט, ומהנה. הקריינות בעברית הסבירה את המתרחש על הבמה זה אדיר, מופע אודיו ויזואלי עם המוסיקה הכי אהובה על ילדים " מפצח האגוזים:

??????????

??????????

המופע מבוסס על האגדה הידועה מאת הופמן עם המוזיקה האהובה והמוכרת של צ'ייקובסקי. על הבמה הוצגו פעלולי קרקס מרשימים ויוצאי דופן והקהל זכה למופע שהוא שילוב הרמוני של קרקס, תיאטרון והחלקה על הקרח.

קטע קצר מהמופע: https://youtu.be/yrgFyO5o3Ao

הסיפור של "מפצח האגוזים" הוא קסום ומרגש ועוסק בכוחה של האהבה, המסוגלת להפוך אפילו צעצוע לנסיך. המסר הזה והאופטימיות הנובעת ממנו, משקפים את הגישה הייחודית של צוות אמני "קרקס על הקרח ממוסקבה". הם לא רק כישרוניים בצורה מעוררת התפעלות, הם מביאים את הייחוד שלהם והחשיבה מחוץ לקופסא שמאפיינת אותם אל המופע עצמו, ש"פלא" היא ההגדרה המתאימה לו ביותר. הקהל חש בפלא ובקסם כשהוא צופה במופע שאינו שבלוני ומשלב שלל אמנויות וטכניקות. התחושה מועצמת כשהקהל שמגיע לאולם מהקיץ הישראלי הלוהט, זוכה להרגשה של צינון כשהוא צופה במופע על קרח שמשלב גם שלג אמיתי שיורד על הבמה.

 ??????????

??????????

??????????

"קרקס על הקרח ממוסקבה" זכור לקהל הישראלי עם המופעים: "עליסה בארץ הפלאות", "שלגיה ושבעת הגמדים על הקרח" ו"מלכת השלג" שהוצגה בארץ בחורף 2019.

 ??????????

??????????

ראינו את המופע בהיכל התרבות ראשון לציון

 

היה נפלא מקווים שיחזרו שוב

שתפו את הפוסט!