19 באפריל 2024 20:20
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיאטרון מחול הארלם

תיאטרון בלט הארלם הגיש את המופע הראשון בהיכל אומנויות הבמה, המופע זכה לתשואת אדירות! מופע מחול המשלב בחלקו הראשון בלט קלאסי מרגש ומקצועי ומלוטש, ואילו בחלק השני מחול מודרני מקצועי קצבי ומרהיב.

הלהקה הזו שהחלה דרכה ב 1969 ע"י ארתור מיטשל , אחד הרקדנים האפרו אמריקניים הראשונים שזכו בתפקיד רקדן ראשי בבלט ניו יורק , נחשבת לאחת מבין הלהקות בלט בעלת המוניטין במקום הראשון  אשר ברובה מושתתת על רקדנים אפרו אמריקניים זאת בניגוד לדעה רווחת שרקדנים אפרו אמריקנים מתאימים רק למחול מודרני ולא לבלט קלאסי, כאן להקה זו מוכיחה את ההפך הגמור. המיזוג של קלאסי ומודרני על אותה במה ורקדנים הוא בעצם המאפיין הבולט של המופע ושל תיאטרון מחול הארלם.

היצירה גלוריה על פי מוסיקה של פולנק קלסית מדהימה, זה מגיע הישר מתוך הכנסייה ומצדיע ללהקה. המחול מוקדש לכנסיה החבשית הבפטיסטית בהארלם.

[']

היצירה השנייה , ברבור שחור, דואט אמנותי כזוג, בודדים וזוגי שוב פשוט עוצר נשימה, אגם הברבורים מקבל כאן במה לבלט קלאסי עם טכניקה מדהימה וריקוד שובה לב.

 

לאחר הפסקה החלק השני , "חלל מריבה"  מוסיקה אמון  טובין תיאור מודרני בימתי במחול למערכות יחסים ברגישות פוסט ניאו קלאסית טכניקות מחול ויכולת מדהימות מוצגות על הבמה, משהו שלא ראינו ולא חווינו. הרעידות וההתכווצויות תוך הפעלת על שריר פשוט לא להאמין.

 

"שיבה " בלט קלאסי בנגיעת פאנק ומוסיקת נשמה, הניאו קלאסי במיטבו, העמידה על קצות האצבעות " פוינט" בריקוד זה כמו באחרים מדהימה. שנות השבעים והשמונים במיטבם על הבמה.

שתפו את הפוסט!