25 באפריל 2024 7:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיקים באפלה 2018 , הם חוזרים החוצניים..

תיקים באפלה תיקים באפלה, מאלדר וסקאלי, תיקים באפלה 2018 , yes ACTION

 x-filesthe

תיקים באפלה חוזרת בעונה חדשה בת 10 פרקים במסגרתה חוזרים למסכי הטלוויזיה דיוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון בתפקידם האייקוני כסוכני ה-FBI פוקס מאלדר ודיינה סקאלי. חלק מהפרקים יעסקו בסיפור המיתולוגי שעובר כחוט מקשר בין כל פרקי הסדרה, אבל עדיין יהיו פרקים "מפלצות" שעומדים בפני עצמם.

הפרק הראשון מחזיר אותנו לרגעים מאחור ומדגיש בעצם שחייזרים קיימים ויושבים ביננו בצלם אנוש.

הפרק מתחיל בתחייה של קארל האיש עם הסיגר כשמולו מאלדר וסקאלי ובתווך סקינר. העונה החדשה צפויה להתמקד בויליאם, בנם המיוחד של סקאלי ומאלדר, שבעונות קודמות למדנו שיש לו כוחות המאפיינים חייזרים ואשר נמסר בעבר לאימוץ על ידי סקאלי שהבינה שאינה יכולה לשמור על ביטחונו. שובו לסדרה מרמז שכוחותיו לא נטשו אותו וייתכן שהוא מאוד מסוכן.

תיקים באפלה, מאלדר וסקאלי, תיקים באפלה 2018 , yes ACTION

אל העונה החדשה חוזרים גם מיטש פילג'י בתפקיד עוזר המנהל וולטק סקינר, שנשאר בעל הברית היחיד שמאלדר וסקאלי יכולים לסמוך עליו שיגן עליהם. גם סוכנת ה-FBI  מוניקה רייז (אנבת' גיש) תחזור לעונה, לאחר שבקודמת עזרה לסקאלי להכין חיסון לוירוס החייזרי. "האיש המעשן" (ויליאם בי. דיויס) ו"האקדוחנים הבודדים" (טום בריידווד, דין הגלונד וברוס הארדווד) ישובו גם הם לעונה נוספת כמו גם לורן אמברוז ורובי אמל כסוכנים שמסנבים לרשת את מאלדר וסקאלי, אינשטיין ומילר.

תיקים באפלה, מאלדר וסקאלי, תיקים באפלה 2018 , yes ACTION

אל העונה החדשה מצטרפת השחקנית הותיקה ברברה הרשי לתפקיד שעדיין לא פורסם.

 

משודר בצמוד לשידור בארה"ב
החל מ-4.1
ימי חמישי בשעה 06:00 בבוקר | והחל מ-6.1 ימי שבת 21:00
בערוץ yes ACTION
וב YES VOD

צילומים באדיבות YES

שתפו את הפוסט!