25 באפריל 2024 23:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקווה בהופ ספרינגס

סרט בהשתתפות מריל סטריפ, טומי לי ג'ונס בתפקיד הזוג קיי וארנולד, וסטיב קארל בתפקיד המטפלד"ר פלד המתמחה בזוגיות.

זהו סרט חובה לזוגות שעברו כברת דרך יחד בחיי הנישואין ואשר עם השנים חלה שחיקה בשל שיגרה במערכת היחסים כפי שאנו רואים אותה אצל גיבורי הסרט.

 

מריל סטריפ, טומי לי ג'ונס  עושים כאן עבודה נפלאה במשחקם את הזוג קיי וארנולד,זוג החי זה לצד זה בקן שהתרוקן כשהאשה מרגישה שהיא שקופה, והופכת לנותנת שירותים בלבד, בלי לקבל תודה ויתרה מכך ללא כל מגע, ליטוף או נשיקה. עד שיום אחד המים מגיעים עד נפש והיא רושמת את שניהם לסדנא בהופ ספרינגס, סדנה שעלותה 4000 דולר אותם היא ממנת מחסכונותיה. כמובן שהבעל שמדחיק את הבעיות ומתכחש להם מתנגד אולם בסופו של דבר מצטרף בלית ברירה.

מדובר בסדנה טיפולית ד"ר פלד השחקן הקומיקאי סטיב קארל עושה עבודה רצינית ומשכנעת ונוגע באותן הנקודות שיכן והו מציקות ונדחקות אצל הרבה זוגות, הד"ר המטפל קורא אותם כספר פתוח ומזהה את הבעיות. הנגיעה שלו בנקודות המביכות והכואבות תוך מתן תרגילים היא למעשה סדנה בזוגיות שכל אחד שחיי הנישואין שלו נשחקו בשיגרה הזו. כאן בסרט תקבלו יעוץ חינם וגם טיפים. כך גם הזוג שעם כל ההתנגדויות והמבוכות ואפילו הכעסים מצליחים בסופו של דבר לגלות מחדש זה את זה. והסוף נו זו קומדיה בסך הכל, אז תצפו לסוף שמח.

שתפו את הפוסט!