23 באפריל 2024 20:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחם פארק הדינוזאורים בספורטק ת"א

מתחם פארק הדינוזאורים בספורטק ת"א

החוויה שלנו הקיץ היא ללא ספק פארק הדינוזאורים בספורטק בתל אביב. מבחינת חוויה לילד בן 5 הדינוזאורים היו אמתיים, הוא העז לגעת לרגע בקצה הזנב ותיאר מרקם נעים לא של פלסטיק וכך הם אכן נראו כאילו העור הוא אמיתי וחי.

 

 

הדינוזאורים במופע מרהיב זזו הניעו ראש וזנב שאגו במלוא כוחם, לרגעים הוא נרתע לרגעים הוא התקרב. בחן אותם ובחן את מידת האומץ שלו.

בבוקר של אותו יום הוא שלף ספר על חיות קדמוניות וראינו שם את מרבית החיות ולא רק דינוזאורים שהיו בעולם והיו שם מממותה ועד סוס קדמון או דב צפוני אדיר ונמר שלג הכל זז נוהם עם שיניים חשופות פחד.  ובערב כאילו החיות האלו הדמיוניות כמעט יצאו מדפי הספר וקמו לתחיה. מדובר בהזדמנות לפסוע בין רגליהם ולחוש מה זה להיות בגודל של בן אדם לעומת גודלם הכמעט בלתי נתפס- ובמובן זה בהחלט תפס את עינינו סוג של דינוזאור ים חצי תנין חצי לוויתן ובעיקר עצום ממדים.

 

למבקרים בוגרים המתעניינים היה לכל מצג צלמית ברקוד לסריקה וקבל מידע וזה מראה על מקצוענות.

החוויה שונה ביום ובלילה, אנחנו באנו בשש ויצאנו אחרי 8 בערב ונהנינו מאוד ממופע התאורה שהשאיר אותנו פעורי פה, נתן ליצורים גדולי הממדים הפרהיסטוריים עומק וממד שלא הבחנו בו קודם.

המארגנים חשבו על כל פרט, פינות ישיבה, הצללה, מתקני צינון, שירותים והמון מתקני שעשועים ומתנפחים לילדים. הבעיה זה ריבוי קהל ( הכרטיסים אזלו ( והתורים ארוכים כך שלא הצלחנו לנצל הכל ועם ילד קטן היה קצת קשה.

מי שעלה על הגשר יכול היה לצפות מלמעלה במצג האדיר ועל כל הפארק.

יש מתחם הקרנה סרטי אנימציה של דינוזאורים עם פופים לילדים,  יש חדר הקרנת  VR מפחיד

סככה עם הפעלת פליימוביל לפעוטות.

ועוד שלל הפעלות ואטרקציות.

הפארק נמצא בספורטק תל אביב( ספורטק  בוויז )  יש חניה בשפע  סתם הייתי לחוץ

יש מזנוני אוכל מגוונים עם תורים ארוכים כמו בישראל כך שצריך סבלנות או המלצה שלנו להקדים את שעת ארוחת הערב לגשת ולאכול בנחת ובלי תור.

בואו לבקר אנחנו היינו אחר הצהריים ייתכן שדווקא הבקרים פחות עמוסים אך החוויה של התאורה בלילה ושבירת החום היא מענגת.

אז אתם מוכנים לחוויה הכי גדולה בקיץ הזה?

בפארק הענק בנוסף לחוויות הדינוזאורים בגדול טבעי, מחכות לכם אין ספור אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. חוויה המערבת הרפתקה מטורפת של היכרות עם מי ששלט בכדור הארץ לפני 180 מיליון שנה.

דינוזאורים זזים ורועמים בקול ובמרחק נגיעה * 35 דינוזאורים ענקיים ודמויות פרהיסטוריות בין שבילי הפארק * שלד הדינוזאור הגדול בעולם * מסלול גשרים מטורף לראות את העולם דרך עיניי הדינוזאורים  * תל חפירה ארכיאולוגי למציאת אוצרות מאובנים * תקופת האבן בקולנוע מציאות מדומה * פינות ישיבה מוצלות* מתקני רכיבה * עמדות סלפי * מתחם מתנפחים ענק * מתחם קטנטנים * פינות יצירה * מסלול אופנועים לילדים* מתחם משחקים  ועוד ועוד

 

פארק הדינוזאורים

ילד מגיל 3 ומעלה חייב בכרטיס

החל מה 1 באוגוסט ועד ה30 בספטמבר 2021

פארק גני יהושוע (מתחם הספורטק)

אדיבות-EGOeast-הפקות.

 

הפארק יפעל בהתאם להוראות משרד הבריאות

א’-ה’ 09:00 – 21:00

ו’ 09:00 – 14:00

שבת 09:00 – 21:00

 

 

 

שתפו את הפוסט!