26 באפריל 2024 3:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל "טעם הטבע ה-4" במשתלות יגור

צילום יחצ

לפעמים אתה לא מבין את העוצמה של אירועים או מקומות עד שאתה לא מגיע במו עיניך לראות ולהבין. פסטיבלים במשתלת יגור זו כבר מסורת, לא פלא, יש להם מועדון לקוחות של כ 30000 איש ואת המשתלה פוקדים כ איש בשנה.

הכל התחיל בקיבוץ יגור לפני 80 שנה, הקיבוץ החל בניסיונות, מים לא ממש היו וזה בכלל היה ענף של נשים. ( אך איפה איפה הם הימים ההם…) .

ב 2007 חל מהפך, המשתלה יצאה משטח הקיבוץ אל מתחם חוצות יגור, והצומת הזה כמו כל המתחם תופש תאוצה ומתפתח לממדים של " המשתלה הגדולה ביותר בצפון" ותאמינו לי בחצי שעה שעה שהסתובבתי שם  לא ראיתי מספיק.

מדובר במתחם שהוא מרכז תרבות הגן  הגדול בישראל הנותן שירותים משתיל ועד גן, כולל כל תחום שקשור לנושא ואף הקמת גנים ומערכות השקיה.

כחלק מהקשר שלהם עם הקהילה הוקם מועדון הלקוחות, וחיזוק הקשר נעשה בין היתר על ידי פעילויות ופסטיבלים בהם גם מוענקים לחברי מועדון הנחות גדולות. כך בחגים או אירועים מיוחדים. כעת אנו בסופו של פסטיבל " טעם הטבע " ולמעשה הפסטיבל יתקיים השבת הזו 29.3.2014 ולא סתם פסטיבל אלא עם השף גיל חובב שילמד על צמחי התבלין שיש במשתלה בשפע.

צילום יחצ

והכניסה חופשית !

בסדנאות שיתקיימו עם השף גיל חובב לדעתי יש מקום  לכמה מאות, ויתקיימו שתי סדנאות לאורך היוםן, בשעה 11:00 וגם ב 13:00

פסטיבל "טעם הטבע" השנתי של משתלות יגור, אירוע שכולו טעמים, ניחוחות וצבעים. הפסטיבל בעצם כבר  התחיל ב20.3 ויימשך עד יום שבת, ה29.3. בשבת האחרונה פקדו את משתלות יגור מאות ילדים מלווים בהוריהם יחד הם נהנו מסדנאות בישול לילדים וממתחם דרוזי של אפיית פיתות על טאבון. חוץ מזה, במהלך הפסטיבל, ניתנת הנחה בגובה 40% על מבחר צמחי התבלין והירקות במשתלה (לחברי המועדון של המשתלה).

"טעם הטבע" מתקיים זה השנה הרביעית במתחם הגדול של משתלות יגור (במתחם 'חוצות יגור', כניסה לקיבוץ יגור), זהו אחד מאירועי התבלין מהגדולים ביותר בארץ ועם השנים הפך גם לפסטיבל קולינרי מעורך מאוד, המציג את מיטב שילובי התבלינים במטבח הישראלי המקומי.

וכן דבר הכי חשוב יש שם חניון ענק שיספיק לכולם ( אני מקווה) כך שאני ממליץ להגיע ולהנות וכן חובבי עציצים ושתילים נעשו שם חגיגה.

לחן בין, מנכ"ל משתלות יגור: "המטבח הישראלי משלב את צמחי התבלין כמעט בכל מנה וצמחים אלה הם הנמכרים ביותר במשתלות בארץ"טעם הטבע" מזמין את מבקרי הפסטיבל ליהנות מחוויה ייחודית לכל החושים וכמובן להמשיך ולהתנסות בגידול צמחי תבלין בגינה ובבית ושילובם במטבח הפרטי. לאור ההשתתפות הרבה בשנים האחרונות, החלטנו השנה להרחיב את האירוע לשבת נוספת, כאשר במהלך שבוע הפסטיבל תינתן 40% הנחה על צמחי התבלין".

פסטיבל טעם וטבע -29.3 סדנאות השף יהיו בהשתתפות הקהל והכניסה אליהן תהיה ללא עלות.

מיקום – מתחם משתלת יגור (צמוד למחלף יגור)

טלפון לבירורים – 04-9848108

אתר האינטרנט- http://www.yagurgan.co.il/HTMLs/Home.aspx

 

אגב, יצאתם רעבים? אני ממליץ להיכנס למקום החדש " משואשה  " עם כל הטעמים הטובים ( טעמתי) של פלאפל, חומוס ( המלצתי על המשואשה) ושיפודים עם מג'דרה מעולה וסלטים טריים שמכינים במקום… בטח עוד אכתוב עליו.

שתפו את הפוסט!