20 באפריל 2024 5:59
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדורה – מסעדת שף

מסעדת אדורה השוכנת בתל אביב ברח' בן יהודה 226, היא מסעדת שף במחיר שפוי.

השף הוא אבי ביטון. אבי ביטון פתח אותה בגיל  23 בשנת 2006  מה שמעיד על בחור צעיר ומוכשר. את הכשרתו הוא רכש לצידו של השף רפי כהן ב"רפאל" ולאחר מכן ב"יועזר בר יין" וגם אצל ניר צוק כסו שף שלו. בהחלט רזומה מכובד.

 

התפריט באדורה אינו גדול, אולם המחירים מאוד סבירים. המיקום שלה אינו במקום שיא אולם הוא נמצא בקרבה לבתי מלון ותיירים מגיעים כמו אורחים ישראלים שרוצים לטעום מהאוכל של אבי שניתן להגדירו ביסטרו צרפתי ים תיכוני.

אז החנינו בחניון מציצים שהוא החניון הקרוב ביותר והתיישבנו בקומה התחתונה מול הבר.

מיכל הזמינה קוקטיל " fresh שהיה בצבע מדהים ומיד בקשה תוספת אלכוהול 34 ₪ . ואני כנהג אחראי  הסתפקתי באשכוליות אדומות 12 ₪ .

 

לחם שאור שהוא לחם הבית בליווי שום קונפי, מטבל עדבניות מיובשות וחמאה צהובה היה לחם מעולה עד למנות שהגיעו די מהר 15 ₪ .

 

למסעדה יש רחבה על המדרכה, אנחנו בחרנו לשבת באיזור הפנימי הנעים. ויש גם קומה עליונה נחמדה.

 

למנות ראשונות הזמנו:

בקלוואה כבד אווז ממנות הספישל, מנה חלומית לפתיחה, מעטפת הפילו הפריכה העוטפת את הכבד העשוי במדויק מונחת על מצע מתקתק של דבש ופיסטוקים. מעןולה. 46 ₪ .

 

המנה השנייה הייתה שרימפס בפפריקה מרוקאית, שרימפס עשוי על הפלנצ'ה בשמן זית ופפריקה מרוקאית, מוגש עם קרם פרש ו"רסק" עגבניות טריות. מנה מודגשת בטעם המייחד את אבי ביטון, פשוט אספנו קרם פרש על לחם השאור ובלענו עם השרימפ .טעים, טעים, טעים. 39 ₪

 

לעיקרית:

פילה בקר ברוטב פטריות כמהין וקראנצ' קשיו, מדליוני פילה בקר ברוטב פטריות כמהין ודמי גלס מוגשים בליווי פירה קטיפתי וירקות אביביים בחמאה. שיפוד עליו נעוצים כמה מדליוני פילה עם רוטב כל כך עשיר וטעים שהפירה מתחרה רציני..79 ₪ מחיר סביר וכדאי.

 

 

מאוד קשה לבחור מנות בתפריט המצומצם, הייתי הולך על מנת שרימפס וקוקי סאן ז'אק בקרם פורצ'יני, אולם כבר אכלנו שרימפס. אז החלטנו ללכת על דג ואת הקוקי והשרימפס לשמור לפעם הבאה..

 

פילה דג ברמונדי: פילה דג ברמונדי עשוי על הפלנצ'ה עם שום ועשבי תיבול בקרם עדין של חציל, מוגש על פירה של ירקות כתומים. זו פעם ראשונה שאני אוכל את הדג הזה והוא היה ממש מעולה. עסיסי משתלב נהדר עם קרם החציל והבטטה. ציון מעולה, 78 ₪

 

הקינוח הוגש לנו ע"ח הבית לקראת יום ההולדת של מיכל: ורדים, שוקולד, קראנץ' אגוזים קציפה עדינה בניחוח ורדים מעליה קראנץ' אגוזים מסוכרים, בליווי בייבי טראפל של שוקולד מריר. ( 36 ₪ ) חלום מתוק בניחוח זר ורדים. יומולדת שמח מיכל.

 

324 ₪ לפני טיפ

נגיע שוב

שתפו את הפוסט!