20 באפריל 2024 2:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארוחה גלילית עם גבינות של משק צוריאל

שבועות, החגיגה של הגבינות ומוצרי חלב בעיצומן, והנה שמעתי שיש ארוחה גלילית של משק צוריאל במסעדות ומלונות, חיפשתי מה יש בסביבה שלי, והנה מצאתי את " זואי" ברחובות בנוה עמית רחוב מרדכי בשיסט.

לקחתי את זוגתי וקפצנו, מצאנו מסעדה בית קפה שכונתי, מוקפד ואיכותי

ואתם יודעים מה ממש היינו צריכים לחכות שיתפנה שולחן שזה כבר סימן טוב ומעודד.

המהלך הקולינרי חוצה ישראל "טעימה מהגליל" של משק צוריאל  יצא לדרך בין התאריכים 24 לאפריל עד 17 במאי. בשל ההצלחה של "טעימה מהגליל" בשנים הקודמות, משק צוריאל מרחיבה את הפעילות בשיתוף עם 30 בתי המלון של רשת פתאל ועם 110 מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ בהם יציעו לסועדים, תפריט מיוחד המורכב מניחוחות וטעמים גליליים. המנות המיוחדות פותחו על ידי שף משק צוריאל ברק חי חורש על מנת להעניק לקהל הלקוחות חוויה קולינארית יוצאת דופן.

אז התיישבנו והנה הגיעה מנה מדהימה גם בטעמה וגם בהגשה שלה

על מגש עץ טבעי ( מהגליל ) הגישו סלט הרינג כבוש עם שמנת חמוצה, טימין, וחסות. וליד פנכה עם זיתים מובלים וגבינת פטה וקערית נאה עם תפוחי אדמה וגבינת מה עז של משק צוריאל שכבר הוצאתי לכם כמה מתכונים.. מנה נפלאה שאני מכיר כמה בחורות שהיו מתנפלות עליה, גם תפוחי אדמה וגם הרינג…  ליד לחם כפרי שהם אופים  במקום ולחם פרנה שהם מתפיחים ומגישים.

המנה השנייה העיקרית של משק צוריאל בארוחה זו הייתה רביולי בשני טעמים , בטטה וטבעי, במילוי גבינת עיזים , פטה ושמנת. המנה מוגשת עם רוטב שמנת וניוקי טריקולור. מנה מהממת. את הפסטה הם עושים שם לבד בזואי…

עלי פילו ממולאות מגבינות משק צוריאל על סלט זואי : חסה, פילט תפוז, תפוח, נבטי אלפלפא, אגוזי מלך, אצבעות פילו במילוי גבינת עיזים ברוטב ויניגרט הדרים. דליקטס..לא רק הפילו שממולא בגבינה טעימה

אומלט גלילי עם גבינות ועגבניות מיובשות, רעיון מצוין וטעים, מוגש במחבת לוהט.

ממנות המסעדה הקבועות החלביות טעמנו את גלילת חצילים במילוי גבינות עיזים בליווי רוטב שמנת פסטו לא אהבנו, לדעתנו  החציל לא מספיק אפוי.

 

מאידך הפטריות הממולאות , מוגש על מצע של טפנד זיתים ושמנת, בליווי סלט ירוק ברוטב בלסמי עתיק ופנכת לאבנה היו מעדן של ממש.

ואז הפתיעו אותנו עם קינוחים משגעים , עוגת גבינה פירורים קלאסית, נמסה בפה..

 

מוס שוקולד לבן עם פרורי עוגיות, ליצ'י ואננס במקפא אדום. זה מוגש בכוס בצורה יפיפייה.

ופאי תפוחי עץ כפרי בייתי וטעים

 

קהל הלקוחות במסעדות ובבתי הקפה ייהנה ממנות גליליות מיוחדות: ארוחת בוקר גלילית עם מבחר גבינות מפנק, כריך גלילי עם גבינת ריקוטה וירקות מוקפצים ופסטה גלילית המורכבת מדואט רביולי וניוקי במבחר גבינות וטעמים גליליים. המנות הייחודיות יוגשו עד לתאריך 17/05. הסועדים יחשפו לטעמים חדשים ויקבלו את החוויה הגלילית בארוחה.

בין המסעדות ובתי הקפה שלוקחים חלק במהלך הקולינרי: רשת לחם ארז, קפה אילנס, וואפל בר ועוד.

השנה  גם הנופשים בבתי המלון של רשת פתאל יטעמו את המנות המיוחדות. המנות הגליליות הורכבו מהמוצרים האיכותיים של משק צוריאל ויוגשו בארוחות הבוקר, בלובי ובבריכה. שיתוף פעולה מוצלח בין השפים של הרשת לבין משק צוריאל הוביל למגוון רב של מנות גליליות בטעמים משובחים שיוגשו עד 31/08 ברשת המלונות.

משק צוריאל תעניק על מגוון מוצריה ברשתות ברחבי הארץ קופון הטבה 1+1 על המנות הגליליות אשר ניתן יהיה למימוש בבתי קפה ומסעדות המשתתפים בפרויקט.

הפעילות תפורסם באפליקציית WAZE  שתסייע לנהגים למצוא את דרכם למלונו ולמסעדות שלוקחות חלק בפעילות. כמו כן יוכלו המשתמשים  לקבל קופון שמקנה הטבה למימוש במסעדות, ובבתי הקפה.

גם כאשר יגיע הסועד למקומות בהם תתקיים הפעילות יוכל ליהנות ממגוון פעילויות כגון פעילות נושאת פרסים באינסטגרם בה יוזמנו הסועדים לצלם את המנה הגלילית שלהם ולזכות בפרסים . במהלך חדשני  נוסף יכול הסועד לסרוק QR  קוד בזמן שממתין למנה הגלילית שלו, לצפות בהכנת המנה שהזמין ואף לקבל את המתכון למייל.

המנות הגלילית המיוחדות:

  • ארוחת בוקר גלילית – אומלט גבינות גלילי, סלט קרעי תפו"א וגבינת  מה-עז,סלט לבבות חסה הרינג ושמנת חמוצה+שתייה קלה וחמה

  • כריך גלילי- גבינת ריקוטה, ירקות מוקפצים בטריאקי בשילוב פקאן מסוכר ורוטב פסטו לימוני
  • פסטה גלילית– דואט רביולי וניוקי ברוטב שמנת עיזים וקוביות גבינה מלוחה בחתימה של גבינת קממבר עם שקדים קלויים וסילאן

דנה שרון מנהלת שיווק שוק מקצועי במילקו (טרה, Müller, משק צוריאל): "לקראת חג השבועות החלטנו ליצור חוויה קולינארית ברחבי הארץ עבור הקהל בישראל. מטרתנו היא להביא את חווית הטעם הגלילית לצרכנים. שיתוף הפעולה מעביר חוויה גלילית נהדרת היישר מהמשק אל המסעדות, בתי הקפה והמלונות הפזורים ברחבי הארץ. הגבינות האיכותיות של משק צוריאל והמנות שגובשו מבטיחות חוויה קולינארית שנותנת לצרכנים תחושה שהם ממש בגליל".

יואב בר, מנהל שוק מקצועי, החברה המרכזית למכירות ולהפצה: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם המסעדות ובתי הקפה המובילים בישראל. לאחר ההצלחה בשנים הקודמות החלטנו להרחיב את הפעילות גם לבתי המלון ולתת לרבים נוספים לחוות את הטעמים הגליליים.

 

שתפו את הפוסט!