24 באפריל 2024 19:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארומה ישראל – מתכוננים לחורף

 ארומה אספרסו בר הרשת שלי….

 

 

ארומה ישראל המתאפיינים במסעדות ארומה אספרסו בר ( שאינן  בתל אביב )

עם רשת בתי קפה של 110 סניפים בסגנון דיינר מגישה  תפריט חורף.

אני לא ידעתי שזו גם רשת עולמית עם 18 סניפים בחו"ל במדינות ארה"ב, קנדה, אוקראינה, רומניה וקזחסטן. זה בטח כיף להיכנס לארומה בחול ולהרגיש בבית.

 

בדיוק אתמול שאלו אותי איזה אוכל נותן לי הרגשה של בית ומשפר את מצב רוחי. נשבע לכם שאמרתי מרק, ואפילו מרק עדשים. לפלא שבערב הגישו לי בארומה ישראל סניף קניון גבעתיים

מרק עדשים אליפות!!!

 

הסניפים של ארומה ישראל מוכרים לכולם, יש בהם עם כל הקהל הסואן שפוקד אותם מעין תחושה חמימה של בית, ואין לי מושג מה עושה את זה. ומה מחפשים בחורף אם לא תחושה חמימה כאשר מחפשים אוכל מהיר בלי גינונים מיותרים אבל שיהיה עשוי טוב, בריא, וטעים.

 

אז מה היה לנו בסניף של ארומה ישראל בקניון גבעתיים:

 

סלט חלומי – גבינת חלומי, אפונה, עגבניות שרי צלויות, עגבניה, חסה, רוקט, בצל סגול.ירקות גינה ( מוגש חם)- תפו"א, רצועות פלפל אדום, גזר, זוקיני, פטריות, נבטים, בצל, פטרוזיליה. גבינת החלומי טוגנה עד כדי התכה מה שביטל קצת את תחושת החריקה בזמן האכילה והעניק לה טעם של לביבות גבינה טעימות. הסלט עשיר מאוד אם כי לטעמי חייב  רוטב שיעשיר אותו יותר.

 ( 33 ₪ )

 

הסלט השני של תפוחי אדמה, פלפל, גזר, עגבניה, זוקיני, בצל, פטריות ונבטים, בהחלט יכול להיות משביע. גם כאן יש לי תחושה שרוטב שיוגש בצד יכול להעשיר טעמים.

 

כריך צפתית חצילים קלויים על מצע עגבניות, בצל סגול רוקט וממרח זיתים זו מנה בפני עצמה שיחד עם אחד ממשקאות הקפה  של הרשת יכול להוות ארוחה מלאה. הלחם של ארומה זו יצירה מבית המאפה של הרשת שראוי לציון מיוחד. פשוט אין דברים כאלו! ( חצי 16 ₪ )

 

כריך העיג'ה לביבית ירקות מבצל גזר פירורוי לחם עם טחינה אריסה ומלפפון חמוץ, צריך להבחן על ידי בעלי ידע, ( זה עיראקי, לא?) מהפעם האחרונה שאכלתי מידיה שלנעמי כהן במפגש ואי נט היה שונה.  ( חצי 15 ₪ )

 

טעמתי שלושה מרקים

במקום הראשון …. איך לא… מרק העדשים. מרק סמיך טעים. אין לי סופרלטיבים אבל זה המרק שאני אוהב , ככה כפי שהוא בלי שום שינוי. מומלץ! ( 25 ₪ )

 

המרק השני  הוא מרק כתומים, אני מקפיד להגיש בבית מרק כתומים, ראשית אין בו שמן, שנית הוא ממש בריא וטעים. תמיד שמעתי שרצוי נגיעת ג'ינג'ר כעת כאן בארומה טעמתי ואהבתי. ( 25 ₪ )

 

המרק השלישי הוא המרק עם הפוטנציאל הכי גדול להצליח בחורף, מדובר במרק ירקות טוסקני,

עשיר בירקות ופסטה ושעועית. קצת יותר תיבול לא היה מזיק. ( 25 ₪ )

 

לגימה של שייק פירות על בסיס מיץ תפוזים ( כמו סורבה) הכינה אותי למתוקים….

 

מאפה שמרים שוקלד, שוב, בית המאפה של הרשת מוכיח את עצמו, ליגה! בדיוק כמו שהייתי

רוצה אותו. וטעים… יאמי. ( 15 ₪ )

 

מאפה הקינמון היה זוכה אצלי לאותם השבחים אבל אני מה לעשות רוצה אותו עם צימוקים. אם כבר ליגה אז ליגה ראשונה. מומלץ לכם.

 

הקוקיס עם שוקו צ'יפס היה מתוק מדי עבורי. תתארו לכם שיש משהו שמתוק מצדי עבורי.

( 10 ₪)

 

שתיתי אשכולית אדומה ( 12 ₪ )

וסיימתי עם קפה הפוך מבית הקלייה של ארומה ישראל שמאפשר לך לקחת קפה to go לדרך.

ויצאתי לדרך שבע.

 

שתפו את הפוסט!