29 במרץ 2024 15:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בואיקוס ללא חמאה בטח לא מרגרינה מעכשיו נטורינה

??????????

 

מי לא אוהב בואיקוס לחמניות עשירות בגבינה הבולגריות? מעכשיו עם נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס המהווה תחליף בעל ערך תזונתי עדיף על פני מוצרי מרגרינה או חמאה. המוצרים ללא שומן מוקשה וללא חומרים משמרים, מתאימים למגוון רב של מאפים מלוחים ומתוקים

 ??????????

קיבלתי להתנסות את הנטורינה וממש התאהבתי בה כי יש לי המון מתכונים שאני נמנע להכין בגלל שהם מבוססי מרגרינה והתחליפים שיש הם גם סוג של מרגרינה או כמובן להשתמש בחמאה שהיא טעימה אבל הכולסטרול… אפיתי את הבואיקוס וגם חלת שבת בה הנטורינה החליפה את החמאה ויצא מדהים.

 ??????????

מאחורי המוצר המדהים הזה עומדת "שמרית" שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. הסדרה נהנית מיתרונות רבים – היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

 20180817_135839

הנה המתכון לבואיקוס

 

חומרים

2.5 כוסות קמח תופח

1 שמנת חמוצה/ יוגורט

200 גרם נטורינה רכה

חצי קוביה בולגרית מפוררת

250 גרם (גביע) גבינה לבנה רכה

200 גרם גבינה צהובה מפוררת

1 ביצה

קורט מלח

 

לקישוט : שומשום או קצח או עשבי תיבול

 

ההכנה

 

מערבבים את כל החומרים יחדיו וככל שמערבלים יותר הגלוטן נפתח והמאפה אוורירי יותר.

הבצק יוצא דביק! כך הוא אמור לצאת. מכסים בניילון ומכניסים למקרר לשעה.

מחממים תנור ל 180 מעלות

מכינים כדורים בידיים רטובות ומניחים בתבנית על נייר אפיה משומן קלות

מפזרים מעל הכדורים שומשום או קצח או גבינה מגורדת

מכניסים לתנור ואופים כ 25 דקות עד שמשחים.

 ??????????

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססתשמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן.

??????????

??????????

נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7 ₪ לאריזת 200 גרם; ניתן להשיג במחיר מבצע לחגים.

להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

שתפו את הפוסט!