20 באפריל 2024 3:01
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בקונפי בחיפה בקראון פלזה נפתח אמש אירוח שפים ברשת המלונות קראון פלזה והולידיי אין

אמש החלו אירועי אירוח שפים ברשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין. האירוע הראשי הפותח את המבצע החל במסעדת קונפי בניהולו של השף גיא פרץ, עם השפים אלקנה ביטון, אדי מזרחי, פיטר דרופמן, והשף יונתן רומי.

המסעדה והמלון היו מלאות. המנות היו מדהימות.

 

 

 

 

פעילות קיץ 2012 במלונות קראון פלזה ישראל והולידי אין תעמוד השנה בסימן החוויה הקולינרית:

"קיץ של שפים"

במסגרת הפעילות הייחודית כל ילד שיתארח באחד ממלונות הרשת יקבל "ערכת שף" הכוללת כובע שף, סינר וספר מתכונים שישמשו אותו במסגרת סדנאות בישול ואפייה אותם יעביר שף המלון וצוות המטבח. כאשר המטעמים שיוכנו יוגשו בארוחת הערב לאורחי המלון. בנוסף, ייהנו האורחים משלל פעילות הקשורות לנושא הקולינריה ביניהן: הקרנת סרטים, הפקת מופע תיפוף עם כלי בישול ועוד.

 

בנוסף, יתקיימו במלונות העסקים של הרשת מבחר סדנאות וארוחות ערב אותם יובילו שפים המובילים את סצנת המסעדות העכשוויות יחד עם שף המלון.  "קראון פלזה סיטי סנטר" יארח את השף אוראל קמחי ממסעדת פופינה שתפתח בנווה צדק ובנוסף, יקיים סדנאות ספיישלים, סושי, בראנצ', קוקטיילים, קינוחים ושוקולד, "קראון פלזה על הים" יארח את השף דידי בן ארוש ממסעדת קבלייר הירושלמית בנושא מטיילים במטבח האסייתי, ו"קראון פלזה חיפה" יארחו את השפים גיא פרץ, אלקנה ביטון ואדי מזרחי.

 פעילות "קיץ של שפים" תושק במלון קראון פלזה חיפה, במסגרת סוף שבוע קולינרי מלא בניחוחות וטעמים, שיתקיים בין התאריכים 19-21.7.2012, ויכלול מגוון של אירועים: סיור קולינרי אותנטי, הרצאות וסדנאות מהשפים המובילים בארץ גיא פרץ, אלקנה ביטון ואדי מזרחי, הופעת אומן אורח, ארוחה במסעדה ועוד. 

 

שי אסיה, סמנכ"ל שיווק קראון פלזה ישראל: "החשיפה המוגברת לטרנד התופס לאחרונה תאוצה של תוכניות אוכל, בכלל והשתתפות ילדים בתוכניות וסדנאות בישול בפרט, הביאו אותנו לחשיבה יצירתית בפעילות ייחודית במהלך חופשת הקיץ. הפעילות הקולינרית בשיתוף שף המלון, ילדים ואורחים מעניקה את חווית הנופש המושלמת לקיץ 2012".

 

קיץ בניחוח קולינרי ברשת מלונות קראון פלזה ומלון הולידיי אין: קיץ של שפים. במסגרת פעילות הקיץ הייחודית כל ילד שיתארח במלונות הרשת באילת, ים המלח אשקלון וירושלים (החל מאמצע חודש יולי) יקבל "ערכת שף" הכוללת כובע שף, סינר וספר מתכונים שישמשו אותו במסגרת סדנאות בישול ואפייה אותם יעביר שף המלון וצוות המטבח. כאשר המטעמים שיוכנו יוגשו בארוחת הערב לאורחי המלון. בנוסף, ייהנו האורחים משלל פעילות הקשורות לנושא הקולינריה ביניהן: הקרנת סרטים, הפקת מופע תיפוף עם כלי בישול ועוד.

 

כמו כן, ייהנו אורחי המלון הגדולים והקטנים במהלך שהייתם מהפתעות נוספות אותם יכין שף המלון.

 

בנוסף, יתקיימו במלונות העסקים של הרשת מבחר סדנאות וארוחות ערב אותם יובילו שפים המובילים את סצנת המסעדות העכשוויות יחד עם שף המלון.  "קראון פלזה סיטי סנטר" יארח את השף אוראל קמחי ממסעדת פופינה מנווה צדק ובנוסף, יקיים סדנאות ספיישלים, סושי, בראנצ', קוקטיילים, קינוחים ושוקולד, "קראון פלזה על הים" יארח את השף דידי בן ארוש ממסעדת קבלייר הירושלמית בנושא מטיילים במטבח האסייתי, ו"קראון פלזה חיפה" יארחו את השפים גיא פרץ, אלקנה ביטון ואדי מזרחי.

 

הטרנד התופס תאוצה של תוכניות אוכל במדיות השונות, השתתפות בסדנאות ושפים ההופכים לסלבס מן המניין  הביאו את ילדי ישראל להתעניין ,לרצות, להשתתף ולחוות בכל תחומי הקולינריה. ידיעתם והתמצאותם במונחים המקצועיים מביאים אותם לשותפים פעילים של בישול ויצירה. 

 

שי אסיה סמנכ"ל, שיווק קראון פלזה ישראל אמר כי, "החשיפה המוגברת לטרנד התופס לאחרונה תאוצה של תוכניות אוכל, בכלל והשתתפות ילדים בתוכניות וסדנאות בישול בפרט, הביאו אותנו לחשיבה יצירתית בפעילות ייחודית במהלך חופשת הקיץ. הפעילות הקולינרית בשיתוף שף המלון, ילדים ואורחים מעניקה את חווית הנופש המושלמת לקיץ 2012".

 

אודות קראון פלזה ישראל

 

רשת מלונות קראון פלזה ישראל, שבבעלות שווה של קבוצת אפריקה ישראל וקבוצת משקיעים פרטיים, הינה נציגה של IHG, רשת המלונות הגדולה בעולם, הכוללת  4600 מלונות מתוכם כ- 386 מלונות קראון פלזה בעולם ו-119 מלונות בהקמה. בנוסף, ייסדה הרשת את מועדון החברים PRIORITY CLUB, הגדול והמוביל בתחום התיירות והאירוח, המונה כ- 58 מיליון חברים.

 

 

שתפו את הפוסט!