19 באפריל 2024 17:36
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן אירועים שמש אדומה משיק תפריט לטבעונים

 

בן רחמני מנהל מתחם היוקרה " שמש אדומה " בראשון לציון אומר שגם אם פלח השוק של הטבעונים הוא 5% יש מקום שיהיה אולם שמחות וחתונות שייתן מענה לקהל זה. כשאני מדבר עימו על כך זה די ברור לי, בני טבעוני בעצמו  עם ניסיון  בניהול מסעדות טבעוניות במנהטן שהיו למובילות בתחום חושב שהטבעונות אינה רק מנת חלקם של טבעונים, אלא הפכה למנת חלקם של קהל שאינו טבעוני אך מעריך אוכל בריאות ולהתנסות במנות חדשות. ואכן המנות כאן בשמש אדומה מפתיעות , יצירתיות מאוד וטעימות כמובן.

בני מדר הוא השף כאן ויחד עם בן עמלו על בנית תפריט טבעוני שמתאים לדרישות האורחים וחלק מהן אף מקבילות למנות בשריות נפוצות כגון שניצל פטריות יער שטעמתי שם שכל אחד כנראה יעדיף אותו כיוון שהוא גם טעים, גם משדר יוקרה וגם המנה מעוצבת כראוי. כך נבנו לתפריט מנות כמו פאי רועים, וקציצות עדשים ועוד. בטבעונות לא אוכלים בשר, חלב, גבינות, ביצים, קמח וסוכר לבן וזה בהחלט לא פשוט להרים תפריט טבעוני שהוא חוויה בפני עצמה.

בני מדר מפעיל תחתיו מטבח מקצועי עם 13 שפים למדורים השונים, זהו מטבח שנותן מענה לכל הסקטורים של הקהלים , טבעונים, צמחוניים ואוכלי בשר וכל דבר.  השפים כאן מומחים בתחומם ובעלי ניסיון  כאלו שהצליחו לייצר כאן גבינה מקשיו, או מיונז ללא ביצים, שמנת מטופו, וקינוחים ללא חלב או סוכר לבן.

שמש אדומה זהו מתחם אירועים אשר בקדמה שלו יש גן אירועים מקסים שני אולמות גדולים ומעוצבים חדשנית מחד ויוקרתית מאידך. עם כל השכלולים של תאורה ממוחשבת ומולטימדיה וכל החידושים הטכנולוגיים דבר ההופך אותו למבוקש בקרב צעירים. מתוך ההצצה למקום זה בהחלט נראה לי מקום שחווית החתונה או האירוע שם תהיה נושא שיזכרו לטובה זמן רב.

בבדיקה וסקר שנערך פעם נשאלו אנשים מהו הדבר שזוכרים מהאירוע ( נכון גם לבתי מלון) ובמקום הראשון זכה האוכל לדירוג הגבוה.

כאן באירוע חשיפה לתקשורת טעמנו את האוכל הטבעוני בלבד.

פלטת מתבלים מתאבנים שכללה בין היתר צ'אטני עגבניות שרי משגע, מטבל זיתים, גבינת קשיו, פסטו כוסברה, עגבניות שרי, פלפלים קלויים ועוד.

הפוקצ'ה כאן שונה מכל מה שהכרתם, כנראה קמח תירס, אי אפשר להפסיק לכרסם..

רביולי סלק, לא בצק! הרביולי עצמו שני עיגולי סלק ממולאים בגבינת שמנת מטופו וברוטב סילאן, תמרים ואגוזי לוז.

גם הבגט שהגיע היה לחם טבעונים טעים.

סלט של חסה ואנדיב עם שקדים ופיצוחים בנדיבות.  במלה אחת: מצוין.

סלט סוגי עגבניות שרי שאחת מהן הייתה מתוקה כמו דובדבן .. מנה נפלאה

ריזוטו סלק על מצע עלי אנדיב מזוגגים קשיו קלוי ועלי מיקרו בזיליקום, מנה מעניינת וטעימה

משולשי פולנטה צרובה על הפלנצ'ה על מצע שעועית שחורה מקסיקנית גואקמולי וסלט עגבניות ברוטב של שמנת קשיו חמוצה. אוהבי פולנטה יתמוגגו כאן. בעצם גם מי שלא מכיר פולנטה ישמח לטעום.

שניצל מפטריות יער בתיבול  שהופך את המנה לעדיפה על כל שניצל אחר…

ומנת ההפתעה הייתה פאי רועים שלא כל כך הצלחתי להבין איך ממצקים את הגלוטן עם הכרישה והפטריות עם הבצל למילוי כזה מדהים, האיש ממש אומן במנה הזו וגם העיצוב שלה עם הרוטב הפיקנטי/אסייתי משהו והאספרגוס עם אפונת השלג על קרם הכרובית. מנה שבבניה לה הושקעה מחשבה רבה והתוצאה: דליקטס.

בקינוחים שהצילומים ידברו הם היו מעולים, פשוט לא להאמין .

אולמי שמש אדומה שוכנים בראשון לציון, אלטלנה 1 ויש להם חניה פרטית ענקית בחצר.

האולם עורך מבצע של חתונה בהגשמה בה 5 זוגות חסרי יכולת יקבלו מתנה חתונה מלאה במתנה כולל הכל ו 300 אורחים. זהו חיבור חברתי חשוב.

פרטים בפייסבוק

שתפו את הפוסט!