18 באפריל 2024 22:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דומו דליקטס DOMO & DELICATES קניון רמת אביב


הייתי צריך לכתוב כותרת: איפה למצוא הכל לברביקיו שלך בשבת:

כיוון שכאן בחנות דומו החדשה שהושקה בקניון רמת אביב לא רק שתמצא סטייקים מובחרים בואקום מוכנים מיד לברביקיו אלא מבחר בשרים נקניקיות סלטים גבינות, רטבים, יין, בירות, וכלים נאים ואם אין לך סכין טובה זו ההזדמנות שלך.

במסיבת עיתונאים ותקשורת אמר עדי כהן מנכ"ל טיב טעם השולטת ברשת דומו כי מדובר בשינוי הקונצפט שהיה קיים בחנויות דומו הקודמות, רשת "דומו דליקטס" (DOMO & DELICATES ) זה מהלך אסטרטגי שמפגיש קולינריה וחומרי גלם מעולים לעולם של מטבח, אירוח וכלים. הבשרים הם " פריים" בשרים טריים שעברו יישון במפעל מזרע באריזה ייחודית ובנוסף הנקניקים והנקניקיות וגבינות משובחות וסלטים מעולים.

יחצ

עדי אומר שיש הסדר שהחנות תהיה פתוחה בשבת עם גישה יחידנית לחנות וזה אומר המון לתושבי המרכז והאיזור.

ראינו כאן שילוב של חנות בתמהיל של כ 50% מוצרים לקולינריה ו 50% כלים. יש כאן מגוון רחב של כלי בית ואירוח ממיטב המעצבים והמותגים, לצד מעדניה איכותית וייחודית המשלבת מוצרי מזון כגון נקניקי איכות, גבינות מיובאות, יינות, מגוון עצום של בירות מרחבי העולם, בשר טרי מיושן ואיכותי, פסטות, שמנים ורטבים, פירות ים, מאפים ועוד.

בסיור שערכתי בחנות, המקום פשוט מדהים, לונה פארק מצמצם אולי אבל איכותי ביותר לחובבי קולינריה שיש בו הכל מה שחובב קולינריה או אדם מזדמן צריך, הכל בנגישות מעולה ובמבחר איכותי ומדהים. מוצרי המטבח והכלים ממש יפים, איכותיים ומסוגלים לשנות את חווית האירוח שלכם בבית, וזה בדיוק הזמן לפני החגים אבל לא רק לבוא ולהתרשם כי זה באמת מהמם.

לדברי עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם המחזיקה בשליטה ברשת דומו: "דומו מובילה את שוק האירוח ועולם המטבח בישראל. כדי להשלים את החוויה הקולינרית החלטנו להציע ללקוח, לצד כלי המטבח, חוויה חדשה של מעדניות נגישות במיקומים מרכזיים המציעות חומרי גלם טריים ומשובחים. לאור המודעות הגוברת לקולינריה והצורך במוצרי מעדניה זמינים וטריים, הפורמט החדש יציע פתרון כולל לעולם המטבח, בדומה למקובל באירופה וברמת מחירים תחרותית".

המיקום של החנות בקניון רמת אביב עם נגישות גבוהה, חניון וקניון עם סטייל בהחלט מנבאת הצלחה. ובעקבותיה יש תכנית להרחיב את הרשת ב 15 חנויות נוספות בפריסה ארצית.

שתפו את הפוסט!