20 באפריל 2024 12:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם אתה מוכן לגילידה איגלו

ice cream on the rocks -stirred, not shaken

את ההצגה הטובה בעיר לא תיראו באף אחת מהבמות – ההצגה הזו מוקפצת, בימים אלו על שיש קפוא ומגיעה בכל טעם שרק אפשר לדמיין

 

בקרוב עשרה בלוגרים עם הילדים והאחיינים הולכים לחגוג כאן

 

זהו, באפן רשמי אפשר לוותר על הפילוסופים, הפסיכולוגים, הפרוזאק, הוגי הדעות ואולי גם על כמה מהמחברים של ספרי ההדרכה העצמית. הקיץ הזה כבר לא צריך לחפש אושר, האושר בכבודו ובעצמו הגיע לתל אביב ופתח סניף בירמיהו.

 

igloo, הגלידרייה הצפונית שנולדה מתוך צורך לרגש ולשמח פתחה סניף חדש בעיר ללא הפסקה, שללא ספק הולם את אופייה הצבעוני והקופצני. האושר הזה נמצא היום ממש מתחת לאף ברחוב הקרוי על שמו של נביא הזעם שטען, אם עושים לו אינטרפרטציה קצת חדשנית,  כי דברים טובים יבואו רק אחרי שנשנה גישה. ב-igloo  אכן משנים גישה וכך גם את פני הגלידה בארץ.  לא עוד טעמים בנאליים ומוכרים, לא עוד שיטת ההגשה המשעממת המזכירה מריחת שפכטל לתוך דלי נייר קטן בידי איש צוות נטול כל עניין אישי– ב- igloo עושים את זה אחרת וההבדל הזה הוא שמעלה את חיוך האושר על הפנים כבר בדלת הכניסה בלי כל קשר לגיל, דת, צבע, מין או חיות אחרות. 

 

igloo מציעה לכל אחד את הגלידה שעד עכשיו אפשר היה רק לחלום עליה. לכן הכניסה למקום דומה לקפיצה לפיצוציה מקומית לפחות במבחר החטיפים והממתקים המקבלים את פני הקהל. עוגיות אוראו ולוטוס, פררו רושה, במבה אדומה, נחשים, סוכריות קופצות, פקאנים, שוקולדים ועשרות חטיפים מוכרים באריזות המקוריות הם רק חלק מההיצע המומלץ לשילוב בתוך הגלידה. תוסיפו לזה גלידה איטלקית איכותית תוצרת הבית במבחר טעמים ותקבלו את חלום ליל קיץ בהתגשמותו מה שהופך את כל העניין לחטא כפול ומכופל שאין טוב ממנו להעלאת המורל, שיפור ההרגשה, או סתם קבלת טובת הנאה באמצע היום. ואם לא די בכך הרי שכל עניין הכנת ה-igloo הפרטי שלכם מלווה בשיטת ערבוב מבדרת על פני אבן שיש קפוא השומר מפני נזילות, ושפה שלמה הייחודית למקום.

 

את האיגלו שלך, ניתן להשיג במבחר גדלים ואפשרויות: איגלו S ( 16₪), איגלו M (21 ₪), איגלו XL (39₪) ואיגלו ג'מבו (69 ₪)- מארז בנפח 1 ליטר שאפשר לקחת הביתה, וגם קוקי איגלו (14 ₪), אפוגטו (14 ₪), איגלו שייק (22 ₪) ואייס איגלו (18 ₪)

 

מתן גל, הבעלים של קבוצת La famiLia, המפיקה אירועי קוקטייל וקייטרינג, חבר לאלון קדם, בעלים של בית קפה מטילדה, ויחד קבלו את ההשראה ל-igloo , מרשת Cold Stone האמריקאית. אחרי שבחנו את טעם הקהל הישראלי שאוהב את מרקם הגלידה האיטלקית יותר מהאמריקאית, נסעו יחד לאיטליה ועברו השתלמויות רבות בארץ המגף עד אשר הצליחו להגיע לטעם המנצח. "היה לנו חשוב לייצר מרקם מדויק שיתאים לתוספות הרבות שאנחנו מציעים", מספר גל "וכדי שהאווירה במקום תהיה מושלמת אספנו צוות מנצח שכולו חדור מוטיבציה לשמח את הקהל המגיע אלינו כדי לברוח מהמולת היום ולרכוש רגע קטן של אושר". את הסניף הראשון, פתח מתן באזור תעשייה בפולג שכבר קנה לעצמו קהל מעריצים קבוע מכל הארץ.

מוכנים לאיגלו שלכם?

http://igloomix.com/

ירמיהו 47 תל אביב: 03-6026016 , פולג: 09-8855884, אירועים: 052-2025277

שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-1:00, שישבת– 10:30-2:00

 

שתפו את הפוסט!