29 במרץ 2024 9:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברותא – המהפך החברתי בקונצפט מסעדנות שלא הכרנו

 

חברותא מצהירים: "אנחנו מציעים מוצרים איכותיים במחירי עלות" זה הקונצפט המחיר הוא מחיר עלות והלקוח משלם מה שהוא מוצא לנכון כשווי של המוצר. מסובך? לא לכל מוצר על המגדף יש מחיר שהוא נניח מחיר העלות של כריך הוא 13.5 ₪ זה מה שתשלם בקופה אבל, כן הערבות ההדדית שלמה יזמו את המקום מצפה שתוסיף את ההפרש ששווה לך כריך כזה , נקרא לו טיפ. נניח תשלים ל 15 שקלים בעוד שכריך כזה בכל מקום אחר בדיזינגוף אולי יעלה לך כפליים או הרבה יותר ממחיר העלות. אז יצאתי לבדוק…

IMG_4716A

ראשית המקום והצוות משדר חמימות ואמינות, אפילו בעומס שיצרנו במפגש בוגרים שם הכל התנהל בחיוך ובניחותא. הישיבה בחוץ היא ממש המימוש של החברות, רק חסר שש בש ושח מט ואנשים ישבו שם יאכלו ישתו וייהנו ולא יפשטו רגל.

20140427_173857

IMG_4701A

IMG_4712A

IMG_4710A

IMG_4709A

שנית המוצרים, סנדוויצים בלחם קסטן ב 13.5- 15 ₪ , סנדוויץ קטן 8.5 ₪, סלטים 12.5- 16.5 ₪

פסטות מעולות עם רוטב 14.4 – 15.5 ₪ או רביולי 4 גבינות שחיסלתי לנדיה חצי צלחת ב 21 ₪ כן ,כן במקום אחר תשלמו מינימום 35 שקל מנה כזו של רביולי. אספרסו 3.5 שקל והפוך בין 4.5 ל 6.5

בקיצור אין דברים כאלה, נכון הוא לא הראשון שמוריד מחירים למחיר שפוי, אבל הוא הראשון שנותן מוצרים איכותיים , טריים של ממש במחיר שפוי לחלוטין, זאת ועוד הוא משאיר את מרווח הרווח ביד של הלקוח, הימור כדול על הישראלי , אבל ממה שראיתי יש לנו ישראלים יפים, מישהי שקנתה ויצאה חזרנה להוסיף את שווי הערך שהיא חשבה לנכון.

הנה מה שאומר אסף מהבעלים של המקום:

IMG_4723A

חברותא, מקום חברתי וחברותי חדש, המציע את המוצר הכי חברתי שקיים – אוכל.

חברותא הוא לא רק אוכל איכותי, חברותא הוא קונספט צרכני חדש – אוכל עם אחריות חברתית.

החידוש החברתי והייחודי שלנו הוא בעצם ערבות חברתית הדדית:

 

מצד אחד, החלק שלנו. חברותא מאפשרת ללקוח לאכול מבלי לקרוע את הכיס, ומציעה אוכל איכותי, טעים, מזין, מחומרי גלם טריים ומקומיים במחיר עלות.

מצד שני, החלק שלכם. השארת תשר על כל פריט, בעזרתו נוכל להמשיך ולפעול, להתפתח, ולהציע אוכל חברתי, איכותי ולהמשיך להציע מחירי עלות שוברי שוק.

 

הרעיון הוא פשוט, ונולד יחד עם המהפכה החברתית שעוברת על כולנו בשנים האחרונות. מהפכה בה אנחנו כצרכנים מבינים שמגיע לנו הרבה יותר, בהרבה פחות. אנחנו מציעים ללקוחותינו לאכול אוכל איכותי ומגוון, מבלי להרגיש פראיירים ולקרוע את הכיס.

 

אז מה עשינו? עבדנו על תפריט מגוון המציע ללקוחות מבחר מנות ומשקאות, החל מכריכים איכותיים, מאפים וארוחות חמות. תמחרנו את כל המנות שלנו כך שישקפו רק את עלויות חומרי הגלם והתפעול הבסיסיות.

 

בתפריט שלנו ניתן גם למצוא ארוחות צהריים טעימות ומזינות, מרקים עשירים ומזינים בחורף, פשטידות ולזניות עם טוויסט של שף, פסטות טריות במבחר רטבים, סלטים טריים, עם דגש על חומרי גלם המכילים חלבון ופחמימות מורכבות וטעמים עזים. לקינוח, תמיד תמצאו אצלנו עוגיות תוצרת בית וקינוח בעבודת יד שיתן לכם את האנרגיה הדרושה לשארית היום.

 

בתפריט שלנו ניתן למצוא חיוך, שירות מקצועי ומוקפד, ושמחת חיים. שמחת חיים של מי שנהנים לשרת אנשים, להציע להם מוצר מספק, ולהינות מההנאה שלהם, ומכך שיהפכו ללקוחות חוזרים. שוב, ושוב.

 

חברותא, social food, הינו קונספט מלא כבוד, ללקוחות, לחומרי גלם, לקהילה בה אנו חיים. על הקונספט והיישום אחראי אסף בן עזרא, איש עסקים ויזם. השף זיו שמחוני אחראי על התפריט והטעמים. הסניף הראשון ייפתח ברחוב דיזינגוף 125 בשבועות הקרובים, והוא יהווה מודל לרשת ארצית.

20140427_173841

התיישבתי:

סנדוויץ בולגרית וטפנד זיתים ( בפנים גם חציל מטוגן) 14.5 טעים לאללה

טורטיה בולגרית וירקות קלויים ( הבנות אכלו לי חצי) טעים מאוד 16.5 ₪

כריך בוקר טונסאי ( להשלים את מה שאכלו לי…) 8.5 ₪

עוגת גבינה פירורים 7 ₪

קפה קפוצ'ינו גדול 6.5 ₪

53 ₪ לארוכה של זללני… איפה תמצאו כאלו מחירים שפויים

מי שהזמין סנדוויץ' רוסטביף אמר שהיה מצוין, 18.5 שקל ( בעל בית השתגע)

וגם טעמתי קיש פטריות שרק צריך לבוא ביום שישי ולקנות… ארוחה שלמה ב 15 שקל

 IMG_4725A

אז מה לומר נכון שזה דיזינגוף, וחניה זו בעיה אבל שווה להגיע וראות במו עינכם כי ככה זה לא יאומן כי יסופר.

 IMG_4692AA

רגע? מתי בראשון לציון…?

 

חברותא, ‪social food

דיזינגוף 125

שתפו את הפוסט!