18 באפריל 2024 21:43
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חטיפי דגנים קראנץ' וחטיף דגנים נסקוויק

אני מנסה לנבור בתאי הזיכרון שלי מה היו החטיפים בבית ספר שלנו … בימים ההם בבית לא היו ממש חטיפים, ליד שער הבצפר היה " גזלן" והיינו קונים קוקוס מצופה הנוסטלגי.. שלווה, לוקום אולי עוד משהו.

כיום כל תלמיד חייב שיהיה איתו איזה חטיף או שניים. ראשית זה נותן אנרגיה, שנית זה משביע, והכי חשוב השוקולד והסוכרים עוזרים בריכוז.

חברת נסטלה לא מפסיקה להמציא חטיפים ודגני בוקר, כעת הוציאה לשוק חטיפים מיוחדים לתלמידים

בשלב הראשון תייבא נשתלה לישראל שני טעמים מובילים בקטגוריית ילדים ונוער, המבוססים על טעמים מוכרים ואהובים במיוחד: חטיף דגנים לילדים נסקוויק בטעם שוקו שוקו המבוסס על מותג דגני הבוקר לילדים נסקוויק; וחטיף דגנים לנוער המבוסס על דגני הבוקר מסדרת קראנץ', בטעם שוקו וניל.

דגני בוקר לנוער קראנץ' נחשבים לאהובים במיוחד בקרב בני נוער בישראל, ומעכשיו גם מגיעים כחטיף דגנים במרקם הקראנצ'י המוכר של שוקולד בשילוב וניל ודגנים איכותיים.

אני מה אכפת לי אם אני לא תלמיד והנכדים , עד שיגיעו לביקור , אין לי אחריות שיישאר, למה? כי אני חייב להתנסות ולבחון עד כמה זה מסייע לי לערנות ומהווה ארוחת ביניים. יש דיאטה של שש ארוחות ביום,  מעניין בחבילה יש גם שש חטיפים מחיר מומלץ: 15 ₪ . נו טוב לא נגזים, נסגור על חטיף ביום.

שתפו את הפוסט!