18 באפריל 2024 3:57
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חליטות החורף של ויסוצקי הבריאות שלך כבר בפנים

מתחילת החורף אני סוחב בגרון את שאריות השפעת או מה שזה לא יהיה, האנטיביוטיקה כבר נגמרה מזמן אבל בגרון יש משהו שגורם לי לחיכוך ( כה אומרים לא) שוב הלכתי לקופת חולים חיכיתי כמעט שעה והרופאה אמרה " אני לא מצליחה לראות את הגרון" אולי יש לך ריפלוקס? או אולי באמת שאריות מהברונכיט? . אז היא החליפה לי כמה כדורים קבועים ורשמה לי אנטיביוטיקה חדשה……………

לא כל האנשים מאמינים בצמחי מרפא בטח שלא מאמינים בניסים. אבל מי שמאמין זו עובדה. כל צמחי המרפה כמו רפואה טבעית עובדת.

כך יצא שבדיוק ביום שקיבלתי כדורים… הגיעה להתנסות חבילה של חליטות חורף ל ויסוצקי. מדובר בחליטות שמכילות ממש צמחי מרפא ידועים ומוכרים, כאלו שאנחנו יודעים שהם שומרים על הבריאות. שנים אני מכיר בסגולות של האכיניציאה  זה כבר כמה שנים שידוע בעקבות מחקרים על הסגולות של הצמח הזה לסייע בהתגוננות מהצטננות. או שורש ג'ינג' ר  כמחזק המערכת החיסונית. ואם נוסיף אקליפטוס כן זה הצמח ששמים באדים לטיפול בהצטננות וקשיי נשימה אחד. הצמחים הידועים בסגולות של ממיס ומכייח והוא ממש מצוין לגודש שהצטבר לי בגרון. בקיצור אחרי 4 כוסות תה אני כבר לא צריך כדורים . נס , למי שמאמין בניסים. מרפא למי שמבין שצמחי מרפא היו בעולם הרבה לפני תרופות. אז לא צריך ללכת לאיזה שמאן אינדיאני או נזיר טיבטי. פשוט ללכת ולקנות את התה הזה שאין בו בכל תה רק חליטות חורף של צמחי מרפא של ויסוצקי.

לבריאות

מידע מסחרי:

על סדרת "לבריאות"- חליטות החורף החדשות של ויסוצקי:

  • גינגר ולימון – שורש הג'ינג'ר ידוע ברפואה העממית כתומך במערכת החיסונית וכתורם לחיזוק בזמן שינויי מזג האויר. הג'ינג'ר הוא אחד מצמחי המרפא הנפוצים והאהובים בעולם ומוכר כתבלין מחמם בעל סגולות רבות. הג'ינג'ר בשילוב עם תמצית לימון טבעית, יוצרים חליטה מענגת בטעם חריף-מתקתק ובארומה לימונית.
  • גינגר ודבש – הג'ינג'ר בשילוב עם תמצית דבש טבעית, יוצרים חליטה מענגת בטעם ובניחוח חריף-מתקתק.
  • אכיניצאה וסמבוק – סגולותיהן של האכינצאה והסמבוק ידועות מזה מאות שנים. האכיניצאה נחשבת כצמח הממריץ ומחזק את מערכת החיסון והסמבוק נחשב כצמח המתאים במיוחד לטיפול בהתקררויות החורף. חליטת אכיניצאה וסמבוק היא חליטה עשירה, בטעם ובניחוח לימוני.
  • עלי אקליפטוס והדרים – עלי האקליפטוס ידועים כמתאימים לעונת החורף. לעלי האקליפטוס ריח מנטה רענן וברפואת הצמחים המסורתית מיוחסות להם תכונות של הקלה על גודש במערכת הנשימה. עלי האקליפטוס בשילוב פירות ההדר, יוצרים חליטה ייחודית בניחוח מרענן ובטעם מעודן.

 

החליטות נמכרות בתיונים נוחים לשימוש , ללא קפאין ומיוצרות מרכיבים טבעיים בלבד. כל טעמי הסדרה זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה

כ 18 ₪ לאריזה ואתם על הפסים.

שתפו את הפוסט!