28 במרץ 2024 11:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנוכה באורנה בר מאפה

אורנה בר מאפה | כשר – חלבי

 

 

אורנה בר מאפה, הפטיסרי הידוע והמצטנע לו בכפר סבא ברחוב בקעת בית נטופה 25

מוכנים שם כבר לחנוכה..

 

ולא רק..

 

לאחרונה  השתנה מעט תפריט ארוחת הבוקר, אז באתי לדגום ולטעום:

פתחתי בדגימה של לביבות ירק, הרי בחנוכה אנחנו מרבים בלביבות על מנת לחסוך מהמצפון שלנו את הסופגניות….

 

הלביבות האלו יהיו למשלוחים או לקחת אבל לי אישית נראה שאחרי הכתבה שלי יהיה ביקוש על השולחן.. מדובר בלביבת ירק העשויה מתרד, מנגולד ובצל. משהו ממש אבל ממש בייתי. זו לא פריטטה עמוסת ביצים , להפך לביבה עמוסת ירק בריא וטעים. הלביבות האלו נמכרות באריזה של 8 יח ב – 48 ₪ . טעמים נוספים הם לביבות תפוחי אדמה ובצל, ולביבות בטטה שנכנסו לאחרונה לביקוש גבוה בעולם הקולינרייה.

 

באורנה בר מאפים אפשר עם מנת ארוחת הבוקר לקבל מיצים טבעיים אני בחרתי לי מיץ גזר ותפוזים.  זו לא רק הנאה אלא גם אנרגיה טובה ובריאה.

 

לארוחת הבוקר שלי בחרתי בגלט רטוי שהוא מהמנות החדשות.

בגלט זהו קרפ העשוי מקמח כוסמין, באורנה בר מאפה לא מצהירים עליו כמתאים לצליאקים ושווה להם לבדוק את זה ואו להקפיד שלא יהיה בסביבת קמח רגיל. לזכרוני קמח כוסמין מתאים לצליאקים וכדאי…

המנה מכילה ביצת עיין על רטטוי קלאסי צרפתי של עגבניות שבושלו בישול ארוך עם פלפלים מוצראלה, שום, פלפלים קלויים ומצאתי שם חצילים שלא היו בתפריט. ( כדאי לעדכן).

זו מנה נדיבה, משביעה וטעימה והיא מוגשת עם סלט ירוק מעלים טריים ורעננים הנחתכים במקום  לפני ההגשה. גם הסלט כאן לא שיגרתי  ומיוחד, הרגשתי נגיעות של שומשום וגרעיני חמנייה ובכלל לפתוח את הבוקר עם ארוחה כזו פלא שלא הייתי רעב עד הצהריים המאוחרים. ארוחת בוקר כזו עם מיץ ושתיה חמה עולה 56 ₪ שלדעתי מחיר הוגן מאוד. יש גם גלט זוגי ב 95 ₪ אבל אני אומר לכם שאם תחלקו במנה ותשלימו עם משהו קטן מהתפריט לא תמצאו רעבים.

ואתם בטח יודעים ממה שכתבתי בעבר עדיין במקום הראשון במנות ארוחת הבוקר זה הלנון…

 

יש מנה נוספת של גלט חדשה והיא גלט צרפתי כפרי כיאה לפטיסרי צרפתי. תכולתו ביצת עין על מצע תרד, מנגולד, ריקוטה, מדליוני גבינת עיזים. גם הוא מכיע עם מיץ טבעי ושתיה חמה 56 ₪ .

כמובן שאם יושבים כבר כדאי לטעום מהמאפים כמו שטרודל 30 ₪ או גבינה פירורים 28 ₪ ואולי קוראסון ב 13 ₪ בטעמים שונים אני דגמתי אקלר טעים.

 

אבל חנוכה  זה חג הסופגניות ויש כאן מחר טעים של סופגניות מיני כל אחת ביס עד ביס וחצי והו לא רק יפות וחמודות אלא טעימות. חטאים קטנים וטעימים לא נחשבים…

 

הייתי ממליץ על הסופגניות עם האגוזים וקרם פטסייר אבל לעצום עיניים בזמן האכילה ולהתמכר..

יש עם ריבת תות בטעם של פעם יש עם סוכריות ומילוי גנאש שוקולד שהילדים אוהבים ואפילו עם קרם פיסטוק או ריבת חלב או שוקולד לבן . מארז של שמונה סופגניות ביס עולה 32 ₪ כדאי לקחת הבייתה.. לילדים ולגדולים.

 סופגניות רגילות ( ממש מעליב לקרוא להן רגילות) שמעתי שהן דלות קלוריות יש כאן בשפע במחיר של 6 שקל ליחידה והן טעימות אפולו מרחוק…

באורנה בר מאפה תמיד תמצאו את הלחמים שלה המעולים את הקישים והלזניות ובעצם המקום נותן פיתרון לעקרות בית עובדות ובכל לנשים שיש להן אירוח והן רוצות להגיש אוכל איכותי בטעם בייתי ולחסוך זמן ובלאגן. כי הכי טוב זה לתת למי שמתמחה להכין לך את הדברים שאינך מומחה. מה גם שאורנה ממש מכינה מוצרי איכות טעימים.

דבר המפרסם:

ב"אורנה בר מאפה" מחכה לכם אווירה ביתית וכפרית, הכוללת חללי אירוח מקורים וחיצוניים, לצד גלריה אינטימית המעוצבת בטוב טעם. במקום מגישים תפריט חדש ועשיר, הכולל את כל מטעמי הפטיסרי במתוק ובמלוח: החל מארוחת הבוקר המפורסמת של המקום, "הבוקר של אורנה" – המוגשת לאורך כל שעות היום ומרשימה עם גלט צרפתי וסלט הבית לצד מזטים עבודת יד, מיץ טבעי וקפה, המשך בארוחות בוקר מובחרות, סלטים, קישים, לזניה, כריכים משודרגים ומתוקים בעבודת יד. להנאתכם, תוכלו ליהנות במקום מקפה איכותי וקרואסון "צרפתי למהדרין" לפתיחת היום לצד שורה של לחמים טריים, מאפים ועוגות – המוכנים עם הנץ החמה ומחכים לכם כבר ב-07:00 בבוקר. לקראת אירועים חשובים, תוכלו להזמין תפריט מיוחד ולארח בגלריה הממוזגת (עד 20 איש). למי שרוצה ליהנות מהגורמה בבית מציעים ב"אורנה בר מאפה" גם שירותי קייטרינג איכותיים: כשר-חלבי לאירוח עד 200 איש.

שתפו את הפוסט!