20 באפריל 2024 0:58
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב צ'ילאג משיק יינות לבנים

האביב כבר כאן, עוד מעט הוא מסתיים, הענבים בכרמים טרם הבשילו ליין אבל יש לנו בציר קודם, ואין כמו יין לבן צונן לרענן בטח עם ארוחה מתאימה.

היינות שהושקו:

ויוניה 2012- יין רענן ומרענן לקיץ. 100% ענבי ויונייה מכרם ותיק בהרי הכרמל אשר הותססו בחביות עץ אלון צרפתי בטמפרטורה נמוכה במשך 10 שבועות ומתאפיינים בארומות הפירותיות וחמיצות מאוזנת ונעימה. היין מאד צעיר לטעמי אבל אני צופה לו הצלחה.

גם הסוביניון בלאן 2012 – SLOW WINE אמיתי אשר יכול להשתבח ולהתפתח לא מעט שנים בבקבוק. מזכיר בתיבולו העשיר את הגוורץ טרמינר האירופאי הקלאסי ואך מייצג גם את הטרואר הייחודי של הכרמל. יין צעיר מאוד לטעמי אפילו להשקה , גם זה יין שהזמן בטח יחמיא לו

גוורץ טרמינר 2012 – יין עשיר ומעניין המזכיר בתיבולו העשיר את הגוורץ טרמינר האירופאי הקלאסי אך מייצג גם את הטרואר הייחודי של הרי הכרמל. יין יבש ייחודי בעל ארומות עשירות, טעמים מגוונים והסיומת הארוכה במיוחד. מהיין הזה רכשתי שני בקבוקים לחגים, נכון גם הוא צעיר אבל אוהבי יין לבן ייהנו ממנו מאוד

מסדרת ה VIVO, טעמתי את המרלו 2008 תערובת טעמים פירותיים, יין בשל ונעים

בלנד של קברנה סובניון-מרלו- סירה היין הזה מצא לי חן, אהבתי אותו מתאים לארוחה, טעמים פירת שחורים, שוקולד אולי וניל?

מסדרת הסולו סירה 2008 , המאופיין בניחוחות של שזיפים אדומים, עגבניות בשלות, מתיקות של תות יער ופטל, תוספת של תבליני וניל, קינמון, שוקולד מריר וקפה אספרסו. זה אחד היינות מהמעולים שאורנה יוצרת ביקב.

גם לגמתי מרלו 2008 אולי גם קברנה סובניון, בכמויות של טעימות כאלו עבורי זה כבר אבדן החוש והכיוון, כיוון היה חדר החביות

יריב מזג לי GSM  מהחבית, בלנד מעולה בציר 2012 של גרנש, סירה, ומורבדה, תשמעו, אני באמת לא מומחה יין אבל תחכו ליין הזה, הוא ממש, ממש מצוין. הייתי קונה אותו כבר עכשיו.

בלנד אחר כנראה צעיר מדי עבורי קברנה  סירה 50\50 היה בעל אפיצות גבוהה ולא התחברתי אליו כעת. ימים יגידו.

הכרמים של אורנה ברובם אם לא כולם  נמצאים בכרם בן זמרה ברום 800 מטר, בהרי הכרמל ואחד הוואדיות  במצפה רמון. היין נמצא כאן ביהוד.

שתפו את הפוסט!