28 במרץ 2024 14:33
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאסטר שף הנבחרת עונה 4

זהו הסתיימו האודישנים, אכלנו המון סנדוויצ'ים יצירתיים, שמענו סיפורים אישיים, טעמנו מנות והתאספנו במסעדה של אייל שני להכיר ולטעום את המאכלים שהם אוהבים להכין שמייצגים את האוכל שלהם. האמת התאהבתי בהם, הערצתי את הפרגון , שיתוף הפעולה והחברות האישית. לא הרגשתי כל תחרות .יש לנו נבחרת מדהימה וזו הולכת להיות עונה של אלופים. אל תחמיצו כי אוכל טוב לא משאירים בחוץ.

קרדיט צילום המשתתפים להלן ינאי יחיאל

איתן סלומון , 30, ת"א (במקור מקיבוץ עברון), מפיק אירועים
רווק בזוגיות. מתמודד בנבחרת גם מול אחותו, ליאור. כל חייו גדל בקיבוץ והעולם הקולינרי שהכיר התבסס על המנות שהוגשו בחדר האוכל. בגיל 21 עבר לגור בקליפורניה והפך מפיק אירועים בהוליווד. שם גם גילה את מטבח הגורמה הבינלאומי ונפתח לטעמים חדשים. כשהתחילו הגעגועים לחברים ולהמשפחה חזר ארצה.

ליאור סלומון , 25, מקיבוץ עברון, גננת
רווקה. הגיעה לאודישנים יחד עם אחיה איתן ושניהם נכנסו לנבחרת כל אחד בזכות עצמו. סבתא של איתן וליאור היא בת למשפחת אופים בהונגריה וסבם היה האופה של הקיבוץ. הם אלו שהעבירו לליאור  את אהבתה לעולם הקונדיטוריה. החלום של ליאור הוא לפתוח מרכז חינוכי של תרפיה דרך בישול.

אשר לוי, 38, מחיפה, מהנדס תוכנה
רווק במערכת יחסים. אחיה של אילנית לוי, שרשמה אותו לתכנית מבלי ידיעתו. נמצא בעיצומו של דוקטורט במערכות מידע באוניברסיטת חיפה. אוכל וטיולים בעולם הן שתי האהבות הגדולות  בחייו. הוא ביקר ביותר מ-50 מדינות ובמצטבר טייל 7 שנים מחייו. בכל מקום הקפיד להכיר את המטבח המקומי ולבשל ארוחות למטיילים שאתו.


ג'וש סטיל, 29,  מירושלים, מוסמך כרבותלמיד ישיבה
רווק.  ג'וש נולד וגדל באנגליה בבית מסורתי וחזר בתשובה בגיל הנעורים. כילד, לא אהב את האוכל של אימו ופנה לסבתו כדי שתלמד אותו לבשל.  במהלך חייו למד חינוך, היסטוריה וכלכלה- אבל האוכל הוא אהבתו הגדולה והאמיתית. ג'וש הגיע לתכנית עם חלום לפתוח בארץ מסעדת גורמה כשרה למהדרין.

לארי סוסמן ,53, ממושב פרדסיה

נשוי+3. לארי נולד בדרום אפריקה ועלה לארץ בגיל 12. במהלך חייו עסק בתפקידי ניהול בכירים בהיי-טק. עם  סיום תפקידו האחרון כסמנכ"ל הרגיש שזה הזמן להגשים את חלום חייו – הבישול. במהלך שנות עבודתו ביקר לארי במדינות רבות בעולם ורכש ידע קולינרי נרחב, אך תחום הבשרים זה הפורטה שלו- זה המטבח עליו גדל בדרוא"פ.

מורן שאשה ,29,  מחולון, בעלת מכון יופי
נשואה+3 בנות. מורן מגיעה מבית שתמיד יש בו אוכל, אך היא התחילה לבשל רק כשהתחתנה.  היא מאמינה שהסירים על הגז  הם סמל לבית חם ולמשפחה. פרט לניהול העסק שלה, מורן מתנדבת מזה שנתיים במעגל נשים בחולון למען ילדים נזקקים. החלום שלה הוא לפתוח בית תמחוי.

מסרט וולדמיכאל, 42, מרשפון,  מעצבת פנים
נשואה +2. מסרט נולדה וגדלה באתיופיה. בגיל 20 נסעה ללמוד בארה"ב  הנדסת בניין. לאחר לימודיה עבדה בטנזניה,  שם הכירה את בעלה הישראלי – איש עסקים וקונסול כבוד של טנזניה בישראל, בעקבותיו אף עלתה לארץ. את הארוחות באירועים הרשמיים הרבים שמתקיימים בביתם,  מסרט מכינה בעצמה. למסרט חשוב להכיר לעם ישראל את נפלאות המטבח האתיופי.

נוף עתאמנה-אסמעיל ,32,  מבאקה אל גרביה, דר' במיקרוביולוגיה
נשואה+3. נוף עשתה את הדוקטורט שלה בטכניון במיקרוביולוגיה ימית וכעת  שוקדת על פוסט הדוקטורט. היא נחשפה לבישול דרך סבתה ובגיל 13 התחילה לבשל לבד.
היא חולמת להקים בית ספר קולינרי מעורב שבו יהודים וערביים ילמדו את רזי הבישול הערבי.

סרנדה דילבסקי ,31,  מראשון לציון, עקרת בית
נשואה + 1. סרנדה עלתה לישראל מהודו לפני עשור בעקבות האהבה. היא הכירה את בעלה כשהיה בטיול בהודו. סרנדה מעולם לא בישלה בבית כיוון שהיו להם מבשלות מאז ומעולם. כשהגיעה לארץ, התחילה לבשל מתוך געגועים למשפחתה וכדי להעביר לבנה בן ה-3 את המורשת והמסורת עליה גדלה.

עידו קרוננברג, 54,  מסביון,  איש עסקים
נשוי +3. איש עסקים בתחום הדלק. אוהב את החיים הטובים. פעילויות אקסטרים כמו צייד, דייג, צלילה, סקי וסוסים, הן רק רשימה חלקית של תחביביו. הוא לקוח קבוע במסעדות הגורמה בארץ, התחיל לבשל כש"השתעמם" לאכול במסעדות והרגיש שיכול לעשות זאת בעצמו. מאוד אוהב לארח ולבשל למשפחה ולחברים.

צילה עופר, 67,  מרמת גן, פנסיונרית
אלמנה + 4 וסבתא ל-9.  צילה, שעלתה לישראל בגיל 15 מרומניה, מגיעה ל"מאסטר שף" כדי שהילדים והנכדים יהיו גאים בה וכדי לשבור את מעגל הבדידות של האלמנוּת. צילה מקווה למצוא אהבה דרך האוכל, שתמיד היה האמצעי שלה להגיע לאנשים.


ריקי סוויסה, 55, מעשרת, עקרת בית  
נשואה+3. סבתא במשרה מלאה. היא החלה לבשל רק לאחר נישואיה ולמדה בעיקר מחמתה. מאחר ובעלה מגיע ממשפחת קצבים, ריקי מתמחה בבישול בשר וחלקי פנים.

שי טובול,  40, תל אביב, מפיק אירועים ומעצב אופנה
במערכת יחסים + 1. זכה בעבר בתואר מעצב השנה ואף ליווה את מאיה בוסקילה בשנות הפריצה שלה . לפני 5 שנים שי הפך לאבא ומאז החל לבשל לילד ולבן זוגו. היצירתיות שלו ניכרת במאכליו.


שלמה עזרן, 42 , מבית חנן, אמן
נשוי +2. שלמה גדל באשקלון בבית מסורתי עם 9 אחים ואחיות. הבישול התחיל לעניין אותו בגיל 14 כשגר בקיבוץ מעברות. היום שלמה מצייר, מפסל ובונה רהיטים. הבישול עבורו הוא עוד דרך ליצור יצירת אומנות.

מתוך מפגש הכירות עם הנבחרת

צילום מרינה גולדשטין

צילום מרינה גולדשטין

צילום מרינה גולדשטין

על ההפקה

הכנות למפגש

שתפו את הפוסט!