24 באפריל 2024 5:37
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוג'ו מסעדה אסיאתית בפולג נתניה.

 

 

לפני כמה זמן פנו אלי לארגן ארוחת בלוגרים במוג'ו בחשמונאים, אלא שבזמן שקבענו בדיוק נכנסו שם לשיפוץ. אבל היו  סבבה וקבענו במוג'ו נתניה. רק לא לקחתי בחשבון שביום חמישי הכביש פקוק בכל המדינה. אולם פרט לכביש שאינו באחריות המסעדה הכל היה כל כך סבבה שבא לי כעת שישיבו לי את ההזדמנות הנוספת לסניף חשמונאים. כי על דברים טובים  לא מוותרים בקלות.

 

ראשית המסעדה מעוצבת  מעולה, והבר במרכז באמת מהווה מרכז העניינים , אי אפשר לדחוף מצלמה כי אין מקום פנוי.

 

למעלה יש תצפית טובה יותר וגם חדר פרטי לכ 10-12 סועדים שנראה מתאים למפגש של ראשי היאקוזה ( מכובד ביותר).

 

והאוכל, אוכל מעולה, הנה מה שהגישו לנו….

 

כשהגעתי, הבנות שם זללו טבעות של קלמארי בפנקו – קלמרי נאם פריק –טבעות וראשי קלמרי בטמפורה עם רוטב איולי קארי – ג’ינג’ר אני מאוד אהבתי, בקלאמרי לא היה לי צמיגי וזה מרגיש לי פתיח טוב ליד הקוקטיל הנהדר שהביאו לי " קריסטל מוג'ו " אני חושב.

 

קוקטיל נוסף מעולה היה רום ואננס אם אני זוכר נכון גם הוא ממש טוב מאוד

 

המנות הראשונות החלו לזרום לשולחן

 

סלט אינסאן ים: אטריות זכוכית עם טבעות קלמרי, פלפלים, גזר, סלרי, צ'ילי חריף, בוטנים כתושים וכוסברה. מנה מהראשונות שטעמתי. כמו בתאילנד…

 

באן באן צ'יקן: סלט חסה אייסברג, מלפפונים טריים ועוף ברוטב שומשום, ג’ינג’ר, סויה ושום עם בוטנים וכוסברה מעל.  הסלט  היה מאוד טעים למרות שיש בו כוסברה. תערובת מוצלחת עם הבוטנים והג'ינג'ר.

 

 

סלט פאפיה סום טאם: רצועות פאפאיה ירוקה, עגבניות שרי, בוטנים כתושים, כוסברה, שום, גזר ולימון סחוט בסגנון תאילנדי מסורתי, מוגש חריף. מעניין בתאילנד לא אהבתי פפאיה וכאן הסלט היה מוצלח אול בגלל שהפפאיה לא בשלה מדי 

 

בנגקוק ספרינג רול: אגרול של ירקות עם רוטב חמוץ מתוק, זו מנה שביקשנו מיד עוד כי חיסלנו אותה בהתקפת מחץ ( כל הקודם זוכה).

 

גיוזה שאני כל כך אוהב: 3 כיסוני עוף מאודים וצרובים עם רוטב צ’ילי וסויה. יש שמגישים גיוזה מטוגנת, כאן היא הייתה מאודה וצרובה שזה שדרוג מעניין.

 

 

שאו מאי – SAHO MAY כיסוני בצק מאודים וצרובים עם פטריות, בצל ובוטנים, גם אלו מבצק דים סאם מאודה והן היו טעימות.

 

צ'יקו ארי CHICKENARI – כיסוני טופו מתקתקים עם עוף ואורז מתובל, מצופים בטמפורה פיקנטית מנה מעניינת מאוד, לאחרונה התאהבתי בטופו וזה בא בהזמנה.

 

סלמון טאטאקי: פרוסות דקות של סלמון נא ברוטב יוזו, שלושה סוגי שומשום עם סלט נבטי חמנייה, רוטב היוזו הקפץ את המנה לשחקים, זו מנה שלא הייתי רוצה להתחלק עימה עם אחרים.

 

ספייסי מוג'ו: אטריות ביצים, שרימפס, עוף, גזר, כרוב, נבטים, פטריות שמפיניון ובמבו שוט ברוטב צ’ילי חריף לא הרגיש לי חריף במיוחד זו מנה מומלצת…בגלל השרימפסים , ברור..

 

קוסומוי צ'יקן קאט: אטריות ביצים, נתחי פרגית, חלב קוקוס, קארי אדום חריף, כרישה, פלפלים, כוסברה, בצל ירוק ובוטנים, מנה עם פרגיות  איזנה את מצב שפע פירות הים שם.  למרות האזהרה על חריפות בגל הקארי האדום , הסתדרתי

 

הירוקה : אטריות תרד עם עוף, בזיליקום, פטריות, פלפלים, נבטים, כוסברה ובוטנים גרוסים בחלב קוקוס ופסטו תאילנדי. לא ברור לי מקומו של הבזיליקום באוכל אסייתי, אבל זו מנה שונה ומיוחדת לא כולם אהבו, אני די הסתדרתי.

 

פאד קפאו עם הביצה הנהדרת. זו מנת הדגל  בין המנות המומלצות והיא באמת גם נאה וגם טעימה: בשר בקר קצוץ, עם פלפלים, פלפל חריף, בצל ירוק, שום, עלי בזיליקום ומנטה. מוגש על אורז לבן עם ביצת עין/ חביתה מעל

 

פאד תאי עוף:  אטריות אורז רחבות עם עוף, נבטים, כרוב, גזר, בצל ירוק טרי, כוסברה ובוטנים

 

קומבינציות סושי:

 

מוג'ו קומבי 28 סושי שונים כמו סלמון ואבוקדו אוסף מדהים של סושי מנה של 150 שקל , קשה לי לזכור מה אכלתי ממנה אבל הכל היה מדויק וטעים

 

אושן קומבי : קומנייצית סושי מדהימה הכוללת:  TT ROLL רול חם של טונה אדומה ואבוקדו בציפוי טמפורה עם רוטב טריאקי מעל.  קריספי סלמון: סלמון סקין, ספייסי מיונז, מלפפון ואבוקדו, עטוף בשבבי קריספי סלמון . דניס רול: דניס, גמבה, אבוקדו ושבבי טמפורה עם רוטב טריאקי מעל

סי פוד קומבי 18 יח' שונות  : רול צלופח בטריאקי, אבוקדו, מלפפון וגזר עטוף בבצל ירוק ושומשום, רול שרימפס טמפורה, גמבה, אבוקדו וספייסי מיונז עטוף בשבבי טמפורה, רול מקלות סורימי, אבוקדו, מלפפון, טמאגו וקמפיו בציפוי ביצי טוביקו, רול טונה אדומה ומלפפון עטוף בשבבי קריספי סלמון. לא הצלחתי לאכול מהכול אבל לא ויתרתי על הסושי עם הטוביקו ואל תוותרו גם אתם זה מעולה .

 

נגירי צלופח, ניסיתי אבל לא הצלחתי להתגבר על החסמים הפסיכולוגים.

 

טוק טוק רול רול חם של טונה אדומה ואבוקדו בציפוי טמפורה עם רוטב טריאקי מעל

 פוטומאקי קמפיו, מלפפון, בטטה וטמאגו בציפוי .שבבי טמפורה פיקנטי מוגש על חסה

הקינוחים

שוקוסאקי: עוגת שוקולד עשירה על בסיס סאקי עם גלידת וניל מתוצרת עצמית. לא אכלתי

 

דומו פנקו: עוגת גבינה מצופה בפירורי פנקו מוקפצים ברום כרמל לצד דובדבנים יפניים. אני אהבתי מאוד את העוגה וחיסלתי אחת שלמה.

 

שלישיית כדורי סורבה מפירות טרופיים טריים כמה שאני מבין הם מייצרים את הגלידות לבד ומרגישים באיכות.

 

 

 

שתיה וקפה הוגשו בשפע.

 

כעת משאני מסכם את הארוחה קשה לי להבין איך הוציאו לנו כמעת מחצית מהתפריט של המסעדה ואיך טרפנו הכל, סימן שהיה טעים, שהמקום היה נדיב והשירות מעולה. אין לי ספק שחייבים לנו "פיצוי" במסעדת מוג'ו בחשמונאים כי כעת קשה לי לזכור את כל הטעמים העשירים.

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!