20 באפריל 2024 10:27
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכללת הולידיי אין בית ספר למלונאות אירוח ואומנות הבישול

 

 

 

 

מכללת הולידיי אין

 

מכללת הולידיי אין היא בית הספר למלונאות אירוח אבל מבחינתי זה בית הספר שמכשיר טבחים במקצועות התזנוה, המזון, והמשקאות. הבוגרים יהיו השפים וסו שפים שלנו בעתיד.

כל שנה יסיימו כאן 600 סטודנטים את לימודיהם במינהל מלונאות, קונדיטוריה, בישול, ניהול בר ומשקאות. בנוסף ילמדו את כל מקצועות המלונאות.

 

המכללה שוכנת במתחם מלון הולידיי אין בטבריה ומחדרי הלימוד והמגורים נשקף נוף מרגיע של הכנרת. שלוחה נוספת של המכללה שוכנת בהולידיי אין באשקלון .

 

אני לא יודע מה קורה ברשתות אחרות, אבל לא ספק רשת מלונות אפריקה ישראל עושה המון

בתחום של ההכשרה הקולינרית ובתחומי מלונאות אחרים.

 

סיירתי שם בחדרי המכללה באירוע של "לחם אין" בו הסטודנטים יחד עם השפים הציגו את עבודת הסיום שלהם. ואכן הם זכו למלוא התשואות וההערכה.

התחלתי בסיור בבית הספר לברמנים, איזה COOL זה להיות בבר כזה פרטי,  אין לי ספק שעם מתקן כזה אפשר לעשות את כל הסימולציות ללמוד הכנת משקאות וקוקטילים והגשתם.

 

מכאן הלכנו לראות את בית הספר לבישול עצמו, כאן כבר פגשנו בשף דוד מגן ובחלק מהסטודנטים גם ראיתי את ההכנות ל חלק מהמוצרים שיוצגו בערב, טעמתי כאן בלינצ'ס ממולאים עוף שיבורכו הידיים שהכינו וכן את הטרנד החדש- פלאפל עדשים אדומות. פגשתי טבחית קוצ'ינית ששקדה על מילוי מקסים בעלי בננות. מה לומר הלב רוטט כשאתה יודע שעוד כמה שנים תיכנס למסעדה והשף הוכשר כאן.

רכז המגמה הוא השף יורם כהן.

שף יורם כהן הוא רכז מגמת אומנות הבישול.

 

במכללה מתקנים מודרניים וחדרי לימוד מצוידים כראוי. במקום ספריה שהייתי יכול לשקוע בה בשעות היום ולהתגנב לחדרי הלימוד בערב לבשל לי. המטבחים מאפשרים לימוד והתנסות של 24 סטודנטים בו זמנית בכל אחד מהם. בכל עמדה ציוד לשני סטודנטים המאפשר תרגול

 

בכיתת הקונדיטאות פגשנו את השף ארז עמוס רכז המגמה ואת הסטודנטים לרגעים קינאתי בהם

תמיד אמרו לי " תפתח מסעדה"  " לך לתדמור ללמוד" " מתי תהיה שף"

והנה אני נמצא במקום שכל החיים חלמתי ולא הגשמתי. אבל הם הסטודנטים יגשימו ואני בטוח שכאן במכללה הזו שהיא כמו בית, ויש מאחוריה את בתי המלונות של הרשת, ורשת של קשרים בבתי המלונות האחרים ובענף. הבחורים האלו שהצליחו להרים ערב נפלא במסגרת " לחם אין",

הם דור העתיד שלנו יחד עם בוגרי בתי הספר האחרים בארץ .

כל הכבוד!

 

צילום אחד אודליה צילום שני יחצ

 

אני רק מקווה שקראתם את הפוסט שלי על האירוע.

http://cafe.themarker.com/post/1646019/

שתפו את הפוסט!