20 באפריל 2024 5:42
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת האי זוגי בלאונרדו בוטיק תל אביב

 

 

כשהוזמנתי לאי זוגי במלון לאונרדו קראתי באתר " רסט"

E-zugi היא מסעדת שף צעירה בניצוחו של השף והבעלים – איתן מזרחי, ידידותית וקלילה שמביאה לעולם קונספט חדשני שהופך את הבלתי אפשרי לאפשרי. E-zugi מציעה שילוב מנות מהתפריט בכל דרך בלתי אפשרית – במספרים אי-זוגיים וכנגד כל החוקים…

איזוגי, מסעדת הגורמה הכשרה, השוכנת במלון הבוטיק לאונרדו  מציגה תפריט קיץ חדש. את מסעדת אי זוגי מובילאיתן מזרחי,  כהן  האוכל הכשר בישראל, שרקח  תפריט קיץ חדש, צבעוני, רבגוני  ומענג חיך.

אנחנו באנו לארוחת בלוגרים ועיתונאים להשרת תפריט הקיץ כך שהמסעדה היא שבנתה לנו את המנות לטעימה.

פתחנו בסלט עוף בסגנון אסיאתי אשר בסיומו של הערב גם קיבלנו שי: ערכה להכנתו.

 

הסלט טעים כאשר אוכלים אותו מיד עם הגשתו, כיוון שהרוטב פוגע בפריכות המתפצפצת של החסה והאטריות אורז . מבחינת גודל המנה זו בהחלט מנה שמספיקה לשני סועדים.

 

התמחור במסעדה הוא לפי מספר הצלחות, ראיתי את זה במסעדות אסיאתיות במזרח הרחוק

מס' צלחות: 1 – 45 ₪, 3 – 135 ₪, 5 -225 ₪ , 7 – 315 ₪, 9 – 405 ₪, 11 – 495 ₪, 13 – 585 ₪, 15 – 675 ₪

 

קונפי כבד אווז . בטמפורה על מצע סלט ירקות חם במייפל, דבש וטימין, הכבד בגלל כשרות כנראה עובר צלייה כפולה הן בהכנה והן בטיגון עם הטמפורה. הוא מאבד קצת מטעמו אבל בהחלט מנה נחמדה.

 

קרפצ'יו סינטה של בקר מיושן בתיבול שמן זית, מלח עבה ועלי מיקרו בלסמי. אני אוהב קרםצ'יו דק שנמס בפה, כאן דגמתי שתי צלחות שונות והאיכות לא הייתה אחידה, די מסטיק כזה.

 

סופלקי טונה אדומה קונוס של טונה אדומה טריה, בצל סגול, עלים ירוקים, רוטב איולי צלפים. מנה מעוצבת יפה מגרה וטעימה.

 

טארט טאטן עגבניות קונפי של עגבניות טריות, זיתי קלמטה בשום וטימין אפויים עם בצק של אמהות. כשאומרים לי טארט טאטן אני רואה מנה גדולה יפה. זו הייתה מניאטורה מהודרת של ביס אחד, טעים אבל ביס אחד.

 

שיפוד סלמון על הברזל קוביות סלמון טרי צרובות במירין וסויה, מוגשות בקערות ירקות ירוקים מוקפצים. גם כאן לא הייתה אחידות השיפוד הראשון היה קצת רייר ( לא עשוי) השיפוד השני עשוי במדויק וטעים מנה יפה.

 

ספריבס טלה מטלה, במרינדת שום דבש וטימין, על פירה של תפו"א , מאוד שומני טעים אבל לאוהבי טעם בולט ואופייני של טלה. הפירה עשוי טוב וקשה להאמין שאינו חלבי. גם כאן הצטיין השף במרכיבים.

 

מקלות של סינטה מסינטה מיושנת של פירה זיתים שחורים, עלי כוסברה וסלט ירוק. לא חייבים להרוג את הפרה פעמיים סינטה לא מגישים וול דן! גם כאן הורגשה חוסר אחידות מובהק.

אני אהבתי את הפירה עם זיתים שחורים, זה טרנד חדש? יצא לי השבוע פעם שניה .

 

פילה בקר מדליון של פילה בקר טרי בקראסט תבלינים, מוגש עם קוביות בטטות צלויות בציר ירוק ושומשום קלוי. מנה מעולה , בשר מעולה , חבל שלא הזמנתי עוד צלחת. אם מנה כזו עולה 45 ₪ לכו על זה.

 

לחם מהטאבון עם מטבלים הגיע בסיום הארוחה תזמון לא רע שנהנה מהאוכל..

 

זהו , שעת הקינוחים:

צ'ורוס בשקית עם הרבה שוקולד, מייפל וסורבה קוקוס. פריכים טעימים עם ניחוח קינמון , טעימים יאמי

 

סופלה עם סורבה מנגו. עשוי טוב אם כי אתם יודעים כשזה לא חלבי לא חלבי. אבל השף בהחלט הצליח עם זה.

 

קרפצ'יו אננס, כבר נפגשתי עם מנה הזו במקום אחר,מיותר לדעתי..

 

לאי זוגי בר אלכוהול עשיר  המותאם לליווי התפריט הקיצי וכולל הכולל מגוון יינות , בירות מהחבית וקוקטיילים קיציים שכיף לשתות בקיץ.

 

למסעדת אי זוגי קונספט ייחודי המאפשר , לאלו המעוניינים בכך, להרכיב את הארוחה על ידי הזמנת מספר אי זוגי  של  מנות  במחיר משתלם ובכך ליצור את שילוב הארוחה האופטימאלי עבורם. קונספט המתאים במיוחד לחבורת סועדים שאוהבים לחלוק באוכל לטעום ולהתנסות בדברים חדשים

 

 

רח' הברזל 17 , תל אביב   03-5110075

 

 

 

שתפו את הפוסט!