25 באפריל 2024 23:11
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכרלוז של סוגת אם קרין גורן אופה איתו עוגות זה אומר הכל

גילוי נאות: אין לי מיקסר בבית, ואני בקושי אופה עוגות, וטוב שכך. הדיאטנית של בדימוס אמרה שהדיאטה שלי לא הולכת עם התחביב שלי ורמזה לי להפסיק לבוא. אבל כעת עם סוכרלוז החדש של סוגת שמתאים לאפיה, והמתכונים של קרין גורן והטיפים שלה אני מחפש מיקסר דחוף!

"סוגת", הנמנית עם החברות המובילות בתחום המזון, מרחיבה את סל המוצרים שהיא מציעה לצרכנים בישראל ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי סוכרלוז בשיתוף קרין גורן, הכוהנת הגדולה של המתוקים בישראל. סוכרלוז עמיד בחום וניתן להשתמש בו בכל בישול, אפייה וטיגון. מטרת החברה היא להביא לתודעת הצרכנים אשר אינם יכולים ליהנות ממוצרים המכילים סוכר, כגון חולי סוכרת, כי ניתן ליהנות מעוגות וקינוחים באותה מידה ולא להרגיש הבדל בטעם. אפיה עם סוכרלוז גם מפחיתה את הערך הקלורי.

 

מסתבר שקרין גורן עצמה יחד עם האנשים של סוגת ערכו מחקרים והתנסות עד שהגיעו לנוסחה המתאימה לאפיית עוגות ומאפים, זאת ועוד במסגרת זו הרכיבה קרין גורן  המוכרת לכולנו מהמסך כקונדיטורית מוצלחת מתכונים מצוינים המתאימים בשילוב עם סוכרלוז אשר גם יופיעו על גבי האריזות ויהיו ניתנים להורדה בסריקת בר קוד. קרין אומרת שהיא ניסתה במחקר את כל התחליפים לסוכר ורק עם החיבור לסוגת ואחרי תהליך מחקר ופיתוח הגיעו לנוסחה זו המשווקת כעת. המתכונים המוצלחים שלה זה המענה לאתגר שלה ואני יכול לומר שמטעימות , היא הצליחה בגדול, אפילו העוגה עם תחליף הסוכר – סוכרלוז של סוגת הייתה יותר טעימה מהעוגה עם סוכר.

אפילו יש לי מתכון שלה לאלפחורס עם סוכרלוז

אז כפי שאומר ג'יל גמון מנכל סוגת: ". בעקבות המגמה בשנים האחרונות לאכול ולבשל בריא, החלטנו בסוגת לשים דגש על ממתיקים נטולי קלוריות אשר נושאים תו אי"ל ומאפשרים לאוכלוסיה הבוחרת ליהנות ממאכלים ללא סוכר.

סוגת זיהתה את הפוטנציאל הקיים בתחום שנמצא בעלייה מתמדת ובחרה לאחד כוחות עם המומחית בתחום קרין גורן"

 

יחצ

 

יחצ

וכעת אני מחפש רק מיקסר שאוכל גם אני להנות מהעולם של מאפים ועוגות ללא סוכר.

אגב, בנשימה אחת באירוע התקשורתי שחשף את הסכלרוז של סוגת חשפה קרין את ספרה " אם לסבתא היה מיקסר " עם כל המתכונים הנפלאים של פעם…

שתפו את הפוסט!