29 במרץ 2024 10:01
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספייסס מתחדש Deli Spices

 

ספיסס בנאות אפקה הוא מרכז החיים הטובים לחובבי האוכל, הבישול, הקונדיטוריה והאירוח.

לונה פארק ענק עם מבחר של חלומות שבהושטת יד ניתן להגשים.

תתארו לכם מקום שמרכז עבורכם את כל הקולינריה במקום אחד. Spices תל אביב היא מרכז קולינרי לתרבות הבישול, האפייה והאירוח. המרכז מציע כל מה שדרוש בתחומי הבישול, האפייה והאירוח, הן בתחום חומרי הגלם והן בתחום הכלים ומעניק ידע ליישום. בין השאר ניתן למצוא במקום כלי בישול, אביזרי מטבח, כלי הגשה ואירוח, תבלינים מכל העולם, קטניות, דגנים, תערובות קפה וחליטות תה, מגוון שמני זית, חומצים ורטבים,  מוצרים ממטבחי עמים, כגון המטבח האיטלקי, הבלקני, המזרח הרחוק, הדרום אמריקאי ועוד..

ב-Spices תל אביב פועלות כמו בעבר מחלקות מתמחות שונות, כמו מחלקת קונדיטוריה המציעה את כל החומרים והכלים שדרושים לאפייה, מחלקת גבינות המציעה שלל גבינות ומתמחה במחלבות בוטיק ישראליות, כבושים וחמוצים המציעה מגוון זיתים, סלטים, דגים כבושים ועוד, ובוטיק יין ובירות המשלים את החגיגה.

הקונים ב- Spices בתל אביב מוזמנים ליהנות מייעוץ קולינרי מקצועי בכל מחלקות המרכז, לרבות ייעוץ קולינרי בעניין הרכבת תפריט עשיר מכל מה שמוצע במתחם הכולל המלצה על מוצרים שכדאי לקנות, מתן מתכונים פשוטים להכנה וכל מה שדרוש להכנת ארוחה טעימה בבית.

לאחרונה הסניף נרכש על ידי בעלים חדשים והשטח שבין היתר היה מוכר לנו כמרכז סדנאות הפך למרכז המעדניה של ספייסס תל אביב, אפקה – Deli Spices

פגשתי שם את איל כץ שפתח כאן סניף של הבשרים המשובחים של כצל'ה, מי לא מכיר או לא שמע על כצל'ה  ואחרי מסע מפרך של טעימות וחוויה חזותית מהמבחר, שוחחתי עם איל והבנתי קצת איך הוא בוחר את העגלים ודואג שמה שאתם תכניסו לצלחת יהיה מנה מוצלחת.

צילום יחצ

במקום נמכר בשר בקר קרי, עופות טריים ובשר טלה טרי, המבורגרים וקבבים שמכינים במקום ועוד מבחר בשרים. כמו כן ניתן להזמין נתחים מיוחדים ופירוקים מיוחדים, עם או בלי עצם. עובדי כצל'ה, ובראשם בעלי הקצבייה  איל כץ, למדו בישול וחלקם אף עבדו במסעדות, כך שהם מתמחים בלהציע ללקוח את הבשר המתאים ביותר לדרישותיו, את הכמות הנדרשת לו וכל זאת תוך התחשבות בתקציב.  בקצבייה ניתן להשיג גם מבחר של בשרים קפואים, לרבות בשר אווז וברווז, פירות ים ורטבים של ציר בקר וציר עוף שמכינים במקום.  הקצבייה כמובן מתמחה גם בבשר לא כשר ופירות ים.

 

גיא מורג ומיקי ביטרמן הבעלים החדשים לקחו אותנו לסיבוב בחנות הוותיקה ( שוק לווינסקי במקום אחד אבל כן, צפוני לגמרי). ולומר את האמת פשוט קיבלתי סחרחורת, לא ידעתי לאן לפנות, לגבינות המדהימות והטעימות? יש שם כזה מבחר מכל המחלבות והבוטיקים שחלמתי וגם תוצרת חוץ, והכל כל כך טעים, מדהים.

צילום יחצ דניאל שמיל.

או לטעום דג מטיאס אמיתי ולא מה שמוכרים לי בראשון לציון אלא משהו שהזכיר לי את הולנד.

נכון גם הגבינות. אבל יש כאן מבחר של דגים ודגיגים וחמוצים שלא רציתי לזוז מהדוכן והטעימות.

אולם מרחוק ראיתי טעימות פסטה, אז לרגע ויתרתי על דיאטת ללא פחמימות וטעמתי, בעיה רצינית ומזל שנגמר..

בכלל יש שם מבחר של פסטות תוצרת חוץ ורטבים ותיבולים שפשוט חבל על הזמן.

ואז התבלינים, ושמן הזית של גשור שהוא מקום ראשון באיכות. וכל המזרח מערב והרטבים האסייתים, מזל שכשנגמר האירוע סגרו כבר את החנות אחרת מנהל הבנק היה חוגג על הריבית של המינוס.

והכלים והאביזרים וכל הפטנטים והגאד'טים איך להצליח במטבח בלי להתאמץ. באמת יש כאן כל מה שצריך בשביל להצליח.

ואז הסיור פנה לאגף החדש ה Deli Spices חנות הדליקטסים ( כאילו קודם לא היה דליקטס )  כאן ראיתי מבחר ירקות של "אגס" בוטיק ירקות ופירות – מציע מבחר גדול של ירקות ופירות טריים ואיכותיים המגיעים ישירות מהמגדלים, מן השדה והמטע אל קהל הלקוחות במחירים נוחים החוסכים פערי תיווך. לדעתי קצת מיותר אבל מי יודע איפה יש לצפוניים האלו ירקניה ברמה גבוהה.

 

על הקצבייה כבר כתבתי בתחילה ( כי זללתי שם מההתחלה) כעת רק עשיתי סיבוב נוסף על הנקניקיות. וצילמתי את הבשר האמיתי…

 

לגמתי למברוסקו קריסטליאני שמיבאת חברת שקד אשר יש לה שם אוסף של משקאות שהבשר יוכל להמשיך לזרום, אלא שאז ראיתי התקהלות סביב המעדנייה החדשה של האוכל המוכן, והקונדיטוריה. זה קצת חוסר אחריות מצד המארגנים לעשות אירוע כזה, כאילו מכאן אפשר רק לרדת. זהו כבר אין שאיפות למצוינות להשגיות , לקחו כמה מאמאות  שמבשלות בבית וחיברו אותן במקום אחד, הוסיפו קונדיטורית לקפה ומאפה והרבה יותר מזה וזהו.

https://www.youtube.com/watch?v=XYo0U2pSY9M

"קדיה נשים מבשלות" שבבעלות סמדר קפלינסקי, מעדניית אוכל ביתי מציעה מבחר עצום של מטעמים ותבשילים בארומה אתנית, אותם ניתן לקחת הביתה או לאכול במקום.כל המאכלים מבושלים על ידי קבוצת נשים ושפים מנוסים .

צילום יחצ דניאל שמיל.

 

המבשלות  מביאות  את הניחוח העדתי שלהן והמאכלים האופייניים לעדה, טעמים וניחוחות מבית אימא.

המנות השונות מבושלות בכמויות קטנות ומחומרי גלם איכותיים וטריים, מה שהופך אותן לאיכותיות וטעימות במיוחד.

"קדיה נשים מבשלות" צמח ממיזם עסקי חברתי של העצמת נשים ופיתוח תיירות בפריפריה.

"קדיה נשים מבשלות" מציעה מגוון עשיר של מנות ראשונות, מנות עיקריות, מנות צמחוניות וטבעוניות , קישים ועוד.

כמו כן מוצעות ארוחות בוקר וארוחות צהריים עסקיות ב-39 שקל.

במתחם Deli Spices חצר קסומה עם מקומות ישיבה, המאפשרת לשלב בילוי יחד עם חוויית הקנייה.

מקום של קפה ומאפה  – ב"קדיה נשים מבשלות" ניתן ליהנות ממבחר עשיר של ממאפים טריים ומשובחים וגם קפה טעים. כל המאפים הן המתוקים והן המלוחים:  לחמים, עוגות ועוד מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל. ניתן לקחת הביתה או להנות מישיבה במקום

 

אז התיישבנו בחצר ואכלנו מכל המטעמים, אני מצטער , אכלתי, שברתי את הדיאטה, לא צילמתי, לא כתבתי מה אני אוכל, שתיתי יין צרפתי מעולה שנועם שלמה מ"שקד" משפחה של מותגים מזג לי. הבנות דאגו שאוכל כמה שיותר עוגות, וסמדר לשוקולדים. ואז כשהאלכוהול, הפחמימות, החלבונים והסוכרים התאזנו הפסיקה הסחרחורת וידעתי שאני מאוזן נסעתי הביתה, אבל אני אחזור לכאן כי זה שווה.

צילום יחצ דניאל שמיל.

ספייסס  Deli Spices   נמצא בתל אביב  רח' קהילת סלוניקי 11

האתר של ספייסס

http://www.facebook.com/#%21/SpicesDeli

 

שתפו את הפוסט!