18 באפריל 2024 5:01
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עסקית בדיקסי ראשון לציון

לפני כמה זמן " ננזפתי " על ידי איריס ז'ורלט על שאני גר במרחק הליכה ממסעדת דיקסי הראשונית וטרם הייתי בה. האמת זיכרונות איזדורה מנעו ממני זאת וגם אתם יודעים …

אז ניצלתי את הזדמנות הראשונה שהיינו עסוקים ובאנו לעסקית.

ונכון, דיקסי בראשון הוקמה ב 2011 וזה לא תקין לא לבקר במסעדה שהוקמה על ידי חיים כהן, אני מקווה כך.. כי באתר רשום מנהל המסעדה- גיא אטיאס, מנהלים- סרגיי פישמן, דנה רזניק, חן דרורי וסיוון כץ. שף קולינרי- דן קרטלה, שף תפעולי- אבי גולדמן אבל באמת שזה לא עקרוני ולא משנה.

דיקסי זה גריל סטייק האוס הסגנון והעיצוב  מאוד נעימים השירות מקצועי ויעיל,

יש חניה בחניון התת קרקעי זה ל חינם! אלא יעלה לכם דרך המסעדה 8 ₪ ולא כמה שלוקחים שם נדמה לי 15 ₪

יש 4 תפריטים ביום, אומרים לי אנחנו באנו לצהריים

הדיל הוא כנראה כזה מזמינים מנה עיקרית ומקבלים ראשונה בהתאם למה שמזמינים. יש תפריטים בשלש קבוצות בשלש קבוצות מחיר, מאחר ולא באנו לסנדוויץ' ( לא שזה רע  ) ולא להמבורגר שזה בכלל חטא ופספוס… אבל לחם לא מתאים לדיאטה שלנו אז בחרנו מתוך התפריט של 79 ₪ את מנת העוף קייג'ן שבעצם מגישים לך שני סטייקים של כרע פרגית בקייג'ן עשוי מדהים, מוגש עם אורז תאילנדי וחביתה כזו גם טעים כך שהחטא השני שלי היה בלזלול אותו ולשכוח שזו פחמימה. וסלט כרוב כנראה גם הוא תאילנדי או משהו..

בעצם את הסלט הזה רעייתי הזמינה במנה הראשונה, יש בו כרוב ונבטים ואגוזים, בטנים, ושקדים, הוא לא מופיע בתפריט האתר ולמרות שבסך הכל החלטתי לנסות להכין משהו דומה בבית הוא סבל מחוסר תיבול מוחלט! נכון הבטנים המטוגנים עושים כאן את העבודה אבל בכל זאת..

אני בחרתי בניוקי כמהין ופטריות בתוספת של 15 ₪ גם הוא לא מופיע בתפריט האתר!! אבל זו מנה נחמדה, הניוקי מטוגנים ויש להם טעם בין ניוקי מוכר לבין סוג של קרוקט תפ"א מטוגן, לא שזה לא טעים זה מצוין אבל כוחו של הרגל.. על הכמות הקטנה יחסית של ניוקי והכמות הנדיבה של סוגי פטריות שבלעתי עם הרוטב הנפלא לא נדבר, זו בעיה עולמית  ובטח ישראלית ככה בונים יוקרה לקמח ותפוחי אדמה ועבודה. בקיצור אמנם כמהין לא ממש הרגשתי אבל מנה של פינוק וכיף.

רעייתי בחרה מתוך התפריט של 86 ₪ את מנת הסלמון שהוגש גם הוא עם אורז שנארז כי זו פחמימה וירקות מוקפצים די נאים ( פריכים כמו בגינה ) אבל הוקפצו ברוטב טעים וכן המנה מגיעה עם רוטב חרדל שבעצם כנראה מלא חזרת או שהוא כריף שמדליק אש לדרקונים באף. הדג עצמו היה מדויק ולמרות הצריבה הלוהטת שעשתה אותו קריספי מבחוץ הוא היה עסיסי במדויק כמו שאנחנו אוהבים.

חשבון: 188 ₪ כולל שתיה ולפני טיפ.

נשאר לבוא לאגס בנדיקט ולהמבורגר… נראה כמה שנים יקח לי.

שתפו את הפוסט!